• Page 1 of 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 6
  • 7
  • »
Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Форум » Технически дискусии (Technical Discussions) » 4-то поколение (4th Generation) » Ф20А4 не пали гореща. (Да поразсъждаваме малко)
Ф20А4 не пали гореща.
VIPER-CHДата: Четвъртък, 29.03.2012, 21:48:53 | Message # 1
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Проблема си остана и вече не се трае.Презапоих главното реле въпреки,че спойките му бяха като нови.Греда.Смених цялото делко в което е бобина ,комутатор и датчик на хол и пак греда.Достига си нормалната температура и като угася мотора не пали поне 8-10 минути докато охлади.При контакт помпата в резервоара се включва и главното реле щрака ,работи 2-3сек. и помпата изключва и пак щракане от главното реле което смятам за нормално при постигнато налягане рейла.Проблема е и на газ и за това съдя,че е липса на ток.Веднага проверих на кабелите на свещите и ток има но не съм сигурен дали го има като е под налягане в цилиндъра.С новото делко проблема си остава,освен и то да е с проблем в бобината.
Имам и един въпрос,че съм босичък с електрониката;
Възможно ли е да има неработещ елемент в главното реле дори и при добри спойки?Не ми се вярва да съм попаднал на делко с частично увредена бобина а и съвпада с моя проблем.


Uploaded with ImageShack.us

Added (29.03.2012, 20:48:53)
---------------------------------------------
Сега се сещам нещо(хващам се за сламката като удавник) Смених делкото и правих опит с него преди да презапоя главното реле.После си върнах моето старо делко а днес бяха спойките на релето та си мисля,дали не ми е двоен проблема т.е. спойки и частично избила бобина?Ако е така,няма как да го хвана проблема.Утре ще сменя пак делкото.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Четвъртък, 29.03.2012, 21:14:53
 
GarfiДата: Четвъртък, 29.03.2012, 23:24:02 | Message # 2
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
ако си сгазов инжекцион, теорията ти че непали и на газ няма да е вярна.
 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 29.03.2012, 23:28:49 | Message # 3
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Не,не съм с газов инжекцион.Обикновенна АГУ с ламбда-контрол

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
MkillaДата: Петък, 30.03.2012, 00:07:48 | Message # 4
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Това за което се сещам е пукната капачка на делкото.Сигурно знаеш но пробвай при работеща кола да я пръснеш капачката малко с вода и ако изгасе/прекъсва знаеш какво следва.Следващото нещо е имобилайзер ако имаш да ти дава ядове.Температурните датчици също не са за пренебрегване НО ме съмнява да е от тях.Най-малкото щеше да ти дава грешка.Огледай въпреки всичко главното реле.Макар и да ти се струват спойките като "нови" може да имат нужда от презапояване.Защо не пробваш да ги презапоиш добре отново ? Ресни си компа след всички процедури и виж тогава как е и драсни да му мислим.Мога да ти съдействам единствено със датчик за входящият въздух който обаче не играе роля при топла кола мисля а само при начален старт т.е при студена , капачка и палец.

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now


Редактирано от Mkilla - Петък, 30.03.2012, 00:08:07
 
VIPER-CHДата: Петък, 30.03.2012, 00:21:53 | Message # 5
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Капачките са супер и двете.Моята е сменена преди 2год с оригинална.Другата е италианска но и тя е добра ,има марка 2007г. Палеца също ми е сменен...а и ако има проблем с тях ще създават проблем постоянно и ще има прекъсвания и т.н. а колицата ми си работи перфектно.Проблема идва като вдигне нормалната работна темп. и загася мотора.Имала е имобилайзер поставян допълнително но явно е създавал проблеми и са го кастрирали още в Белгийско.Наскоро му измъкнах карантиите,че само бяха го резнали и стоеше под волана и централната конзола с метър-два кабели :D колко пъти да ги презапоявам спойките?Днес ги минах всите и им добавих по малко калай.Станаха перфектни.Имал съм случай с темп.датчик на кадет-гси който даваше инфо на компа,че колата е прегряла и изпадаше в авариен режим.Палеше но прекъсва и не се форсира. Не зная на прелюда как е <_<

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Петък, 30.03.2012, 00:22:56
 
MkillaДата: Петък, 30.03.2012, 00:38:20 | Message # 6
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Според мен главното реле е проблема и/или капачка и палец но то ще си покаже.Какъв е шанса да вземеш второ делко и то да не бачка ? - Доста малък :) А студена как пали ? От четвърт или пак въртиш доста ?

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now


Редактирано от Mkilla - Петък, 30.03.2012, 00:38:47
 
VIPER-CHДата: Петък, 30.03.2012, 23:10:41 | Message # 7
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Студена пали от раз!!!Всичко и е прекрасно както на газ,така и на бензин.Работа на тихи,средни ,високи ,никакво прекъсване или придърпване ...просто перфектно.Единствения проблем е този.Зимата почти го нямаше докато беше студено времето.Много рядко се е случвало да не запали и като не съм я гасил дълго време.Просто от студа се охлаждаше.
В този ред на мисли,проблема ми започна по-миналата есен.Случваше се да запалва с доста дълго въртене на стартера когато е доста гореща и то не винаги и така постепенно....стана постоянен проблем.

Added (30.03.2012, 22:10:41)
---------------------------------------------
И какво направих днес.Търсих логика,как при 85-87 гр. температура на мотора ще ми прави проблем главното реле.Какво е общото с тези градуси а не примерно със 70-75 или 80градуса със релето но нали го презапоих и пак почвам опитите с делкото което взех втора ръка от катастрофирал ровър.Реших да сменя само бобината,не свърши работа и върнах моята на мястото си.Тя отпада като проблемна освен и ако новата-стара е зле.Търся проблема пак в делкото.Какво остава-два еднакви сензора,в дъното и на върха и сензорна хол по средата взимащ инфо от гребена на оста и комутатор.Смених цялото делко и я оставих да загрее.Взе че проблема се оправи но като загря ми светна "ЧЕКА" на таблото.Извадих бушона,пробвах и с акумулатора,после и с двете,после пак с бушона и на всяка проба я държа на около 3200об. докато включат перките.Проблем с паленето няма но чека си свети.Новото делко си е абсолютно еднакво с моето освен номерчето на отливката на корпуса,дори и кабелите на двете букси са в същите цветове.Направи ми впечатление,че с новото пали по трудно-повече върти стартера но пали еднакво и топла и студена.Пак се ориентирах към релето ,защото с новото делко проблема го имаше преди да презапоя.
Ядосах се и върнах на място моето си делко.Чека веднага УГАСНА и направих един завой.Загря доста и в първия момент запали гореща 2-3 пъти и после пак НЕ B)
Сега стана,така че пали гореща когато си иска АААААААААААААААААААА
Вече не знам къде съм....


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Петък, 30.03.2012, 23:14:41
 
ZAPPAДата: Петък, 30.03.2012, 23:16:42 | Message # 8
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available for users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
VIPER-CHДата: Петък, 30.03.2012, 23:23:48 | Message # 9
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Добре де,на всички проблема им се решава като презапоят релето а някой може ли да ми отговори на въпроса;
Как спойките се зависими при 87градуса на мотора а не при 60?То не се топли от двигателя за разлика от трите сензора,бобината и комутатора в делкото.
В това реле има две реленца и четири диода....


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Петък, 30.03.2012, 23:24:33
 
ZAPPAДата: Петък, 30.03.2012, 23:36:30 | Message # 10
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available for users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
eDanielДата: Петък, 30.03.2012, 23:39:41 | Message # 11
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Проблемът се корени в спойките, но за да не преразказвам, ти препоръчвам да видиш ТОЗИ ЛИНК. Там всичко е обяснено супер подробно.

Успех!



プレリュード 夢のカ
 
VIPER-CHДата: Петък, 30.03.2012, 23:44:52 | Message # 12
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Аз не оставям нещата така!Никога!
Дори и да сменя релето,ще отворя старото(имам под ръка един гений по електрониките,който като всички тях е трудно да го хване човек :D ) и пак ще го пробвам.Кво толкова има в него?Две бобинки-релета и четири диода на една платка.Поне ще разбера,къде е проблема.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
eDanielДата: Петък, 30.03.2012, 23:47:05 | Message # 13
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Проблемът е ясен (тъй като е много известен) и го има при всички главни релета на Хонда. Онзи линк горе ще ти помогне според мен.


プレリュード 夢のカ
 
VIPER-CHДата: Петък, 30.03.2012, 23:52:54 | Message # 14
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Благодаря за линка,даже гледах и клипове в Ю-тюб.На ясно съм със проблема но това не отговаря на въпроса ми с градусите на мотора.Остава да има нещо повредено вътре защото презапояването го направих а и го гледах под лупа преди това и нямаше пукнатини.

Утре продължавам с релето,дано го хвана тоя жичкаджия :D


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
mom4i74Дата: Неделя, 01.04.2012, 03:07:47 | Message # 15
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
F20 имаше ли датчик за положението на коляновия вал? Ако има може и от него да е проблема. Ти погледна ли и за грешки записани в компа с кламерната диагностика?
Но по принцип проблема както го описваш е симтом на нередовен комутатор.


HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS

Редактирано от mom4i74 - Неделя, 01.04.2012, 03:12:21
 
Форум » Технически дискусии (Technical Discussions) » 4-то поколение (4th Generation) » Ф20А4 не пали гореща. (Да поразсъждаваме малко)
  • Page 1 of 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 6
  • 7
  • »
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda