Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Форум » Технически дискусии (Technical Discussions) » 4-то поколение (4th Generation) » Ф20А4 не пали гореща. (Да поразсъждаваме малко)
Ф20А4 не пали гореща.
MkillaДата: Сряда, 16.05.2012, 21:16:01 | Message # 31
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
То по метода на изключването може да е от много неща :) Главно като съм чел различни теми за нашите кочини , проблемите се въртят главно около главно реле , бобина , комутатор , капачка и палец.

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now


Редактирано от Mkilla - Сряда, 16.05.2012, 21:16:26
 
VIPER-CHДата: Сряда, 16.05.2012, 23:14:23 | Message # 32
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Днес не съм я оставил да изстине и цял ден пали с новото реле.Интересно,че вчера мислих ,че не пали с него и не палеше,поне първия път но кой да повтори :D щото по принцип пали на раз.Днес на два пъти не искаше да запали но от втория или от третия път запалва и то с малко въртене.На единия път вкарах буксата в старото-студено реле и запали веднага.веднага смених буксите към новото и пак запали на раз.
Продължавам наблюденията,че да видим.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
VIPER-CHДата: Петък, 01.06.2012, 18:09:59 | Message # 33
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Пак не пали ....и като направи проблем местя веднага буксата в другото реле-студено :D пак не пали B) явно проблема не е в релето а в делкото но кое точно .....?
1,2,3 е четец за сензорите срещу тях,по принцип на други марки при проблем в сензора на колянов вал пак не пали гореща но понякога и в движение гасне.скоро имах такъв случай с фиат пунто.
4-е комутатор свалил съм бобината зада се виждат.


Uploaded with ImageShack.us

а ето я и нея,и тя може да е проблем както често при фолксваген например


Uploaded with ImageShack.us
някой има ли ново хрумване :D
и още нещо;
Някой имали представа,какво управлява това,че съм злес електрониката?


Uploaded with ImageShack.us


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
ZAPPAДата: Петък, 01.06.2012, 21:51:25 | Message # 34
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
VIPER-CHДата: Събота, 02.06.2012, 00:54:37 | Message # 35
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Сложих делко втора ръка и с него същия ....даже ми светна чека :D върнах моето и чека млъкна

а тоя резистор нищо не ми говори :o


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Събота, 02.06.2012, 00:56:22
 
THE_VIPERДата: Вторник, 29.04.2014, 12:10:47 | Message # 36
Нанадан (7)

Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 328
Статус: Офлайн
Жоре,кажи кво стана бре,че и аз май ще танцувам същия танц :D Разликата при мен е че е Х22 и до скоро си мислих че го прави само като е загряла ,ама скоро го направи и на напълно студен двигател.Мисля си и аз че ще е някой ток,макар че помпата не се чува всеки път,ама то ако не е необходимо да вкарва бенз. май няма нужда да се включи. Или бъркам ? Утре -другия ден ще ходя при един мой човек да погледнем релето,Фит-а и Иацв-то,че от както сложих газта нещо не ще да държи обороти,пък и на студено държи бая обороти.А и ... с газов инжекцион съм,пали само на бенз (по принцип) но като ми прави тия мизерии мога да я запаля на газ.С две думи ... на газ няма проблем с паленето.Някакви идеи?
 
nightfighterДата: Вторник, 29.04.2014, 16:32:04 | Message # 37
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Това последното за което питаш и на което ZAPPA ти е дал парт номера е резисторна кутия,в нея има 4 съпротивления,само това,свързани са във веригата на всеки инжектор.Няма какво да и се случи,или поне е много малко вероятно.
Като искаш може да си ги премериш с мултицетчето,ама няма смисъл да пипаш там.

Мисля че и двамата трябва да почнете с презапояване на главното реле.Елементарна работа за 5 мин, това че сменяш едното с друго реле,на което също не се знае състоянието, не е гаранция че проблема не е в него.


Редактирано от nightfighter - Вторник, 29.04.2014, 16:35:09
 
VIPER-CHДата: Вторник, 29.04.2014, 21:12:51 | Message # 38
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Такаааа,аз тази тема я бях забравил :D при мен нямаше никакъв проблем с главното реле.Даже си купих от бат Косьо и са си имам резервно :p
При мен не палеше от компа на газовата уредба,че тя колата само на газ си работеше.След като го изхвърлих,всичко си дойде на мястото но моята уредба няма нищо общо с твоята.Ей го виновника.
Приложени файлове: 3115365.jpg (35.5 Kb)


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
VIPER-CHДата: Вторник, 29.04.2014, 21:14:23 | Message # 39
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote THE_VIPER ()
май няма нужда да се включи. Или бъркам
Бъркаш ;) Релето трябва да щракне три пъти.Презапои си го ;)


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
THE_VIPERДата: Вторник, 29.04.2014, 21:46:23 | Message # 40
Нанадан (7)

Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 328
Статус: Офлайн
Ейй целия тоя филм с тия релета и презапоявания и тн,накрая кво било. Дееба тия газови боклуци :D Ама тъй ше е .. няма пълно щастие.Чакам моя човек да се освободи и да го натискаме.Дано не се вкарам пак в някой сапунен сериал.
 
nightfighterДата: Вторник, 29.04.2014, 23:06:24 | Message # 41
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Не съм видял че темата е от преди 2 години %) Все пак хубавото е че си намерил и разрешил проблема :)
 
eDanielДата: Вторник, 29.04.2014, 23:09:28 | Message # 42
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
THE_VIPER, релето е с почти 100% сигурност. Проблема се оправя много лесно и решението е трайно :) И аз минах по този път, но не се чудих нито миг как да постъпя затова нямаше драма.


プレリュード 夢のカ
 
THE_VIPERДата: Сряда, 14.05.2014, 13:26:06 | Message # 43
Нанадан (7)

Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 328
Статус: Офлайн
Вчера всичко по релето беше презапоено,сега в края на седмица ще има тест драйв.Ще си ходя към село и мисля да я понастъпя хубаво да загрее,да видя ще ги прави ли тия мизерии пак.
 
mikroniДата: Четвъртък, 01.10.2015, 09:43:03 | Message # 44
Йондан (4)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 99
Статус: Офлайн
Направо не ми се пише тук, но факта си е факт: Прелюда взе да си избира кога да запали. От две седмици го прави. Теглих го до един майстор и той взе че запали на място. Човекът цял ден го пали и гаси - няма проблем.
Взех си го преди седмица, снощи на топла кола (взимам малката от градина), ми го направи пак. Тази сутрин врътвам: запали.

Хайде сега за неразбралите блондинки да преговорим пак топ три най-вероятни причини, че да знам какво да правя.
Помощ, плс! Драма е пълна - как да разчитам на колата извън София?!


Редактирано от mikroni - Четвъртък, 01.10.2015, 09:43:25
 
mikroniДата: Четвъртък, 01.10.2015, 09:51:27 | Message # 45
Йондан (4)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 99
Статус: Офлайн
Колата е 5 ген, писах тук заради вида на проблема, който е бил обсъждан.
 
Форум » Технически дискусии (Technical Discussions) » 4-то поколение (4th Generation) » Ф20А4 не пали гореща. (Да поразсъждаваме малко)
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda