Разход на масло , сервизни интервали
|
|
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 03.11.2014, 19:07:32 | Message # 16 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| По темата; Сливен-Бургас120км магистрала през лятото над 5000об/мин 200-300мл. При нормално каране разхода е нормален като се усеща при изминати доста км.Особено осезаем разход се наблюдава след 6-7000км от смяната.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Понеделник, 03.11.2014, 19:12:19 | Message # 17 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
Aleksandar | Дата: Понеделник, 03.11.2014, 19:17:34 | Message # 18 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 238
Статус: Офлайн
| Моята гори 1 литър на 4000 км. Карал съм с Мотул от Бултрако и от Радиал,с Тотал и Фукс и все си го гори.Всичките 10-40. Карането ми е предимно градско до 3500-4000 максимум,много рядко в червено и все едно и също количество гори. Надявам се догодина да сменя сегментите и ще видя какво ще стане
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 03.11.2014, 19:19:57 | Message # 19 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Значи аз така го виждам;Всички производители си връзват гащите а реално такъв разход на практика е възможен но почти никога не се случва.Никога не съм се сблъсквал с ремонт на кола под 50 000 км. а и съдя по двете ново закупени автомобила в семейството ми. Джъмпър 2.8hdi и Берлинго 1.6hdi. Дай боже някой ден и нова Хонда от магазина да си купя
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
batkosio | Дата: Понеделник, 03.11.2014, 19:24:40 | Message # 20 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| 1,0 л е, не 1,01. И все пак си е доста. До Германия и обратно 1.2 литра Мотул 300 V Chrono ми е максимума, иначе около 0.7 л. на 6000 км.
|
|
| |
Mkilla | Дата: Понеделник, 03.11.2014, 19:26:49 | Message # 21 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Беше написал , дали новите автомобили ги правели с течове Не , не ги правят но има допуски за разход на масло за което спорим от самото начало и то не за първи път.Всъщност темата бе насочена най-вече към Веско който ме попита дали не съм се объркал в друга тема
При въпрос задаван от мен на различни майстори , дали ако си сменя сегментите профилактично на моята кола ще точа толкова масло , колкото съм сипал , отговора беше "не".Винаги ще има разход бил той и минимален според карането , вискозитета на маслото , външната температура.Затова има рейсинг масла които са по-дебели и предпазват повече от стандартното масло т.е да не става на вода толкова рано.При 7000 оборота не знам да има мотор който да не "пипне" масло особено ако се кара повечко време в redline.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
pagadi | Дата: Понеделник, 03.11.2014, 19:48:30 | Message # 22 |
Нидан (2)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 29
Статус: Офлайн
| Quote VIPER-CH ( ) Значи аз така го виждам;Всички производители си връзват гащите а реално такъв разход на практика е възможен но почти никога не се случва.Никога не съм се сблъсквал с ремонт на кола под 50 000 км. а и съдя по двете ново закупени автомобила в семейството ми. Джъмпър 2.8hdi и Берлинго 1.6hdi. Дай боже някой ден и нова Хонда от магазина да си купя Все пак изброяваш дизелови леки коли , при които количеството изгорялото масло успешно се заменя от сажди и тем подобни хубавини
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 03.11.2014, 19:54:27 | Message # 23 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote Mkilla ( ) При 7000 оборота не знам да има мотор който да не "пипне" масло особено ако се кара повечко време в redline. Има но те не са на автомобили и там са средни обороти.Все пак си го има нормалния разход за който споменаваш
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 03.11.2014, 20:01:38 | Message # 24 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote pagadi ( ) Все пак изброяваш дизелови леки коли , при които количеството изгорялото масло успешно се заменя от сажди и тем подобни хубавини И двете не са леки Едната е миниван-товаропътнически а другата товарен ван.Няма как да заместиш 1литър масло със сажди и др. Маслото в бензиновите също се разрежда но се изпарява
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
pagadi | Дата: Понеделник, 03.11.2014, 20:08:26 | Message # 25 |
Нидан (2)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 29
Статус: Офлайн
| Дизелови таркалета съм видял един паркинг , по щека макс , а в легена под колата УАОООО. П.С. извинявам се лекотоварни и т.н.
Редактирано от pagadi - Понеделник, 03.11.2014, 20:09:40 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 03.11.2014, 20:14:39 | Message # 26 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Имаш предвид налепи по картера?Значи знаеш колко упорито се сваля и когато се образува,кво става?Расте по 4 пръста навътре??? То току виж са достатъчни 2литра за смяната Извини ме ако не съм те разбрал Все пак говоря за чисто нови коли. Как да е,темата не е за дизел
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Mkilla | Дата: Понеделник, 03.11.2014, 20:16:10 | Message # 27 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Има и без правописни грешки.Предполагам се досещаме , че Zappa не е тръгнал да преправя на photoshop книжката
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 03.11.2014, 20:24:14 | Message # 28 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Да бе,разбрахме,че производителите си връзват гащите а и ,че реално това почти никога не се случва и все пак пише-ДО литър на 1000км.Няма двигател който да не изгаря масло!!!Заппа да редактира?Това е последното нещо което ще си помисля.Виж,за теб може,като с дизеловия Нисан Майтапя се,не се засягай Не съм твърдял в темата,че съм прав за нещо,даже попитах още в третия пост. И все пак мисля,че твоите 400гр.масло са много за 50км
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Понеделник, 03.11.2014, 20:26:38 |
|
| |
rollin | Дата: Понеделник, 03.11.2014, 20:39:22 | Message # 29 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| АQuote batkosio ( ) 1,0 л е, не 1,01. И все пак си е доста. До Германия и обратно 1.2 литра Мотул 300 V Chrono ми е максимума, иначе около 0.7 л. на 6000 км. Ами то хайвана по 5к не падна как да изгори по малко
Тея дето започва да им гори по рязко масло сле 7-8 000км вероятно това е поради спада на вискузитета на маслото... Ако се кара с по истинско масло(което е малко трудно за намиране) спокойно ще се правят над 10 000км без проблеми. Новия ни бус го караме по 20 000км без да се долее и капка масло, вероятно след като му свърши гаранцията и вземем да си му наливаме от маслата на нашия пазар ще започне да гори...
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
Редактирано от rollin - Понеделник, 03.11.2014, 20:43:01 |
|
| |
Mkilla | Дата: Понеделник, 03.11.2014, 20:40:29 | Message # 30 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Много , малко това е.Докато върви , не пуши , не прекъсва и пали от четвърт не пипам нищо.Няма да го сглобят по-добре от японеца ако тръгна да правя профилактика.Нисана е машина голяма , все още не са му сменени свещите , пали по същият начин но тръгва като на 3 цилиндъра като е студ в първият момент.Както и да е , важното е темата да е полезна на всички.То ако се стигне до профилактика т.е отваряне на мотор лагери , сегменти точно на F20 , много бих се замислил.Цената на такъв ремонт е колкото upgrade към H22.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |