Разход на масло , сервизни интервали
|
|
ZAPPA | Дата: Вторник, 04.11.2014, 00:31:18 | Message # 46 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
Mkilla | Дата: Вторник, 04.11.2014, 00:31:53 | Message # 47 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Моля само да си редактираш последният коментар , не разваляй темата.Спирам до тук , фактите са важни а спора е да си чешем езиците.
По темата -
1 US quart = 946.352946 milliliters
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Вторник, 04.11.2014, 00:34:05 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 04.11.2014, 00:36:31 | Message # 48 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Available to users only
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Вторник, 04.11.2014, 00:41:13 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Вторник, 04.11.2014, 00:54:44 | Message # 49 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 04.11.2014, 01:00:25 | Message # 50 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Тактично
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 04.11.2014, 01:10:17 | Message # 51 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote Mkilla ( ) 1 US quart = 946.352946 milliliters За 0,94л за 1600км ,т.е малко над половин литър за 1000км Максимален допуск, ако го надвишава върнете колата! Естествено са се позастраховали,ама пак не се получава 1-2 литра разход на масло за 1000км както твърдеше
А пази боже, ако си купя нова кола която да харчи толкова масло,уверявам те че тя ще бъде последната от тази марка
|
|
| |
eldesa | Дата: Вторник, 04.11.2014, 01:50:28 | Message # 52 |
Джудан (10)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
| Quote VIPER-CH ( ) Колкото до спора и черното-бяло,ТИ СИ ТОЗИ ЧОВЕК ВЪВ ФОРУМА.ПОСЛЕДНИЯ СКАНДАЛ ПАК БЕШЕ ЗАРАДИ ТЕБ.Съжалявам,че аз трябва да ти го кажа но клавиатурка като теб само това може да направи!!! Интересен извод ,май само един не е стигнал до него .Винаги има един постоянен участник и останалите във форума. По темата ще се изкажа , но няма да влизам в спорове , защото не ми се спори с радио. Имам един въпрос ; -Дали въпросния голям разход е възможен( колкото и невероятен да е ) само за разработката на автомобила в първите 5000 км и не преекспонираме ли фактите като вземаме тези данни и ги слагаме за постоянни за да се проведе безсмислен спор , който е далеч от практическата истина. Моя прелюд не е уникален или неповторим , сигурно не е и прелюд , а е срам за прелюдите, но като сложа масло в него не го гледам до следващата смяна .Когато го източа винаги го слагам в празната туба на новото масло за да видя с колко е намаляло . Разход за 10 000 км е около 300мл което е супер .
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 04.11.2014, 02:05:33 | Message # 53 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote eldesa ( ) -Дали въпросния голям разход е възможен( колкото и невероятен да е ) само за разработката на автомобила в първите 5000 км Това е така,има си го този разход,който варира до прецизността на изработката при марките и начина на експлоатация.А до това,кой,къде го слага,аз също няма да споря
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Garfi | Дата: Вторник, 04.11.2014, 06:06:31 | Message # 54 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Available to users only
Редактирано от Garfi - Вторник, 04.11.2014, 06:16:03 |
|
| |
pagadi | Дата: Вторник, 04.11.2014, 08:21:41 | Message # 55 |
Нидан (2)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 29
Статус: Офлайн
| Относно разхода и припушването мога да споделя следното за моя х23 , а именно 2л. на 10000 и доста пушеци , една смяна на гумички на клапани = 1.5л без пушеци. Количката е на скромните 450-500 км с 000 отзад.
Редактирано от pagadi - Вторник, 04.11.2014, 08:22:50 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Вторник, 04.11.2014, 10:01:37 | Message # 56 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
batkosio | Дата: Вторник, 04.11.2014, 11:40:03 | Message # 57 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| Quote eldesa ( ) Моя прелюд не е уникален или неповторим , сигурно не е и прелюд , а е срам за прелюдите, Прелюд си е, просто японците са направили компромис за европейския пазар с двулитровата версия, която и при четвърта генерация се е предлагала само в Европа, поради икономически съображение (скъп бензин и стиснати потенциални купувачи). Поради това и Леджънд вече няма в Европа- тук големият бензинов двигател няма шанс, изобщо големият двигател трябва да е дизелов, за да се продава. Виж в САЩ е друго нещо, където млякото вче е по-скъпо от бензина
|
|
| |
NSBOP | Дата: Вторник, 04.11.2014, 14:37:15 | Message # 58 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
|
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Вторник, 04.11.2014, 15:05:32 | Message # 59 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
NSBOP | Дата: Вторник, 04.11.2014, 15:39:53 | Message # 60 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Значи може да обобщим следното:
Разход на масло може и да има, може и да няма. Може и да е голям (1л/1000км), може и да е малък. Разлика може да има от двигател до двигател (според допуски, изминати километри и състояние на двг) както и от начина на експлоатация като например: - каране студена на къси разстояния - редовно каране в червеното - по-рядко масло от предписаното - неспазване на предписанията на производителя за смяна на пробег ИЛИ време - произволна комбинация от горните
Мисля, че трябва да спазваме тази линия на дискутиране. Останалото няма да доведе до нищо добро.
|
|
| |