Forum moderator: ZAPPA, NSBOP, batkosio  
Разход на масло , сервизни интервали
rollinДата: Понеделник, 03.11.2014, 20:47:30 | Message # 31
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
А това H22 да не мислиш че ще е стояло в сандък и не карано... на същия хал е и той, не се заблуждавайте че ще купите нещо читаво на 20 години...

0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
MkillaДата: Понеделник, 03.11.2014, 20:52:04 | Message # 32
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Зависи Недко , много зависи :) Пикасо знае какво можеше да вземе ама вече йок.Мен също ме е яд , че не се навих да взема един мАтор и да ми стои само.Бяха от Япония и Австралия но греда вече.

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now
 
rollinДата: Понеделник, 03.11.2014, 20:56:04 | Message # 33
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Има вероятност да се намери читав екземпляр но е адски рядко и трудно и то ако екземпляра е читав за къф чеп са му свалили мотора...
По съм на мнение, че може да се намери читав екземпляр като цяла кола отколкото читав мотор втора ръка...


0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
VIPER-CHДата: Понеделник, 03.11.2014, 21:01:20 | Message # 34
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote rollin ()
отколкото читав мотор втора ръка...
Освен ако не е катастрофирал,горял и т.н. Възможности много,че нашите коли не са рядкост.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
ZAPPAДата: Понеделник, 03.11.2014, 21:19:46 | Message # 35
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
nightfighterДата: Понеделник, 03.11.2014, 23:20:03 | Message # 36
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Както искате  ги четете и разбирайте тези допуски за разхода на масло.За мен не е нормално!Това е прекалено голям разход, следователно мотора е за ремонт! Пък на теб като не ти се иска да го отваряш, и не искаш да си признаеш, че има проблем можеш да изчетеш още десет книжки, които да те убедят в това което искаш да повярваш! Все пак, ти си го купуваш и наливаш маслото,не аз,нали така :)
Между другото,съм правил 20 годишен двигател,който гореше масло както казваш ти 1л на 1000км. След ремонта съм го карал  и ,,в лютеницата" и ,,нормално" и за 10000км маслото, ми е намалявало с милилитри (0,1-0,2л),така че не ме убеждавай че е невъзможно!
А това че на 80%  моторите са над 300 000 км, не са ребилднати, или ако са, то обикновено е направено с ,,някакви си" части, и  харчат масло, като за световно е факт,но това не значи че е нормално!

п.с. Маслото в двигателя е около 4 литра, при твоя нормален разход на масло от 1л на 1000км,за какво въобще го сменяш,та ти за 10000км си го подменил над 2 пъти :) - на работата ми имаме една такава руска джипка УАЗ-452, е тя харчи малко повечко масълце, само около 2л на 1000км :)
Мога да се съглася че описания от теб разход на масло е нормален,само че за кола от 1920г.
Нямам какво повече да кажа по темата,приемайте за ,,нормално" каквото ви е угодно :)
 
VIPER-CHДата: Понеделник, 03.11.2014, 23:31:34 | Message # 37
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Веско,ми и за мен не е нормално ама на,производителите твърдят обратното и за 4000км си подменяш маслото :D

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
MkillaДата: Понеделник, 03.11.2014, 23:32:38 | Message # 38
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Дори и инжинер от Япония да го напише пак ще има спор , то е ясно.Това са допуски при които ако отидеш с новата си кола и кажеш примерно "колата ми гори по 400мл на 1000км" ще те пратят да им вземеш по 1 кафе и да ти покажат на коя страница да си прочетеш ръководството.Това исках да кажа в самото начало а не значи , че всички коли видиш ли харчат масло задължително.

В случаят разбирам това което пише , точно както го пише.То е написано за лаици като мен които не са завършили двигатели с вътрешно горене.Не ми е проблем да вдигам щеката на новата или старата кола и в продължение на 200 000км да си доливам по малко.Все ми е тая , не ме дразни щом го пише в сервизното ръководство.

Ти ако се качиш на някое Порше , Ауди , Мерцедес или някое от тия зверчета с големите мотори трябва да им направиш основен ремонт след първото ходене до морето , замисли се.Всички те дават доста приличен разход на масло , факт е и можеш да попиташ който и да е собственик на такова возило.


Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now
 
ZAPPAДата: Понеделник, 03.11.2014, 23:38:12 | Message # 39
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
VIPER-CHДата: Понеделник, 03.11.2014, 23:40:26 | Message # 40
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Значи като си направиш основен ремонт на мотора и харчи по литър на 1000км.,надявам се да те пратят за кафе след рекламацията :D
Надявам се ти е ясна причината,защо нов мотор или такъв след ремонт гори масло  ;) За това е и статистиката за дефекти в моторите при производителите


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
ZAPPAДата: Понеделник, 03.11.2014, 23:55:50 | Message # 41
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
MkillaДата: Вторник, 04.11.2014, 00:02:33 | Message # 42
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Е Жоро ти спориш само за да спориш.Имаш го черно бяло , цветно и как ли не още написано.Виж , даже Zappa ги огражда с червени контури.
При нов автомобил може да имаш даже по-висок разход от написаният при разработката на мотора след което отново си лапа масло.Какъв е проблема от всичко това ? Колите ви не харчат грам масълце , евала за което и всичко е прекрасно но само не казвай , че не е нормално защото е.Няма еднакви двигатели и никога не е имало.Твоят направен в сряда няма разход на масло какъвто моят "уж" същият направен в петък има и  ? Нито единият е лош , нито другият.
Четох статия за коли на над 1 000 000км като Volvo 940 кърти с преклонните 1 500 000км и разход на масло около 2 литра на 10 000 за тези километри.Собственикът сигурно е ненормален като не му е направил основен ремонт видиш ли защото харчи по 2 литра на 10к :)
Не отричам че има коли които пипат минимално масло но се опитвам да кажа , че дори и да имаш разход на масло , дори при нов автомобил то той е нормален в дадени граници.

Когато събирах списания за коли , за част от немските модели винаги пишеше - досадно висок разход на масло.Колата е абсолютно изрядна но си харчи , това е.За нас в България е проблем , не знам защо.Това го свързваме с неизправност на автомобила а то не е точно така :)

Няма и няма и да има перпетуум мобиле , разбери го.


Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now


Редактирано от Mkilla - Вторник, 04.11.2014, 00:15:57
 
eDanielДата: Вторник, 04.11.2014, 00:17:21 | Message # 43
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Специално за H22 моторите и аз съм на мнение, че ако се кара извън VTEC-а маслото почти (или изобщо) няма да мърда. Пробвано е.


プレリュード 夢のカ
 
nightfighterДата: Вторник, 04.11.2014, 00:18:25 | Message # 44
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote Mkilla ()
ако отидеш с новата си кола и кажеш примерно "колата ми гори по 400мл на 1000км" ще те пратят да им вземеш по 1 кафе

Защо говориш небивалици!Никой няма да отиде да се оплаква,или поне не и собственика,защото ако се случи новата му кола да харчи масло в количеството описано от теб, до следващата смяна след 10 000км в мотора няма да е останало нищо!!А на това му казват фабричен дефект,блокирал двигател и т.н. следователно следва подмяна на двигателя или автомобила , хиляди извинения и кланяния.
Защото ако аз съм собственика на въпросния нов гаранционен автомобил,и ти си ми сменил маслото в оторизирания си сервиз-дилър,официален представител или каквото там си, знаеш ли къде ще ти кажа да си завреш книжката.Не е моя работа да проверявам масла,аз само карам,проверките ги правиш ти и то след 10 000км или 20 000км! Така че гледай разхода ти на масло да покрие поне сервизния интервал на обслужване,че иначе много лошо!
Да ти разкажа ли за един мой приятел, на когото 9 пъти му боядисваха бронята, и той  8 пъти казваше ,,Този цвят не е като този!Довиждане!" палеше дадената му тяхна служебна кола и си заминаваше!-случая се разиграва във фирмата в която работеше жена ми :) Е най-накрая пратиха пустата му броня в Германия и нещата се получиха :) Щеш не щеш, ще боядисваш до посиняване,естествено ако искаш да си получиш следващата лизингова вноска!
Хората в "нормалните страни" не карат дараци като нас,нито четат сервизни книжки,просто карат,и карат много!Колата се сменя като носна кърпа,и подобни коли с ,,нормални" разходи на масло като описаните от теб, трудно ще намерят куповачи :)
 
VIPER-CHДата: Вторник, 04.11.2014, 00:20:22 | Message # 45
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote Mkilla ()
Е Жоро ти спориш само за да спориш.Имаш го черно бяло , цветно и как ли не още написано.Виж , даже Zappa ги огражда с червени контури. При нов автомобил може да имаш даже по-висок разход от написаният при разработката на мотора след което отново си лапа масло.Какъв е проблема от всичко това ?
Аз немоа да разбера,ти нормален ли си???АЗ ИЗРАЗЯВАМ МНЕНИЕ,ТОЛКОЗ!!!ЩЕ ТИ ГО КАЖА ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ;
НЕ СЪМ ТВЪРДЯЛ НЯКЪДЕ В ТЕМАТА,ЧЕ СЪМ ПРАВ-ВЪРНИ СЕ НАЗАД И ЧЕТИ.СЪГЛАСИХ СЕ С КНИЖКИТЕ ВИ ВЪПРЕКИ,ЧЕ ТЕ НЕ НАМИРАТ МЯСТО В РЕАЛНОСТА НА ПОВЕЧЕ ОТ 5%,ОСВЕН МОЖЕ БИ НА НЯКОЛКО МАРКИ.НАЛИ СЕ СЕЩАШ,КАКВО СТАВА В ГЛАВАТА С ТАКЪВ ХАРЧ???
АЗ НЕ СЪМ ВИНОВЕН,ЧЕ НЕ МОЖЕШ ДА СЕ ИЗРАЗЯВАШ ПРАВИЛНО А ГО ПРАВИШ ЧАК НА 3-ТА стр.
Quote Mkilla ()
Това исках да кажа в самото начало а не значи ,
На теб може да ти се вижда спор в което няма нищо лошо,че обикновено в него се ражда истината,но за мен е само дискусия.
Колкото до спора и черното-бяло,ТИ СИ ТОЗИ ЧОВЕК ВЪВ ФОРУМА.ПОСЛЕДНИЯ СКАНДАЛ ПАК БЕШЕ ЗАРАДИ ТЕБ.Съжалявам,че аз трябва да ти го кажа но клавиатурка като теб само това може да направи!!!


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda