• Page 8 of 8
  • «
  • 1
  • 2
  • 6
  • 7
  • 8
Forum moderator: ZAPPA, NSBOP, batkosio  
Конверсия на дигитален километраж от JDM към USDM
Maverik999Дата: Сряда, 04.02.2015, 10:11:34 | Message # 106
Годан (5)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 145
Статус: Офлайн
Такаааа, поредният ентусиаст на хоризонта :D

Таблото е на тезгяха и като за начало се опитах да го светна като подам +12В на 8 и 10 пин и маса на 6 пин, но светнаха само стрелките и нищо друго :( някакви идей как да го светна на тезгяха ?


HONDA PRELUDE 4g, 92, H22A, 4WS
 
NSBOPДата: Сряда, 04.02.2015, 10:19:11 | Message # 107
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Всичко би трябвало да светне мисля. Ако си му подал +12V от компютъра както си мисля, че си направил :)

По спомени светваше всичко, ама го правих преди доста време и не мога да съм 100% сигурен. Електролуминисцентното осветление за да работи трябва да са ти наред самите лампи отзад и металната кутия (инвертер), която върви към комплекта и се монтира зад пищялката.


 
Maverik999Дата: Сряда, 04.02.2015, 10:22:46 | Message # 108
Годан (5)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 145
Статус: Офлайн
Естествено, че ползвам PSU за източник на тезгяха ;)

Металната кутия е на мястото си без видими следи от пушеци и др. видове следи от изгаряния, но както писах по-горе светват само стрелките.


HONDA PRELUDE 4g, 92, H22A, 4WS
 
Maverik999Дата: Петък, 06.02.2015, 09:24:17 | Message # 109
Годан (5)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 145
Статус: Офлайн
Някой ровил ли се е в инверторната кутия? Интересува ме мога ли да запаля лунисцентното осветление от нея без да я свързвам към таблото със зелената букса.

HONDA PRELUDE 4g, 92, H22A, 4WS
 
nightfighterДата: Петък, 06.02.2015, 19:35:26 | Message # 110
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote Maverik999 ()
Интересува ме мога ли да запаля лунисцентното осветление от нея без да я свързвам към таблото със зелената букса.

Лично аз си нямам на идея,вероятно може,но как точно и какво трябва да се подаде не мога да кажа. Като цяло идеята на инверторната кутия е да направи от постоянно токовото 12V напрежение, по-високоволтово променливо токово напрежение което да е подходящо за запалване на луминсцентните лампи.Какви са обаче стойностите му и по-какъв точно начин става преобразуването,не ми се е налагало да задълбавам!
 
Maverik999Дата: Неделя, 08.02.2015, 16:36:10 | Message # 111
Годан (5)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 145
Статус: Офлайн
Малко напредък по темата ... таблото светва, но 12 секунди след подаване на захранване (12.6В от захранване от комп. 12-те волта държат до 25А тествано). Установих го преди малко. До сега не бях чакал толкоз дълго и ако не светнеше до 2-3 сек го изключвах.

Това нормално ли е?


HONDA PRELUDE 4g, 92, H22A, 4WS
 
eDanielДата: Неделя, 08.02.2015, 16:59:07 | Message # 112
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Виждал си този ефект и при стари луминесцентни лампи, нали? ;)


プレリュード 夢のカ
 
Maverik999Дата: Неделя, 08.02.2015, 18:26:35 | Message # 113
Годан (5)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 145
Статус: Офлайн
Да, виждал съм го .... малко преди да умрат тотално ....
При това положение не виждам смисъл да се занимавам с преправянето му :(
Ентусиазмът беше голям, но умря спонтанно.

Дано поне Кръчмонавта излезе коректен. Преди малко се разбрахме по телефона утре да му върна таблото, а той парите.


HONDA PRELUDE 4g, 92, H22A, 4WS

Редактирано от Maverik999 - Неделя, 08.02.2015, 19:32:27
 
eDanielДата: Неделя, 08.02.2015, 19:10:50 | Message # 114
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Не е гаранция, че ще изгори веднага. Може и години да минат. Само дето е съмнително удобно да чакаш да ти светне таблото.


プレリュード 夢のカ
 
Maverik999Дата: Понеделник, 09.02.2015, 20:04:49 | Message # 115
Годан (5)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 145
Статус: Офлайн
Кръчмонавта излезе коректен и днес ми върна парите, а аз таблото ...

В днешно време все по-рядко се срещат коректни хора, радвам се че Павката е един от тях alco


HONDA PRELUDE 4g, 92, H22A, 4WS
 
NightRiderДата: Неделя, 08.03.2015, 00:49:22 | Message # 116
Aristocrat

Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
Едно пояснение ,моят километраж ми показваше с 20км отгоре когато карам .Мислех ,че е от него ,но след като сложих нямаше разлика .Накрая открих истинския проблем а той беше в спийд сенсора на скоростите. Сега вече всичко е ок .




The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
 
AzzДата: Неделя, 22.03.2015, 20:09:56 | Message # 117
Рокудан (6)

Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 173
Статус: Офлайн
Здравейте колеги, тъй като не намерих написано с детайли описание на конверсията от USDM дигитален килимотраж към Европейска инсталация, реших да обясня как аз съм я направил. Дано помогне на бъдещи ентусиасти, пък и аз да дам нещо на общността, стига съм преписвал идеи :)

Да поясня колата е Европейски прелюд фейслифт 2.0 литра, без 4WS, без SRS, с потенциометър със щракване до ръчната спирачка.

Така, на USDM ръчен километража се свързват 3 букси, които са отгоре - жълта 5 пина, зелена 5 пина и зелена 10 пина. Зелената долу в ляво е за автоматични скорости ( не ми е трябвало да я връзвам).

Почти всичко се връзва по цветове с изключение на 3-4 кабела. Буксите ги гледам както в схемите на колата от ръководството кабелите към вас и закопчалката на буксата надолу.

Жълта 5 пинова букса:

1 пин - дебел син кабел - към съшия - за коли с SRS ( не съм го връзвал, нямам SRS)
2 пин - зелен/син - към същия от старата лява букса - ляв мигач
3 пин - червен/жълт - към същия от старата лява букса - дълги светлини
4 пин - черен - към същия от старата лява букса - маса
5 пин - син тънък със сиви точки - същия от старата лява букса - оборотомер

Зелена 5 пинова букса:

1 пин - червен/син - към същия от старата лява букса - dimmer relay
2 пин - зелен/жълт - към същия от старата лява букса - десен мигач
3 пин - празен
4 пин - празен
5 пин - празен

Зелена 10 пинова букса:

1 пин - празен
2 пин - червен/жълт - към червен с черни точки от старата лява булса - dash lights brightness control unit. Доколкото си спомням от пробите и без да го връзвате всичко си работи. Но аз съм го вързал понеже го има на схемите като изходна точка за подсветката, каквото и да означава това.
3 пин - светло зелен - към същия от лявата букса на таблото с приборите за гориво и температура - това е памет на часовника и на малките километражи, trip 1 и trip 2. НЕ РЕЖЕТЕ само оголвате стария и запоявате към него
4 пин - празен
5 пин - оранжев - към същия от старата дясна букса - скоростомер
6 пин  - черен - към същия от старата дясна букса - маса
7 пин - червен/черен - към същия от лявата букса на таблото с приборите за гориво и температура. НЕ РЕЖЕТЕ само оголвате и запоявате - за подсветката да ви се затъмнява при включени фарове
8 пин - бял/жълт - към същия, при мен беше чак на малката букса за часовника, най-дясна на таблото с приборите за гориво и температура - това е постоянен 12V ток за да помни TRIP 1 и TRIP 2. НЕ РЕЖЕТЕ, оголвате и запоявате. Има го и на касетофона ако ви е по удобен.
9 пин - розов - същия ( аз го нямам в снопа) - това е за 4WS
10 пин - жълт - към същия от старата лява букса - това е ток за осветлението на целия километраж

Останаха ми не свързани 2-3 кабела -> изолирани и опаковани към снопа

Досега като си светнех фаровете и часовника ми се затъмняваше, без да мога да го регулирам от потенциометъра до ръчната. Големи мръсници японците, през деня не виждах часовника.
От малката букса на часовника (най- дясна на 2рото табло) срязах червен/черен и го пуснах към същия от лявата букса на таблото за приборите, запоен там станаха 3 кабела. И сега си се затъмнява и светва със потенциометъра и всичко останало.

Ето и малко снимки:

целия кабел с който ми дойде километража :



НЕ става да се извади стария и да се сложи новия, понеже в USA цялата инсталация е наобратно + в дясно имат допълнителна букса. Сложих го да пробвам, пускам късите лампата в купето светка. Голям кеф, само 2 бушона умряха в боя.

Тестване на километража в домашни условия:



светнат с батерия 12 V  1.3 ампера . Светват първо стрелките и след 10-11 секунди останалото, вероятно малък ампераж, в колата забавянето е 1 секунда след стрелките.

Вече в колата, таблото разпиляно, стария кабел изваден, за да пробвам новия. По-добре не го вадете, че голям бой с буксите и свинските опашки:



След 3 дена ръчкане на кабели и 3 дена сънуване на кабели. Вече сглобена:




А ето и подсветката на къси, с включен потенциометър:



С изключен потенциометър:



Часовника, километража и приборите, всичко на едно си светва и затъмнява. И TRIP 1 и TRIP 2 си помнят километрите.

Ако имате въпроси, ще се радвам да помогна. И нека повече прелюди станат дигитални :)
Приложени файлове: 0242678.jpg (525.6 Kb) · 6400240.jpg (212.9 Kb) · 6997140.jpg (423.0 Kb) · 4208217.jpg (289.8 Kb) · 3152522.jpg (380.8 Kb) · 1027572.jpg (414.5 Kb) · 2547909.jpg (383.8 Kb)


Редактирано от Azz - Понеделник, 23.03.2015, 00:48:38
 
eDanielДата: Понеделник, 23.03.2015, 00:39:19 | Message # 118
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Отлично! Поздравления за труда! alco


プレリュード 夢のカ
 
eDanielДата: Неделя, 23.08.2015, 21:42:09 | Message # 119
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Днес най-накрая и аз направих конверсията! Остана ми само да удължа кабелите за скапания инвертор и го сглабям. Говорим за JDM километраж до 190 км/ч със стъкло от USDM-ски преправено както съм написал и в началото на темата. Хубавото на цялата работа е, че нещата стават plug and play. Т.е. всичко е направено с преходни кабели/конектори. Ако реша да върна аналоговото табло ще стане за 10 мин. Ще кача схема и снимки тези дни. Реално проектът беше замразен още от 2012 година и чак сега се заех да го довърша :)


プレリュード 夢のカ
 
NSBOPДата: Вторник, 25.08.2015, 09:00:26 | Message # 120
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
За съжаление драмата с дигиталният километраж ще се проточи още... Ударих две греди, едната от която е, че трябва да се удължават кабелите защото инверторният блок е предвидено да седи от дясната страна.. Кофтито е, че кабелите са коаксиални заради голямото напрежение и това изисква да се правят внимателно за да не прехвърчат искри :)

 
  • Page 8 of 8
  • «
  • 1
  • 2
  • 6
  • 7
  • 8
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda