Конверсия на дигитален километраж от JDM към USDM
|
|
|
eDaniel | Дата: Събота, 10.03.2012, 04:56:46 | Message # 2 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Ще го допиша като имам време
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
|
eDaniel | Дата: Събота, 10.03.2012, 12:52:55 | Message # 4 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Всъщност не е толкова сложно, даже и за човек, който не пипа такива неща. Има 6-7 пластмасови детайла, които трябва да се променят. Повечето от тях трябва просто да се махнат, като 3 имат нужда от дремел или поялник. Проблема с дупката, както и със затъмнението се решава с автомобилно фолио за стъкла. Мисля, че ако се направи с мерак ще стане почти неразличимо от оригинала или поне така вярвам след като снощи изрязах моето. Даже първо бях решил да гледам едно описание как става работата, но то като ги напаснеш и се вижда ясно коя част трябва да се изреже или промени. До две седмици мисля, че ще мога да го монтирам и ще се види.
Пояснение: говоря за преправянето на дигитално японско за ляв волан (с щатски капак). Слагането на карантията на японско дигитално табло в аналогово е по-трудно. Общо взето по трудност мога да ги наредя така: - RHD DIGITAL + LHD DIGITAL (най-лесното) - LHD ANALOG + LHD DIGITAL - LHD ANALOG + RHD DIGITAL (най-трудното) Естествено не коментирам преместването на карантия между табла от коли с еднакъв волан защото там е просто plug and play
プレリュード 夢のカ
Редактирано от eDaniel - Събота, 10.03.2012, 12:57:32 |
|
| |
batkosio | Дата: Събота, 10.03.2012, 12:56:36 | Message # 5 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| Ти малко сиганше що не сложих малко снимки от твоята работа
|
|
| |
ManiaK | Дата: Събота, 10.03.2012, 13:20:41 | Message # 6 |
Templar
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 365
Статус: Офлайн
| Quote (eDaniel) Конверсия на дигитален километраж от JDM към USDM
А каква е разликата между двете табла, в смисъл че каква е идеята за конверсията им, има ли с нещо с което JDM-ското е по-добро или само зареди JDM стилът?
п.п. другото което е ако конверсията е само зареди разликата в червената зона или зареди това че едното табло (usdm-ското) е от автомат защо не смениш само циферблатите става много по-лесно и няма почти нищо за преправяне!
ManiaK's Lude
Редактирано от ManiaK - Събота, 10.03.2012, 13:24:15 |
|
| |
eDaniel | Дата: Събота, 10.03.2012, 22:09:12 | Message # 7 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Искам да ми е оригинално японско табло до 180 км/ч. Само това е
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
nightfighter | Дата: Събота, 10.03.2012, 23:26:26 | Message # 8 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Че от къде ги докопа,и два че да можеш да си избираш глезотийки Аз и един не мога да си намеря
п.с.А като въпросче JDM нямат ли лампичките за 4WS и SRS, а USDM за 4WS ??
Редактирано от nightfighter - Събота, 10.03.2012, 23:36:02 |
|
| |
eDaniel | Дата: Събота, 10.03.2012, 23:38:42 | Message # 9 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Не питай как, откъде и за колко... JDM-ските километражи са няколко вида - 4WS и SRS може да се срещнат на BB1. Този е от BB4. Мисля да изведа тези крушки на средното табло на по-късен етап.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
eDaniel | Дата: Понеделник, 12.03.2012, 01:18:11 | Message # 10 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Планирам нещо, което май не е правено досега. А именно да направя преходник от европейска инсталация към японското табло. Идеята е като имам този преходник да не ми се налага да си режа инсталацията за да монтирам японското табло. А през това време чакам да ми изпратят малко кабеляци. Като остане малко време ще кача снимки за да видите къде точно съм изрязал предната част на щатското табло за да го накарам да легне върху японската основа.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Понеделник, 12.03.2012, 01:36:54 | Message # 11 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
eDaniel | Дата: Понеделник, 12.03.2012, 02:13:40 | Message # 12 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Този не ми е толкова интересен, но ако се намери такъв от 2.3 с 4WS и SRS ... човек убивам за такъв
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Понеделник, 12.03.2012, 11:54:01 | Message # 13 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available for users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
batkosio | Дата: Вторник, 13.03.2012, 01:25:23 | Message # 14 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| Аз търся от поне 5 години и не съм намерил, освен в един фейслифтов 2,3, и му предлагах да ги бартеросаме с моя щатския дигитален с доплащане 100 лв. от моя страна, всъщност предлагах на поредни собственика Той Даниeл знае за какво говоря. Сега съм решил да си правя custom, ама да не ми мине котка път...
|
|
| |
batkosio | Дата: Вторник, 13.03.2012, 01:29:29 | Message # 15 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| Чичо ZAPPA, ако намеря такъв италиански, или 5 генераия VTI-S, сериозно бих се замислил да се разделя с моята
|
|
| |