Термостат от Mazda 323f на prelude H23 ?
|
|
rollin | Дата: Понеделник, 11.06.2012, 17:28:44 | Message # 1 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Здравейте От как ми се прецака оригиналния термостат купих вече 3 нови и все температурата не може да ми светне лампата дето е на средата а стои студена...(светва само първото разграфяване и си седи до там, а ако работи на място си загрява както трябва и светва и второто деление). Загледах се и видях, че новите термостати ги дават да отварят на 78градуса и най вероятно те си работят добре просто със стария колата и държеше 90градуса. Сега един приятел ми даде за проба термостат от Мазда 323Ф и на външен вид изглежда да става и го дават да отваря на 85/88 градуса. Какво ще кажете дали ще стане? Диаметъра е същия само малко разлика има в задната част и не знам дали ще да е проблем, ама по скоро не би трябвало да е...
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
Редактирано от rollin - Понеделник, 11.06.2012, 17:32:05 |
|
| |
Mkilla | Дата: Понеделник, 11.06.2012, 17:35:57 | Message # 2 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Колега ти май беше писал и в синият форум на хонда или се лъжа ? И тук ще ти напиша , че на цената която си купил тези 3 термостата до сега да си взел 1 от Бултрако на цена от около 80-90 лева и да си забравил вече.Извинявай ако се бъркам с друг колега но ако си ти то темата съм я чел преди сигурно 6-7 месеца.Има и общи поръчки колега , има и анлийски сайтове...:) При F20A4 ОЕМ термостат пише 78 градуса.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Понеделник, 11.06.2012, 17:43:44 |
|
| |
rollin | Дата: Понеделник, 11.06.2012, 17:41:45 | Message # 3 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Мда проблема ми е вече близо от година но каква е гаранцията, че с термостат от Щатите ще се оправи?
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
Mkilla | Дата: Понеделник, 11.06.2012, 17:46:50 | Message # 4 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Чакай малко сега колега Написал си "От как ми се прецака оригиналния термостат" ?? Еми ако не е термостат си задай коректно въпроса за да могат по-знаещите от този форум да ти помогнат с каквото могат.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
rollin | Дата: Понеделник, 11.06.2012, 18:02:49 | Message # 5 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Аз зададох въпроса, интересува ме дали термостата от маздата ще стане?
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 11.06.2012, 19:10:14 | Message # 6 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Като размер е същия,значи ще стане Градусите ще е добре да отговарят иначе ще има леки разлики.Значи,градусите на термостата са при отворен термостат
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Понеделник, 11.06.2012, 20:05:04 | Message # 7 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| И според мен ще стане . Това че има разлика в задната част няма значение. То така или иначе термо ампулата си е в водата и ще се нагрява и ще работи.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
aλexandro | Дата: Сряда, 13.06.2012, 09:27:19 | Message # 8 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Малко офтопик. Моята F20A4-ка поддържа 88-90 градуса в работен режим.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 13.06.2012, 10:15:12 | Message # 9 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Е да но това е тясно свързано с термостата.След като е напълно отворен,всичко е в ръцете на големия кръг на циркулация,естествено и принудително обдухване.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
rollin | Дата: Сряда, 13.06.2012, 19:29:12 | Message # 10 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Абе и прелюда държеше 89-90 градуса ама с новите термостати се върти около 75-78градуса и не ме радва... М-ду другото поръчах оригинален от щатите и го чакам да пристигне скоро но не пречи да пробвам и тоя от Маздата
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
|
|
| |
Garfi | Дата: Сряда, 13.06.2012, 21:02:07 | Message # 11 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| aλexandro, моята държи 92°C и стига макс 97°C
|
|
| |
eDaniel | Дата: Сряда, 13.06.2012, 22:41:28 | Message # 12 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| И при мен така. Максимум докъм 97-98 градуса достигам.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
ms_auto | Дата: Събота, 16.06.2012, 01:10:13 | Message # 13 |
Нидан (2)
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 38
Статус: Офлайн
| Мараба банда... Не съм се вясвал тука отдавна и сега като се зачетох попаднах на тази тема тука... rollin... директно на въпроса... "...интересува ме дали термостата от маздата ще стане?" ...отговора е: КАТЕГОРИЧНО НЕ!!! ..."Това че има разлика в задната част няма значение." ...Момчи позволи ми да те поправя... има значение и то огромно... Както се вижда от снимките в първия пост оригиналния темостат е двойно действащ т.е. отваряйки се при 78 градуса долната част затвая отвор през който антифриза преминава преди да достигне тази температура! Вграждането на двойнодействащите термостати се прави с цел - МАСКИМАЛНО БЪРЗО ДОСТИГАНЕ НА ОПТИМАЛНА РАБОТНА ТЕМПЕРАТУРА НА ДВИГАТЕЛЯ!!! На практика ако си говорим за "кръгове" по които циркулира антифриза... в двигателя на Маздата от която си взел термостат има ДВА т.е. 1-ви кръг - при затворен термостат антифриза циркулира само в двигателя 2-ри кръг - при отворен термостат антифриза преминава и през радиатора При наще двигатели и при доста други японски такива можем да кажем че кръговете не са 2 а 3, които можем ОБРАЗНО да наречем "малък", "среден" и "голям" като идеята е да се гарантира още по-бързо достигане на оптимална работна температура на двигателя като при отварянето на големия кръг се затваря малкия и по този начин се гарантира опримална температура на двигателя и оптимално охлаждане!!! При подмяната на двойнодействащ термостат с обикновен - "отворено-затворено" - нарушаваш охлаждането на двигателя след достигане на работна темпратура!!! При такава подмяна охлаждането е НЕРАВНОМЕРНО и в една част на главата и блока температурата е много над нормалната а в другата където са датчиците е по-ниска от оптималната работна температура и затова регистрираш ниска температута на индикатора на таблото но на практика не е така... Повярвай ми и не си прави такива експерименти защото ако караш с с обикновен термостат а не с двойнодействащ както са го измислили от Хонда... големи ядове ще имаш!!! Лично съм виждал не една и две кратуни нацепени като на стара баба петите и то само на определени места без нито веднъж термодатчика да е отчел прегряване на двигателя след подобни "експерименти"
rollin... мисля че мога да ти предложа решение на проблема но преди това трябва да се чуем по телефона за да обсъдим някои проверки които трябва да направиш и след това мисля че ще забравиш за проблема който имаш в момента!
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Събота, 16.06.2012, 03:40:21 | Message # 14 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (ms_auto) При такава подмяна охлаждането е НЕРАВНОМЕРНО И защо?Quote (ms_auto) нарушаваш охлаждането на двигателя след достигане на работна темпратура!!! Нима тогава и двата не са отворени?Quote (ms_auto) и затова регистрираш ниска температута на индикатора на таблото но на практика не е така... никога температурите в различните отсеци на двигателя не са еднакви! Сензорите са на главата в близост до термостата. Кое според теб е средния кръг и къде минава водата като е отворен?Мислиш ли,че мзда- термостат се отваря изведнъж?Бих казал постепенно с нарастване на температурата и топене на парафина в термостата. Quote (ms_auto) като идеята е да се гарантира още по-бързо достигане на оптимална работна температура на двигателя не е логично при отворен термостат да гарантираш това и то със "среден" кръг.
Quote (ms_auto) като при отварянето на големия кръг се затваря малкия и по този начин се гарантира опримална температура на двигателя и оптимално охлаждане!!! тук си много прав. С две думи,мнението ми е,че с термостата от мазда ще достига по-бавно оптималната си работна температура но не мисля,че ще грее. Не се заяждам колега,просто поддържаме темата Не ме разбирайте погрешно,по хубаво от оригинала няма!!!Там са смятали и мислили хора доста по-умни от нас, естествено за някои неща
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Събота, 16.06.2012, 03:59:06 |
|
| |
schnapps | Дата: Събота, 16.06.2012, 23:02:45 | Message # 15 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Stara Zagora/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 241
Статус: Офлайн
| В началото на зимата си взех на Gates,около 20 лв беше,за сега нямам ядове,та мисълта ми е където ще правиш експерименти с такъв за друга марка и модел вземи по-добре афтермаркет,но за модела.
|
|
| |