Премеждия с BB2
|
|
TG_Fan | Дата: Петък, 25.01.2013, 15:07:24 | Message # 1 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Здравейте колеги, аз съм сравнително от скоро във форума, чета темите с голям интерес , защото виждам , че в тях пишат фенове и хора с отношение , а не езикочесачи , както във червения форум. През лятото смених Сивика с Прелюд, като си купих такъв на доста ниска цена, осъзнавайки риска при такава покупка. Сега ми предстои ремонт , защото излезе , че главата е крива, след първата смяна на масло , колата започна да го пие като луда(700мл/1000км)и вчера я закарах на един приятел да се захване с ремонта, като ми предстои шлайфане на глава, смяна на гумичките на клапаните, напасване и т.н.Колата има и доста други неща за правене, но за тях по-късно.Въпроса ми е , след като така или иначе ще отварям мотора, какво мога да направя по него, за да го поотпуша?Говорим за малко сгъстяване, четох също за махане на ремъци на балансиращи валове и т.н. Моля само за сериозни мнения по въпроса.
Поздрави!
|
|
| |
pikaso906 | Дата: Петък, 25.01.2013, 15:15:47 | Message # 2 |
Кудан (9)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1073
Статус: Офлайн
| Ако ти е всекидневка не махаи ремъка на балансиращите валове тъй като това ще му помогне да се разлети по-бързо в атмосферата .Няма да е зле да смениш основни,биелни лагери,сегменти и гарнитура на главата.
|
|
| |
batkosio | Дата: Петък, 25.01.2013, 16:09:18 | Message # 3 |
BKDM
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 915
Статус: Офлайн
| Каква сума предвиждаш за ремонт? Защото имаш и друг вариант- суап на H22A в добро състояние, и по този начин имаш едновременно надежден двигател, и поотпушване с около 70 коня
|
|
| |
nightfighter | Дата: Петък, 25.01.2013, 16:23:55 | Message # 4 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Колега ,,поотпушването" на един двигател, като при това колата остане годна за ежедневно ползване не е така проста работа, както някой мислят!Махането на ремъка на балансиращите валове или самите валове изцяло по мое мнение е глупост!Това ще ти даде най много 5-6кс, но за сметка на това двигателя ти ще се тресе доста.Има доста неща които могат да се направят,нo безопасните са:Хубава изпускателна генерация, Всмукателен студен интеик.Предлагам ти да спреш до тук! Друго което можеш да направиш е да сложиш H22 двигател.
п.с. Лагерите се избират по цветове,не пропускайте този момент!!!
Редактирано от nightfighter - Петък, 25.01.2013, 16:30:12 |
|
| |
TG_Fan | Дата: Петък, 25.01.2013, 16:28:46 | Message # 5 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Ремонта ще включва шлайфане на главата , смяна гарнитури , напасване на клапаните , смяна на гумичките на клапаните.Баткосьо, аз съм с Х23А2 Мисля , че това е най-належащото в момента, а и според финансовото ми състояние, затова питах колко може да се отнеме от главата за да се сгъсти малко и има ли смисъл да се махат ремъците на балансиращите валове, както пишат някои колеги...колата ще бъде ежедневка.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Петък, 25.01.2013, 16:32:38 | Message # 6 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| За по-нататък е възможно да направиш смяна на главата с такава от Х22,получава се доста удачен франкенщаин H23VTEC Ремонта който си запланувал е достатъчен за първо време,смени си ремъка и ролките ако трябва и водната помпа.
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Петък, 25.01.2013, 16:59:32 | Message # 7 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| А много сложна ли е смяната с втек глава?Налага ли се преправяне, смяна на електроника и тн?
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 25.01.2013, 17:32:45 | Message # 8 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Ще смениш компа и ще пуснеш няколко кабела.Моето мнение е да не пипаш основните лагери ако нямаш финанси за нови,можеш да ги погледнеш но аз не съм привържаник на това.Отворя ли ги,сменям.При такъв харч на масло и крива глава мотора ти 99,9% е прегряван,това значи че сегментите с биелните лагери са задължителни!!!Огледай добре буталата и цилиндрите и тогава решавай.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Петък, 25.01.2013, 18:11:02 | Message # 9 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Мерси много за съвета!Ще проверя, а ако трябва да сменям и сегменти и биели, ремонта се обезсмисля...Харча на масло , както ми показа майстора идва до голяма степен и от кривината на главата, защото имаше много по мотора , стискам палци да е по-малкото зло...
|
|
| |
nightfighter | Дата: Петък, 25.01.2013, 18:30:02 | Message # 10 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Смяната на сегменти не е сложна,наистина ги погледнете и ако трябва сменяйте.За лагерите работата при японските коли е малко по сложна , за да стане както трябва лагерите се избират по цветове,нужните лагери можеш да си намериш само от представителство на Хонда или от общите поръчки от САЩ.Така че ако не е абсолютно наложително не ги закачайте!Само отваряте биелите,вадите буталото, сменяте сегментите (ако е нужно ) и си ги затваряте пак,всеки на мястото от което е изваден!!!
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Петък, 25.01.2013, 19:58:57 | Message # 11 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Аха, добре, ще видим и тази работа, сега ме изненадаха и с 3 изгорели абс датчика, четвъртия липсваше и го монтираха и излезе че всички други са заминали, а по системата имало съпротивление...възможно ли е товА?
|
|
| |
Mkilla | Дата: Петък, 25.01.2013, 20:04:42 | Message # 12 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Изгорели или прекъснати ? На колегата Васо му беше прекъснат и си го оправи сам Колега , бях ти казал да не взимаш тази кола ако си спомняш преди време Ще я оправиш сега но трябва да имаш търпение както онзи лудак от Англия.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Петък, 25.01.2013, 20:18:09 | Message # 13 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Ами пича каза , че са проследили по веригата и само датчиците не правели съпротивление, освен сега монтирания.А за колата..шанс, колега, както ми се случи на Коледа един съсед да спре в люда, може и най-читавата да е и да я отнесе някой тиквеник и пак да набиеш сума пари, направих грешка и сега си получавам уроците от това
|
|
| |
NightRider | Дата: Петък, 25.01.2013, 21:26:24 | Message # 14 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| е нищо де поне ще научиш сума ти нещо покрай целият ремонт Което пак си е нещо ,нали цял живот се учим .
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 25.01.2013, 23:53:09 | Message # 15 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Мериш параметрите на сензорите и ще стане ясно дали са в час.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |