Премеждия с BB2
|
|
TG_Fan | Дата: Петък, 18.10.2013, 11:07:16 | Message # 196 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Мдам, изцапахте ми темата с разправии, а някой ще ми препоръча ли майстор в София, за полиране и портване на смукателя и дросела?
|
|
| |
NSBOP | Дата: Петък, 18.10.2013, 11:36:43 | Message # 197 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Ще ти изчистя темата довечера, че стана голям чат
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Петък, 18.10.2013, 13:15:12 | Message # 198 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| То няма какво да се чисти, по-скоро да не се карат хората за глупости, всеки си е прав за себе си и има гледна точка, затова е и форума, да чуеш повече мнения и да извлечеш есенцията от тях:)
В раздел сервизи има доста, но не знам къде могат да ми свършат тази работа като хората...при Андро още не съм ходил, в юби ко съм оставал със смесени чуства , а Омбре не ми се коментира...
|
|
| |
NSBOP | Дата: Петък, 18.10.2013, 13:19:02 | Message # 199 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Според мен нито един от тези майстори няма да се хване с портване и полиране. Трябва ти тунинг сервиз за тая работа.
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Петък, 18.10.2013, 15:32:09 | Message # 200 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| И аз така си мисля, затова и не съм им звънял...
|
|
| |
nightfighter | Дата: Събота, 19.10.2013, 09:25:28 | Message # 201 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Купуваш си един Дремел, и почваш.Не е голяма философия,повечето е къртовски труд.И леко с портването! Наблегни на полирането и заглаждането на ръбчета и неравности в отливката.
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Неделя, 20.10.2013, 13:11:53 | Message # 202 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Последно реших да я затворя както е сток и да не пипам нищо по нея, да мине зимата, да видя , че технически няма проблеми и ако имам парички тогава ще отварям и правя каквото правя. Скучна работа!
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 20.10.2013, 22:50:11 | Message # 203 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote TG_Fan ( ) Последно реших да я затворя както е сток и да не пипам нищо по нея, да мине зимата Добро решение! Когато навън е студено и мрачно,не е време за ремонти Дано да нямаш повече проблеми.
|
|
| |
eDaniel | Дата: Неделя, 20.10.2013, 23:27:56 | Message # 204 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Опита показва, че когато тръгнеш да правиш някакво подобрение и нямаш пари подръка винаги можеш да гризнеш дръвцето ако нещо се обърка. Ако се чувстваш финансово обременен и въпросните подобрения ще изтискат последните ти парички помисли добре дали си готов да поемеш риска защото такъв винаги има... Ако пък имаш някой лев заделен настрана може би сега е момента да инвестираш
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Вторник, 22.10.2013, 01:09:47 | Message # 205 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Е нямам, това е въпроса Затова и го отлагаме експеримента за по-светли и топли финансово времена :). Нека първо видим , дали тая кратуна е читава и тогава да броим пилците.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 22.10.2013, 01:29:38 | Message # 206 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Стегнете правилно гарнитурата от средата навън на кръст като първия е от към купето. stage 1. 40Nm stage 2. 70Nm stage 3. 100Nm
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Неделя, 01.12.2013, 21:43:28 | Message # 207 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Quote VIPER-CH ( ) Стегнете правилно гарнитурата от средата навън на кръст като първия е от към купето. Майстора ми каза че ги е затягал така, иначе направих й 1000 км и мотора си работи супер, но след като го изчакам малко да загрее няколко минути, ако запаля и тръгна веднага, ми гасне и губи обороти, а сега в студа пали от раз , но се замисля малко, може ли причината за това да е в горивния филтър???
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Четвъртък, 12.12.2013, 17:39:53 | Message # 208 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Никой ли няма идея от какво може да е ?
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 12.12.2013, 19:59:47 | Message # 209 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Чек са,палиш студен и чакаш няколко минути,тръгваш,губи обороти и гасне или това се случва като колата е загряла.Нещо не те разбирам,уж изчакваш да загрее а после пак палиш и тръгваш???Преди това ,как е загряла с бързовара ли? Дай малко по-точно,какво и как се случва.Не мисля,че проблема ти е от гор. филтър но ако е стар си го смени,не е скъп...20+лв.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Четвъртък, 12.12.2013, 20:00:30 |
|
| |
TG_Fan | Дата: Вторник, 14.01.2014, 02:01:23 | Message # 210 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| чак сега видях отговора ти...значи паля студена, ако тръгна веднага губи обороти и гасне..няколко часа по-късно като я запаля, да кажем още не е изстинала на 100% е ОК, както и след като загрее няколко минути при студения старт.
|
|
| |