Премеждия с BB2
|
|
murdera | Дата: Вторник, 15.10.2013, 00:50:48 | Message # 166 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
| ...
Редактирано от murdera - Вторник, 15.10.2013, 02:07:42 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 15.10.2013, 00:58:26 | Message # 167 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote murdera ( ) пс. колкото повече се пази една кола-толкова повече се чупи.... Да ме извиняваш ама говориш глупости.Това как ще го обясниш? Quote murdera ( ) на цялата газ и няма ядове...който иска да вярва От всички вечни неща............
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
murdera | Дата: Вторник, 15.10.2013, 01:01:42 | Message # 168 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
| ...
Редактирано от murdera - Вторник, 15.10.2013, 02:07:52 |
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 15.10.2013, 01:14:29 | Message # 169 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote murdera ( ) няма нищо вечно, като се счупи-ще се сложи друг мотор. Quote murdera ( ) все пак ако момчето иска силов тунинг-трябва да е наясно,че винаги има риск...но в крайна сметка всеки си има глава на раменете и може да преценява какво да прави и да не прави. Това му казвам и аз де,колата си е негова,напълно е свободен да прави каквото намери за добре! Само че при следващия проблем не да проклина лошия си късмет, а да знае че това е в резултат на собствените му действия. Човека иска мнения,и съвети за ремонт на възникнали повреди, или както аз съм разбрал темата ,,Искам да си карам безпроблемно колата, без да лежа непрекъснато под нея" Затова и съветите които му даваме са насочени в тази посока.Ако темата е ,, Искам силов тунинг за Х23, наясно съм че мотора може да даде фира,но не ми пука" съветите които аз ,а и повечето колеги биха му дали ще бъдат съвсем различни Нека просто да каже какво иска
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 15.10.2013, 01:22:03 | Message # 170 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Знам го лафа....още от както си тунинговах балканчето 50сс като бах 13 годишен... та така беше.давахме газ,трошеше се,айде пак на парчета не ги знаеш тези години,тогава си бил на три
Не може и х*я до края и душата в рая.Няма пълно щастие.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
murdera | Дата: Вторник, 15.10.2013, 01:27:29 | Message # 171 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
| ...
Редактирано от murdera - Вторник, 15.10.2013, 02:08:04 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 15.10.2013, 01:35:38 | Message # 172 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote murdera ( ) 4-2-1 и генерация Н23 оригинал си е така или просто си сложил афтърмаркет?Quote murdera ( ) Последва шлайф на главата,к.вал и блока.Смяна на сегменти,основни и биелни лагери, Как шлайфа блок а само сегменти си сменил?цилиндри ли шлайфа или го челосва откъм главата?Хонига отделно не знам как е докаран...и как така блока леко надран а цилиндрите -ок? иначе,явно е станал,що устисква на тоа зор.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Вторник, 15.10.2013, 01:39:47 |
|
| |
murdera | Дата: Вторник, 15.10.2013, 01:39:54 | Message # 173 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
| ....
Редактирано от murdera - Вторник, 15.10.2013, 02:08:15 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 15.10.2013, 01:44:50 | Message # 174 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Добре де Quote murdera ( ) блока леко надран-(цилиндите бяха оК) Quote murdera ( ) Последва шлайф на главата,к.вал и блока. Quote murdera ( ) блока не съм го гледал-майстора го е давал да го оправят..... Последно? Я звънни на майстора ти и го питай,кво точно е правил,че да ни дадеш точно инфо.Меен,направо ме хвърли в тиквите с твоя разказ
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Вторник, 15.10.2013, 01:48:16 | Message # 175 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Тъй като колата ми ( беше) ежедневка, извращенията не са вариант, от друга страна , ако го позволява бих я поразстъргал малко, компромисите с комфорта не ме интересуват, ако исках практична и удобна кола щях да си карам сивичето .Въпроса е , с нещата които правя да не си усложня живота в последствие...иначе се съмнявам да има много хора във форума които да не си мислят само как да засилят колиците при всяка възможност
|
|
| |
murdera | Дата: Вторник, 15.10.2013, 01:50:34 | Message # 176 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
| ....
Редактирано от murdera - Вторник, 15.10.2013, 02:08:24 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 15.10.2013, 01:52:21 | Message # 177 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote murdera ( ) пс4. по спомен основните бяха на 2ри ремонтен размер,биелните на първи. KING bearings бяха лагерите.. Нашите коли нямат ремонтни лагери На пет основни и четири биелни може да имаш съвсем различни размери-цветове лагери още от завода. Сигурно има фирми които предлагат ремонтни но това си е ташак според мен особено на високи обороти.За кво ли японеца не ги прави всички еднакви(както са твоите в момента) като при Опел примерно?Нима не може?Не ,че няма да върви ама колко?
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 15.10.2013, 01:54:49 | Message # 178 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote murdera ( ) трябва да се шлайфат кол.вал и блока". Освен да е шлайфал тунела Абе ти като в американските филми да не знаеш,кво точно имаш под капака.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Вторник, 15.10.2013, 01:55:51 |
|
| |
murdera | Дата: Вторник, 15.10.2013, 01:57:54 | Message # 179 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
| сължалявам,че изобщо си направих труда да споделя малко опит...трябваше да си сложа х22 още тогава...Мир да има
Редактирано от murdera - Вторник, 15.10.2013, 02:09:15 |
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 15.10.2013, 01:58:07 | Message # 180 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote VIPER-CH ( ) Меен,направо ме хвърли в тиквите с твоя разказ Мен също,дълго мислих какво да ти напиша,ама реших да си замълча. Бих ти предложил да си пуснеш една тема озаглавена ,,Тунинг на Х23" и там да пишеш какво си правил,по твоя си двигател. Тук ненужно осираме темата на колегата!
п.с. Колега,тук ние не сме лаици!!!И ако обичаш,когато ТИ почнеш да правиш двигатели,а не ,,майстора ти" тогава давай съвети на другите.Това че ти си се набутал,не е повод да набутваш и други!
Редактирано от nightfighter - Вторник, 15.10.2013, 02:06:25 |
|
| |