Динамо - F20A4 2.0 133hp
|
|
itsone | Дата: Петък, 02.03.2012, 19:43:11 | Message # 1 |
Сандан (3)
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 52
Статус: Офлайн
| Здравейте! Въпросът ми е, колко ампера е динамото и колко трябва да е акумулатора? (заводско) Мислех си вариант да слагам по мощтно динамо и по силен акумулатор, понеже ми трябва повечко ток за музиката. Нямам проблем с мигане на светлините или обороти на двигателя но на усилвателите (два са) им трябва повечко ток. когато махна стъпалото за басиите и остане само това за средите, то звука ми е по силен. ако сложа по силно динамо, ще се тормози много двигателя ми се струва ако сложа малко по силен акумулатор, ще товаря динамото изчетох доста теми и не намирам решение и за това реших да попитам вас. Съжелявам ако не съм избрал правилния раздел на форума
Prelude F20 GSM 0897 456 331
|
|
| |
Mkilla | Дата: Петък, 02.03.2012, 21:55:07 | Message # 2 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Би трябвало да е в порядъка на 75-90 ампера.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
nightfighter | Дата: Събота, 03.03.2012, 00:39:22 | Message # 3 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Генератора няма защита по ток! т.е ще ти дава толкова, колкото ти искаш от него до момента в който от претоварване изгори.Най точно за музиката може да ти помогне колегата rollin, но според мен ти е необходим кондензатор към стъпалото. Заводски акумулатора е 52-55Ah в зависимост от модела.За генератора колегата Mkilla ти е писал.С по мощно динамо ,няма как да натовариш двигателя,но от къде ще го вземеш???Ако е от друг модел кола,как ще го закрепиш??Чисто механични проблеми,като закрепване,размери,съосие и т.н , правят тази ти идея трудно изпълнима
п.с. Преди малко се сетих,че генераторите на 2,3 и 2,2 са малко по-мощни,с такъв можеш да го смениш,но разликата не е много голяма.
Редактирано от nightfighter - Събота, 03.03.2012, 01:25:45 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Събота, 03.03.2012, 01:10:04 | Message # 4 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Така е!Освен,че при по-мощен генератор ще товариш двигателя при голяма консумация на ток но ти едва ли ще се състезаваш на писта,че да искаш 100% от него
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
itsone | Дата: Събота, 03.03.2012, 13:56:56 | Message # 5 |
Сандан (3)
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 52
Статус: Офлайн
| Благодаря за бързите отговори. В момента съм с 60 А акумулатор Трябва да реша какво да правя понеже ми се налага смяна на акумулатора защото си е заминал и в зависимост от това дали ще се монтира по силно динамо да си направя сметка и колко мощен акумулатор да си взема. обмислях вариант и за втори акумулатор които се слага максимално близо до усилвателя но по добре според мене е да си е само един но по силен. А по въпроса за монтаж на по силно динамо мисля че може да се измисли захващането му ако реша да слагам само да не е много по голямо на размер. За кондензатор и аз мислих, според мен няма да ми помогне, понеже няма да ми даде повече ток а само ще удължи подаването на ток (в момент на по продължителното подаване на ток) Имам още време докато пристъпя към действие, до тогава ще ми е от полза и вашето мнение. И ако някой знае със сигурност колко А е динамото заводско. Още веднъж, благодаря
Prelude F20 GSM 0897 456 331
Редактирано от itsone - Събота, 03.03.2012, 13:58:17 |
|
| |
nightfighter | Дата: Събота, 03.03.2012, 17:40:43 | Message # 6 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| H23A генератор: 12V-90A на H22A мисля че е същия F20A;F22A генератор:12V-80A.Колега ще ме извиняваш,но ми се струва че някои неща ги бъркаш.В момента не си с акумулатор 60А,а с 60Аh,това не е мощност,а капацитет.Това значи,че този акумулатор може да захранва консуматор с 1А ток в продължение на 60 часа. В електрическите вериги мощността зависи грубо казано, основно от напрежението и тока. Quote (itsone) понеже няма да ми даде повече ток а само ще удължи подаването на ток (в момент на по продължителното подаване на ток)
Ще получих толкова ток колкото искаш,до момента на физическото унищожение(стапяне) на захранващото устройство.Няма ограничител! Тока е равен на напрежението делено на съпротивлението,при съпротивление =0,тока е безкраен,или просто казано късо съединение.Кондензатора се използва при мощни импулсни консуматори,като усилвателите, като целта е да намали пулсациите в напрежението.Напрежението на входа на усилвателя е равно на напрежението подавано от акумулатора минус пада на напрежение по веригата,който е равен на тока по съпротивлението на проводниците.Колкото повече ток консумираш толкова, пада на напрежение е по-голям,затова всеки генератор си има верига с която в зависимост от консумацията стабилизира подаваното напрежение,а от там и съответно и тока към постояните консуматори.При импулсни мощни консуматори(усилватели)реле регулатора на генератора не е толкова бърз,че да компенсира пада на напрежение,затова се ползва кондензатора,обира моментните пикове и за част от секундата отдава ток в момента на най голяма консумация. Това реално води до повишаване на мощността, и не натоварва толкова останалата ел.система. За мощен усилвател са ти необходими и много дебели захранващи проводници,но не защото по тънките ще се стопят,а за да намалиш пада на напрежение.Колкото по тънък е проводника толкова неговото съпротивление на метър дължина е по голямо. Поздрави!
|
|
| |
Mkilla | Дата: Събота, 03.03.2012, 18:25:29 | Message # 7 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| В сервизното ръководство пише да се тества динамото и ако показва над 75А е добре.Видях да се продават няколко чистак бърсак нови в чуждите сайтове и на тях в описанието пишеше 90А.За Ф20А4 акумулатора е 52-55Ah.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Събота, 03.03.2012, 22:17:29 | Message # 8 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| На моя H22A5 e 100A алтернатора.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
itsone | Дата: Неделя, 04.03.2012, 11:46:44 | Message # 9 |
Сандан (3)
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 52
Статус: Офлайн
| nightfighter, много ми натовари сивото вещество от сутринта но доста изчерпателен отговор. Наистина бъркам нещата Значи да разбирам: ще замеря напрежението от страна на акумулатора и от другата страна към усилвателя за да видя колко пада за да си направя сметка дали кабелите са достатъчно дебели, да имам в предвит и кондензатор по на татък. Добре а да сложа ли и по голям акумулатор, мисля че ще трябва и ако е така до колко Ah мога да сложа (ако си стоя с оригиналното динамо) Ако пак не съм разбрал, моля да ме екскюзмите
Prelude F20 GSM 0897 456 331
|
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 05.03.2012, 00:17:38 | Message # 10 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Колега акумулатор можеш да си избереш от 52 до 65Ah, основния проблем да сложиш по голям ще е че няма да се събере на мястото за поставяне,иначе генератора ще си държи без проблеми и от камион 88Ah (предната ми кола беше с такъв 2 години) Аз бих ти препоръчал 60-62Ah ,по голям не ти е нужен,няма да ти реши проблема,само ще си дадеш парите и ще се чудиш как и къде да го монтираш. Сложи много дебели кабели (като тези на клемите на акумулатора) + и -, като плюса го вземеш директно от клемата на акумулатора през предпазител.(продава се специален), минуса също дебел с хубаво замасяване ,с кабелна обувка.Ако пак имаш същия проблем,тогава вече трябва да мислиш за кондензатор.За него питай колегата rollin,той е спец по музиките Това са съветите които аз мога да ти дам.Дано да съм ти бил полезен. Поздрави!
п.с.Пада на напрежение не можеш да го измериш,той е импулсен за част от секундата в момента на най голяма консумация(когато ти удари баса примерно),не вярвам да имаш чак толкова прецизен уред, който за толкова малко време да отчете,запамети и покаже максималните и минималните стойности.
Редактирано от nightfighter - Понеделник, 05.03.2012, 00:40:04 |
|
| |
itsone | Дата: Събота, 10.03.2012, 20:02:03 | Message # 11 |
Сандан (3)
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 52
Статус: Офлайн
| Ясна работата. Сега остана да се видя с пари и да действам. nightfighter, благодаря ти и на останалите също. Поздрави! Added (10.03.2012, 19:02:03) --------------------------------------------- Днес замерих каква консумация на ток има колата при угасен двигател (пълен покой на колата) без никакви включени консуматори и ми отчете 0.02 мА Ако има някой които е замервал неговата да каже, това нормално ли е за модела? Замерих след това и напрежението 12.29 при угасен двигател и 14.61 при запален, студен двигател. и с кратък разговор с комшито по гараж, той ми сподели че акумулатора е издал багажа, иначе динамото било добре. Сложих и бас бокса, направих нови настройки по слух на усилвателя. плеъра го слушам до 46 усилен (усилва се до 62) когато слушам на 20-30 си усилвам баса от настройките доста без проблем, но когато усиля плеъра, баса се замазва и се губи (все едно не му стига тока) когато намаля баса от настройките си свири доста по добре когато усиля. големият усилвател е с предпазител 70 А а малкия с 2 по 30
Prelude F20 GSM 0897 456 331
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Събота, 10.03.2012, 21:20:52 | Message # 12 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| До 0,05А консумация в покой е нормално. И показанията на акумyлатора в покой и зареждането са нормални. Неразбирам как комшията е констатирал че акумулатора е зле при 12,29Волта в покой?
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
itsone | Дата: Събота, 10.03.2012, 21:43:31 | Message # 13 |
Сандан (3)
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 52
Статус: Офлайн
| ами след като му обясних че само за една нощ, на сутринта едвам паля, а когато сам махнал клемата на минуса си паля по лесно дори след няколко дена, ако не я махна на втория ден няма и да запали. за това и замервах да видя имам ли отечка. значи нямам щом казваш че е нормално и щом за толкова кратко време оставам без ток какво друго да е освен акумулатор с този акумулатор карам 4 години (така купих колата) не знам преди тва кога е слаган което ме води на мисалта че му е време а и стартера сега ми върти по бавно
Prelude F20 GSM 0897 456 331
Редактирано от itsone - Събота, 10.03.2012, 21:50:59 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Събота, 10.03.2012, 22:07:22 | Message # 14 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Нещата си противоречат!!Щом нямаш консумация,как като свалиш клемата после палиш по-лесно? Но пък 5-6 год.акумулатор му е време да се сменя и най-вероятно проблема е у него.Подари го на някое пунто 1.1сс да го кара още година-две
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
itsone | Дата: Неделя, 11.03.2012, 11:10:31 | Message # 15 |
Сандан (3)
Град/Държава: Ruse/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 52
Статус: Офлайн
| не знам и аз не мога да си го обясня но е така и за тва си мисля за акумулатора
Prelude F20 GSM 0897 456 331
|
|
| |