Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Ъпгрейд на Ф20А4 или евтиния силов тунинг
GarfiДата: Сряда, 11.07.2012, 22:10:06 | Message # 46
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
След като вече и аз съм направил този суап мога да дам някои насоки.
Когато търсите колектор обърнете внимание на това дали комплекта е пълен, хубаво е да го вземете със всичките му джаджи ( дросел, маркучи и датчици). Ако двигателя донор е работил до скоро с този колектор безпроблемно не разглобявайте нищо по него. Така ако нещо не е наред след монтажа няма да търсите на сляпо а ще си погледнете какво би могло сами да сте объркали.
Ако извършвате монтажа на прелюд 5-та генерация, инжекторите от новия колектор няма да са съвместими с конекторите от инсталацията и ще трябва да си ползвате старите от Ф20 които са еднакви като размер с тези от Н23. Също така при 5-та ген. мап сензора е закрепен от горната страна на дросела а при новия ви колектор на същото място имате извод за вакумен маркуч. Сваляте си стария мап сензор от дросела и го свързвате посредством маркуч за вакуум за новия дросел.
Преди да започнете си купете нова гарнитура м/у главата и колектора ( около 15лв струва) и ключ звезда с тресчотка, чупеща 12-ти номер.Този ключ ще ви е голям помощник.

Пригответе си и лула 12 и гидоре. Хубаво е да правите операцията на канал за да имате достъп и от долу. Аз нямам и борбата беше жестока и още ме боли кръста.
Цялата работа не би била никак трудна ако долните гайки на колектора не бяха на шибаното си място.
Приложени файлове: 4836703.jpeg (2.2 Kb)
 
GarfiДата: Понеделник, 16.07.2012, 14:55:27 | Message # 47
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Някой има ли представа дали ще е проблем да сложа вакумни маркучи на 3мм. Днес случайно видях в един магазин маркуч едно към едно с оригиналните вакумни маркучи само че са 3мм. Купих 3 метра, да има! Искам да сложа нови защото моите съм ги рязал и наставял.
 
VIPER-CHДата: Понеделник, 16.07.2012, 16:08:54 | Message # 48
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Слагай ;) има 3,2мм за излишното гориво на дизелите ,също става.

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
NSBOPДата: Понеделник, 16.07.2012, 17:04:19 | Message # 49
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
На оригиналните маркучи какъв им е диаметъра?

 
GarfiДата: Понеделник, 16.07.2012, 19:08:21 | Message # 50
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
3,5мм или 4мм е оригиналния маркуч. Сложих от 3мм на пеперудите и си работят. Според мен няма да е проблем, защото има фабрични снаждания по тези маркучи където отвора е 2мм.
 
GarfiДата: Четвъртък, 19.07.2012, 19:39:05 | Message # 51
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Още нещо се сетих преди малко. Колектора освен за главата е захванат и за подпорна планка на която всъщност лежи. Казвам го за тези, които нямат канал в гаража си и ще работят само от горе. Аз не подозирах за тази подпора и разбрах за нея с напипване.
 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 19.07.2012, 20:46:22 | Message # 52
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Да държи се с по един болт горе за колекторите и долу за блока.

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
GarfiДата: Неделя, 22.07.2012, 21:45:51 | Message # 53
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
На днешната среща имаше малко замервания.........резултата за мен е плачевен.
 
mom4i74Дата: Неделя, 22.07.2012, 21:50:25 | Message # 54
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Е ти си автоматик а и имаш бутилка за пропан бутан в багажника което те прави по тежьк от другите така че може и да не е плачевен резултата ако другата кола е автомат и е тежка колкото твойта:)

HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
 
GarfiДата: Неделя, 22.07.2012, 22:15:22 | Message # 55
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Едната ф20-ка ми дърпа малко но другата направо изчезва.
 
VIPER-CHДата: Неделя, 22.07.2012, 22:47:37 | Message # 56
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
С какво АГУ си?

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
mom4i74Дата: Неделя, 22.07.2012, 22:54:51 | Message # 57
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Усещам как това ще те амбицира да я направиш с рьчни скорости . Според мен (мога и да бьркам) но няма шанс с автомата да имаш това ускорение вьпреки подобрения двигател. Преди години имах бмв 323 150 коня. По това време карах и служебни 730 i бмв автомат. Това бмв 730i ускоряваше много по тромаво от мойто 323 с рьчните скорости.

HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
 
nightfighterДата: Неделя, 22.07.2012, 22:57:23 | Message # 58
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
По принцип всяко стандартно АГУ стеснява отвора на дроселната клапа и от там съответно това се отразява и на вървенето на бензин.Освен това при работа на газ малко или много дюзите се запушват,което също оказва влияние.
 
VIPER-CHДата: Неделя, 22.07.2012, 22:57:39 | Message # 59
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Не знам какво искате да постигнете с обикновен автомат ;)

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
GarfiДата: Неделя, 22.07.2012, 22:59:46 | Message # 60
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
VIPER-CH,газов инжекцион, т.е не е пипано по дросела.

mom4i74, тая кутия която щеше да ми даваш с къси скорости ли е?


Редактирано от Garfi - Неделя, 22.07.2012, 23:01:05
 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda