Ъпгрейд на Ф20А4 или евтиния силов тунинг
|
|
mom4i74 | Дата: Събота, 01.09.2012, 16:41:02 | Message # 76 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Идеята на стеснението при плочката за газ е да се увеличи скороста на вьздуха. Ако бях видял по рано щях да ти кажа . Ама сега поне мита е доказан и теставан:)
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Събота, 01.09.2012, 22:26:43 | Message # 77 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Добре де, карбураторите как ги пробивахме отстрани и им слагахме щуцери точно срязани под конус или извити тръбички към дросела за да не пречи въздуха на газта да влиза.По това се подлъгах дееба тая газ....Няма значение,важното е ,че не става.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
sean__john | Дата: Събота, 01.09.2012, 22:32:23 | Message # 78 |
Йондан (4)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 96
Статус: Офлайн
| Чудил съм се ако се пробият отвори за щуцери отзад на плочката с пеперудите на самия смукател дали ще се засмуква газта, там от компресията на самия двигател ще се засмуква газ и въздух заедно или поне би трябвало да е така.
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Събота, 01.09.2012, 22:48:20 | Message # 79 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Дивузьорите на карбураторите бяха с доста по малки диаметри от сегашните дифузьори на наще двигатели. За това при карбураторите нямаше проблем да ги разпробием и да си сложим щуцерите. Няма ли стеснение в дуфузьора няма как да се увеличи скороста на вьздуха за да има по голямо подналягане и да увлича газта. А относно коментара на колегата sean__john не е вьзможно при обикновена газова да се вкарва газта след дроселната клапа. Задьлжително газта трябва да се включи преди дроселната клапа . Понеже не е газов инжекцион ,единствения начин да се дозира сместа пропорционално на влизащия вьздух е дросела . За това не е вьзможно включването след дросела.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Събота, 01.09.2012, 22:56:55 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Събота, 01.09.2012, 23:27:27 | Message # 80 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| С поста на Момчи мисля,че всичко е ясно и всичко е точно така.Номера е с плочка с конус точно колкото дросела но газта ще е в двойни количества така че няма смисъл.По добре на бензин или ГИ
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Събота, 01.09.2012, 23:49:53 | Message # 81 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Аз бих те посьветвал да погледнеш сайта на фобос газови инжекциони с риск Биската да ме обяви за рекламно лице на Фобос:) хаха Истината е че предлагат изгодни оферти на изплащане за газов инжекцион и страхотен софтуер с страхотни настройки. Малко по натам като зи взема Шаран пак ще заложа на фобос без да се замислям.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 02.09.2012, 00:19:52 | Message # 82 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Е аз си имам системата до коша-бутилка,клапани,тръба,дори имам чисто нов изпарител за газов инжекцион,че един приятел мина след месец на метан и така си остана уговорих се за останалото и настройките и ще ми седне наполовина всичко LR
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 05.11.2012, 23:26:57 | Message # 83 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Ха да са ми честити новите големи спирачки Благодарности на полицая
Uploaded with ImageShack.us
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Събота, 12.01.2013, 15:44:00 | Message # 84 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Монтирах понижаващите пружини 4бр. Eibach с жълто Кони отзад и оригиналните амортисьори отпред.Колата се снижи с 3.5-4см. + четири чисто нови Nokian-зимни 215/40/17" Фото тези дни,че лигаво времето и е кирлива
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
eDaniel | Дата: Събота, 12.01.2013, 22:51:31 | Message # 85 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Честито
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 14.01.2013, 18:46:21 | Message # 86 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
|
Uploaded with ImageShack.us
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NSBOP | Дата: Понеделник, 14.01.2013, 18:50:45 | Message # 87 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Пу, пу. Много лачена
Само един съвет - снимай без светкавица следващият път.
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Понеделник, 14.01.2013, 18:54:32 | Message # 88 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Красавица!
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 14.01.2013, 18:55:45 | Message # 89 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Верно ,че свети таа светкавица хаха,че и мокра беше.Мерси
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
rebo_civic | Дата: Понеделник, 18.02.2013, 19:34:17 | Message # 90 |
Сандан (3)
Град/Държава: Montana/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 59
Статус: Офлайн
| Да се намешам и аз колеги. Купих всмукател от х23 но без дросел :Х не ме питайте защо,щото ме подведоха леко. Няма значение , мисълта ми е мога ли да сложа дросел от х22 и има ли някаква разлика с тоя от х23? Иначе , браво колега има мерак.
Редактирано от rebo_civic - Понеделник, 18.02.2013, 19:36:33 |
|
| |