Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
SWAP H22A в Honda Prelude 4 с H23A1
GarfiДата: Петък, 27.04.2012, 23:53:59 | Message # 31
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Quote (Jack)
Цената е кам $130.

За колко и кои тампони?

Quote (Mkilla)
Garfi , ако става въпрос за тампоните на амортисьорите там са 8 броя + 4 втулки


Тия съм ги сменявал миналата година.
 
JackДата: Събота, 28.04.2012, 04:40:53 | Message # 32
Нанадан (7)

Град/Държава: Atlanta/United States
Група: Напреднали
Съобщения: 255
Статус: Офлайн
всичките по колата без стабилизиращите щанги

Приложени файлове: 9186719.jpg (197.5 Kb) · 9420036.jpg (272.9 Kb) · 4877817.jpg (249.7 Kb) · 5843865.jpg (265.3 Kb)
 
eDanielДата: Събота, 28.04.2012, 15:39:37 | Message # 33
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Ха, сещам се някой, който има такива... :D


プレリュード 夢のカ
 
ZAPPAДата: Петък, 11.05.2012, 00:54:13 | Message # 34
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
nightfighterДата: Петък, 11.05.2012, 02:56:33 | Message # 35
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Мерси ZAPPA ,много полезно за мен!
 
nightfighterДата: Четвъртък, 17.05.2012, 23:16:11 | Message # 36
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Оказа се че двуцевката,на изпускателния колектор е направо размазана от удар в бордюр :( Лошото е ,и че и вътрешните тръби са смачкани и в резултат на това прегорели и пробити .Външно изглеждаше като дребен проблем, но работата излезна дебела.След двудневни неуспешни мъки да го възстановя,днес се отказах,изрязах всичко и поръчах неръждаема тръба и колена.
Като и ако има някакъв положителен напредък ще постна снимки.На разпапурените тръби не съм правил , че от яд не ми беше до това.

Така изглеждаше външно щетата,от вътре е много по зле :(

Приложени файлове: 6600121.jpg (53.2 Kb) · 2298762.jpg (58.0 Kb)


Редактирано от nightfighter - Четвъртък, 17.05.2012, 23:20:18
 
nightfighterДата: Събота, 02.06.2012, 22:24:02 | Message # 37
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Поради многото служебни ангажименти,нещата при мен се движат с доста бавни темпове.Опитвам се да оправя двуцевката на колектора от Accord Type R, която както се вижда от предните снимки е в окаяно състояние.
В момента съм постигнал следния резултат:
От неръждаема тръба и колена с външен диаметър 44,5мм смених двете вътрешни тръби.За съжаление не се получи точно това което исках :( ,но за момента ще остане така.


Външния кожух беше много деформиран от удара,а и при поставянето на неръждаемите тръби се получи около 5мм разминаване.В момента съм го събрал съвсем грубо, колкото да хване формата от около 7 отделни парченца на които се наложи да го разрежа поради една или друга причина.Естествено се получиха много големи фуги и дупки,които на снимките не са запълнени все още,понеже не разполагам подходящ заваръчен апарат и се мъчих с един електрожен :)
Сега след като съм го разкроил и прикапал с електрожена съм го дал на един мои приятел да го завари стабилно и да напълни дупките с СО апарат.





Искам да Ви попитам,какво мислите по следния въпрос: Вътрешния диаметър на двойката неръждаеми тръби в момента е около 40мм,и те се съединяват в едно като съм ползвал оригиналната задна част на която диаметъра на отвора е 45мм.След това оригиналната генерация продължава с тръба на 63мм външно.Та въпроса ми е, да го оставя ли както е в момента и да заваря тръбата на кожуха както е било,или да премахна това стеснение и да заваря тръбата на 63мм директно за ,,Y'' образната част която съединява двете тръби,като изрежа част от нея и реално разширя крайния отвор .Моля за Вашето мнение!
Приложени файлове: 0656042.jpg (36.2 Kb) · 8435474.jpg (39.7 Kb) · 1979714.jpg (40.3 Kb) · 6315747.jpg (39.6 Kb) · 6589484.jpg (42.1 Kb)
 
VIPER-CHДата: Събота, 02.06.2012, 22:58:00 | Message # 38
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Мисля,че трябва да го оставиш както е оригинал.Би трябвало тази фуния да играе някаква роля за скороста на газовете от двуцевката.
пп.Не,че ще усетиш някаква разлика и по двата начина :D


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
nightfighterДата: Неделя, 10.06.2012, 23:40:59 | Message # 39
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Вчера започнах същинския монтаж и вече Х23 двигателя е на земята.Естествено възникнаха сумати проблеми които ще ме забявят.Оказа се че стойката на хидравличната помпа не пасва на Х22 ( имах тези опасения ).Вероятно ще може да се пригоди но трябва да се отреже една стърчаща от нея част която в случая ми пречи.Утре ще се разбере.
Ако някой от вас колеги има електрическа схема на JDM, Х22А моля да ми я прати.Има някои разлики с инсталацията на Х23А1 и Х22А1.Вероятно първоначално ще пробвам да запаля двигателя с ЕКУ,дюзите и резисторната кутия от Х23,какво мислите за това?
 
eDanielДата: Неделя, 10.06.2012, 23:48:48 | Message # 40
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Ако си с щатски H23A1 значи сигурно имаш knock sensor, който ще ти трябва ако на двигателя няма такъв. Освен това ECU-то на H22A-ката ще търси ELD (electrical load detector), и сигурно ще ти присветва енджин чека ако нямаш оригнална кутия от H22A (за бушоните имам предвид, ELD е отдолу). Аз мисля, че дори да запалиш двг с частите от H23A1 ще работи много грубо и сигурно ще ти гасне и ще имаш проблеми с оборотите и т.н. Може и да греша, разбира се :)


プレリュード 夢のカ
 
nightfighterДата: Понеделник, 11.06.2012, 00:06:04 | Message # 41
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote (eDaniel)
ELD (electrical load detector), и сигурно ще ти присветва енджин чека ако нямаш оригнална кутия от H22A (за бушоните имам предвид, ELD е отдолу).


Ето нов проблем :( Обясни по подробно,какво представлява това нещо.Под оригинална кутия имаш предвид, кутията с предпазителите ( не скоростна кутия) нали така?
Да имам knock сензор,който за съжаление от невнимание счупих при демонтажа,добре че на Х22 си му стои на блока.

Мога ли деректно да включа Японското ЕКУ П-13 на куплонга вътре в купето на който е в момента П-14 от Х23 ??


Редактирано от nightfighter - Понеделник, 11.06.2012, 00:11:37
 
nightfighterДата: Понеделник, 11.06.2012, 00:23:50 | Message # 42
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Намерих нещо по този въпрос,показват начин по който да се изключи,но не ми е много ясно още.Малко разяснения ще ми бъдат полезни :)
схемичка1
схемичка 2
 
eDanielДата: Понеделник, 11.06.2012, 01:25:41 | Message # 43
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
ELD следи количеството ток, което колата дърпа от акумулатора. Това количество варира според включените консуматори (парно, фарове и т.н.). Според текущата консумация, ELD казва на ECU-то с каква мощност да работи алтернаторът.
Защо са го направили японците?
- за икономия на гориво (двигателят се товари по-малко)
- за удължаване на живота на алтенатора

И да, ELD се намира в кутията за бушони (отдолу) под предния капак.



プレリュード 夢のカ
 
aλexandroДата: Понеделник, 11.06.2012, 08:23:41 | Message # 44
Хачидан (8)

Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
Quote (nightfighter)
Малко разяснения

Трябва ти такова реле:

Гледай схемата от втория линк, понеже автора е един и същ, но на нея пише v.1.1.
До колкото виждам ELD има три кабела. Режеш зелено-червения кабел и го връзваш към извод 87а на показаното реле. Извод 87 го връзваш към черния (маса) през един резистор 820 ома.
Купуваш си един ключ, например такъв:

който си го монтираш някъде в купето и го свързваш от едната страна към маса (където намериш) а от другата към извод 85 на релето.
Извод 86 до колкото разбирам се свързва към някой от кабелите на касетофона huh

Дано съм бил полезен, понеже малко наизуст говоря. Нямаш ли възможност да ползваш истински комп от H22A? Или пък при финансова възможност да ползваш някой П28/П72?


 
NSBOPДата: Понеделник, 11.06.2012, 10:25:04 | Message # 45
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Аз също нямах оригинална кутия и сега ми дава грешка, но вече съм си намерил такава и пътува към БГ.

 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda