Пълен билд на H22A5
|
|
ggushterov | Дата: Вторник, 21.01.2014, 16:02:19 | Message # 46 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Изпускателя мисля да е някакъв афтърмаркет или поне това е плана за момента.
|
|
| |
NSBOP | Дата: Вторник, 21.01.2014, 16:02:59 | Message # 47 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Супер, следя с интерес.
P.S. Друго си е да можеш да качваш до 10 снимки наведнъж, нали
|
|
| |
ggushterov | Дата: Вторник, 21.01.2014, 16:06:47 | Message # 48 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Дам, бая е по-добре с 10бр
edit: Аз съм забравил да се похваля с ето това бе Това е от АТР-а който е при мен.
Редактирано от ggushterov - Вторник, 21.01.2014, 16:26:10 |
|
| |
ggushterov | Дата: Вторник, 21.01.2014, 18:35:40 | Message # 49 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Хоп и още една придобивка току що пристигна от София
|
|
| |
prelude | Дата: Вторник, 21.01.2014, 21:50:58 | Message # 50 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 149
Статус: Офлайн
| Хубава тема, може ли да дам своят принос ? Първо ще споделиш ли каква е целта в крайна сметка, защото дори не знаеш в какво купе ще го слагаш? Спомена нещо за Сивик, защото бил най-лек - да разбирам ли че идеята е да извадиш максимум удоволствие от ускорение и шофиране? В този Сивик най-вероятно Н22-ката ще влезне с полиуретанови тампони, та основанието ти да запазиш балансиращите валове изведнъж губи смисъла си. Тази зъбна предавка, която Момчи ви показа наистина не се разглобява и няма просто семеринг в нея. Единствена опция е да се смени с нова и струва 200+$ от САЩ. Точно тя е и причината на дейли Акорда си да карам без ремък на балансиращите валове При Прелюда си бях решил проблема генерално и много правилно с тези баланс валове,та няма какво да пиша покрай тази кола. Ако искаш да извадиш максимум ускорение също е добре да махнеш баланс. валовете - автоматично печелиш коне. Маслена помпа няма смисъл да бараш, Цецо Илиев 20 години кара по състезания със заводската и чак след като почна да прави В18-ки и В20-ки с В16-ка глава взе да има ядове с помпите. Накрая си купи ТОДА за 400$ от САЩ и нещата заспаха. Преди това с ОЕМ-ски чисто нови пак имаше ядове:) Но и той много ги зори де..... Аз просто бих замерил, както бях и направил на Прелюда, наляганията които държи маслената система според мануала на мотора и ако всичко е наред няма да барам хич там. Изпускател - защо не си направиш къстъм, който ще е много по-ефективен от 90% от тези на пазара и ще струва 300лв примерно? Говоря за такъв като на моето Поло, сметнат според конкретния ти двигател още повече че ще си добре сгъстен. Относно витек успокоителите - аз на Н22-ката си карах с пружинни елементи от NSX, който не са хидравлични елементи. Тези хидравличните страдат с ЕГН-то и започват да чаткат, а пружинните хем са евтини ( ~ $7-8/бр) , хем спираш да ги мислиш, хем един път в живота си ще си купиш нещо за най-хубавата Хонда правена някога:)
Относно напукания алуминиев картер на колега - сигурен ли си че не му е напукан само лакът, защото той със сигурност е лакиран? Почти съм сигурен че това са пукнатини в лака,а не в алуминия , но може и да бъркам.
|
|
| |
ggushterov | Дата: Вторник, 21.01.2014, 22:22:42 | Message # 51 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Quote prelude ( ) Първо ще споделиш ли каква е целта в крайна сметка, защото дори не знаеш в какво купе ще го слагаш? Обикновена street количка, не искам да чупя рекорди с нея Ще се гони бързина много ясно, все пак не правя ребилд на 1.8 ВТЕК, но и искам да е и комфортна колата за да мога да ида до магазина с детето без да му изпадат зъбите от вибрациите в колата. Quote prelude ( ) Изпускател - защо не си направиш къстъм, който ще е много по-ефективен от 90% от тези на пазара и ще струва 300лв примерно? Да де, такъв мисля да си правя, нали за това съм писал, че ще е някакъв афтърмаркет
|
|
| |
prelude | Дата: Вторник, 21.01.2014, 22:41:22 | Message # 52 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 149
Статус: Офлайн
| Стой че ме обърка. Искаш ли да ти дам Акорда да го покараш и да видиш как си работи като часовник без балансиращи валове, че ме е яд така в каква грешка си с тия тъпи чугунени валове. Само тежат, само ти рискуват здравето на мотора и само ти дърпат мощност,като за капак ти струват и една торба пари като сменяш консумативи.
Между къстъм и афтърмаркет няма нищо общо. Афтърмаркет е DC Sports примерно ,който е до голяма степен копие на сток изпускател на Н22 , но с малко по-голям диаметър примерно заради който печелиш 5 к.с. да речем. Къстъм колектор значи следното: - даваш пълна информация на пича, който го прави за сетъп-а на мотора ти.Това включва големина на дросел, инжкетори, дължина на всмукателите до клапана, обем на пленума, степен на сгъстяване, ход на буталото, диаметър, работен диапазон и желан пик на мощността по обороти ( това се избира и може да се регулира) - избираш 4-2-1,4-1 или 4-4 ако щеш, като той ще ти обясни с кой какво ще спечелиш и какво ще загубиш примерно.Предполагам че ще се прави 4-2-1, защото дори аз на Полото съм с такъв и реално направен като хората е май най-удачния вариант. - накрая , пича с инфото което си му дал си пуска закупения софтуеър който смята съвеременна Ф1 под 3% точност и ти вкарва всичките данни в програмата. Тя си свършва работата и му 'снася' информация колко да е диаметъра на тръбите на изпускателя, след колко мм от изпускателния клапан да направи чупка, колко мм трябва да са дълги 4-ката до вливането в 2-ка, после колко трябва да е дълга 2-ката в мм до обединяването в 1-ца...... Не знам дали си наясно , но там играят едни хармоници и тези дължини са адски , адски важни. Като ги направиш като хората, говоря за целия мотор и всмукателя, започваме да говорим за резонансно пълнене и изхвърляне. Моторът отстрани звучи все едно дрънка, но много здравословно, та по-скоро пее през оборотите. Така трябва да звучи всяка една Хонда. Та къстъм изпускателя няма нищо общо с който и да е афтърмаркет, защото там се бълват на конвейр и за база се взима заводски мотор. Сам разбираш , че дори само със степента на сгъстяване - вече ще бъдеш много далече от заводското. Другото ми питане е, с какъв бензин смяташ да караш тази кола на степен 13:1? Такава степен е подходяща по-скоро за газ:)
|
|
| |
ggushterov | Дата: Вторник, 21.01.2014, 22:58:59 | Message # 53 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Quote prelude ( ) Та къстъм изпускателя няма нищо общо с който и да е афтърмаркет, защото там се бълват на конвейр и за база се взима заводски мотор. Ще ти звънна да ме водиш като стигна до там тогава
Quote prelude ( ) Другото ми питане е, с какъв бензин смяташ да караш тази кола на степен 13:1? Такава степен е подходяща по-скоро за газ:) Нямам за цел 13:1, не знам от къде го видя това 12:1 или 12.5:1 ми е целта и има много коли които карат на такава степен и със 100 октана бензин. Предишния ми мотор който в момента е у Lordini си кара на 11.5 степен и с 98 бензин без проблеми.
Quote prelude ( ) Искаш ли да ти дам Акорда да го покараш и да видиш как си работи като часовник без балансиращи валове, че ме е яд така в каква грешка си с тия тъпи чугунени валове. Я дай едно описание да видя как се премахват тея валове.
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Вторник, 21.01.2014, 23:11:20 | Message # 54 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
NightRider | Дата: Вторник, 21.01.2014, 23:16:14 | Message # 55 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Available to users only
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 21.01.2014, 23:19:13 | Message # 56 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote ggushterov ( ) Я дай едно описание да видя как се премахват тея валове. Много лесно,имаше тема тук....тъй и тъй ще разглобяваш мотора...запушваш магистралите и слагаш капачета на местата на валовете или си остават вътре но е тъпо.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Вторник, 21.01.2014, 23:20:04 |
|
| |
mom4i74 | Дата: Вторник, 21.01.2014, 23:22:13 | Message # 57 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Иво, за кои пружинни елементи говориш ? За номер 17 ли ? И като се прибера искам и аз да видя на живо как работи двигател без балансиращи валове защото обяснението много малки вибрации на празен ход немога да си ги представя:) Ps И при Н22А7 са с пружини тия успокители а при Н22А5 например са с хидравличен елемент. NSX 91 година и той е с хидравлични елементи. Сигурно някоя друга модификация на NSX са с пружини.
()
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Вторник, 21.01.2014, 23:59:41 |
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 21.01.2014, 23:32:10 | Message # 58 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Available to users only
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 21.01.2014, 23:38:47 | Message # 59 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| То па щото ще остане нещо оригинално от тоя двигател.....както го е мислил японеца
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
|