Forum moderator: ZAPPA, NSBOP  
Пълен билд на H22A5
ggushterovДата: Вторник, 21.01.2014, 16:02:19 | Message # 46
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Изпускателя мисля да е някакъв афтърмаркет или поне това е плана за момента.
 
NSBOPДата: Вторник, 21.01.2014, 16:02:59 | Message # 47
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Супер, следя с интерес.

P.S. Друго си е да можеш да качваш до 10 снимки наведнъж, нали :D


 
ggushterovДата: Вторник, 21.01.2014, 16:06:47 | Message # 48
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Дам, бая е по-добре с 10бр :D

edit: Аз съм забравил да се похваля с ето това бе :D Това е от АТР-а който е при мен.
Приложени файлове: 7573501.jpg (164.5 Kb)


Редактирано от ggushterov - Вторник, 21.01.2014, 16:26:10
 
ggushterovДата: Вторник, 21.01.2014, 18:35:40 | Message # 49
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Хоп и още една придобивка току що пристигна от София :)
Приложени файлове: 0903576.jpg (154.6 Kb)
 
preludeДата: Вторник, 21.01.2014, 21:50:58 | Message # 50
Годан (5)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 149
Статус: Офлайн
Хубава тема, може ли да дам своят принос ? :D
Първо ще споделиш ли каква е целта в крайна сметка, защото дори не знаеш в какво купе ще го слагаш?
Спомена нещо за Сивик, защото бил най-лек - да разбирам ли че идеята е да извадиш максимум удоволствие от ускорение и шофиране?
В този Сивик най-вероятно Н22-ката ще влезне с полиуретанови тампони, та основанието ти да запазиш балансиращите валове изведнъж губи смисъла си.
Тази зъбна предавка, която Момчи ви показа наистина не се разглобява и няма просто семеринг в нея. Единствена опция е да се смени с нова и струва 200+$ от САЩ.
Точно тя е и причината на дейли Акорда си да карам без ремък на балансиращите валове :D
При Прелюда си бях решил проблема генерално и много правилно с тези баланс валове,та няма какво да пиша покрай тази кола.
Ако искаш да извадиш максимум ускорение също е добре да махнеш баланс. валовете - автоматично печелиш коне.
Маслена помпа няма смисъл да бараш, Цецо Илиев 20 години кара по състезания със заводската и чак след като почна да прави В18-ки и В20-ки с В16-ка глава взе да има ядове с помпите. Накрая си купи ТОДА за 400$ от САЩ и нещата заспаха. Преди това с ОЕМ-ски чисто нови пак имаше ядове:) Но и той много ги зори де.....
Аз просто бих замерил, както бях и направил на Прелюда, наляганията които държи маслената система според мануала на мотора и ако всичко е наред няма да барам хич там.
Изпускател - защо не си направиш къстъм, който ще е много по-ефективен от 90% от тези на пазара и ще струва 300лв примерно?
Говоря за такъв като на моето Поло, сметнат според конкретния ти двигател още повече че ще си добре сгъстен.
Относно витек успокоителите - аз на Н22-ката си карах с пружинни елементи от NSX, който не са хидравлични елементи.
Тези хидравличните страдат с ЕГН-то и започват да чаткат, а пружинните хем са евтини ( ~ $7-8/бр) , хем спираш да ги мислиш, хем един път в живота си ще си купиш нещо за най-хубавата Хонда правена някога:)

Относно напукания алуминиев картер на колега - сигурен ли си че не му е напукан само лакът, защото той със сигурност е лакиран?
Почти съм сигурен че това са пукнатини в лака,а не в алуминия , но може и да бъркам.
 
ggushterovДата: Вторник, 21.01.2014, 22:22:42 | Message # 51
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Quote prelude ()
Първо ще споделиш ли каква е целта в крайна сметка, защото дори не знаеш в какво купе ще го слагаш?

Обикновена street количка, не искам да чупя рекорди с нея :D Ще се гони бързина много ясно, все пак не правя ребилд на 1.8 ВТЕК, но и искам да е и комфортна колата за да мога да ида до магазина с детето без да му изпадат зъбите от вибрациите в колата. :D
Quote prelude ()
Изпускател - защо не си направиш къстъм, който ще е много по-ефективен от 90% от тези на пазара и ще струва 300лв примерно?

Да де, такъв мисля да си правя, нали за това съм писал, че ще е някакъв афтърмаркет :)
 
preludeДата: Вторник, 21.01.2014, 22:41:22 | Message # 52
Годан (5)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 149
Статус: Офлайн
Стой че ме обърка.
Искаш ли да ти дам Акорда да го покараш и да видиш как си работи като часовник без балансиращи валове, че ме е яд така в каква грешка си с тия тъпи чугунени валове.
Само тежат, само ти рискуват здравето на мотора и само ти дърпат мощност,като за капак ти струват и една торба пари като сменяш консумативи.

Между къстъм и афтърмаркет няма нищо общо.
Афтърмаркет е DC Sports примерно ,който е до голяма степен копие на сток изпускател на Н22 , но с малко по-голям диаметър примерно заради който печелиш 5 к.с. да речем.
Къстъм колектор значи следното:
 - даваш пълна информация на пича, който го прави за сетъп-а на мотора ти.Това включва големина на дросел, инжкетори, дължина на всмукателите до клапана, обем на пленума, степен на сгъстяване, ход на буталото, диаметър, работен диапазон и желан пик на мощността по обороти ( това се избира и може да се регулира)
 - избираш 4-2-1,4-1 или 4-4 ако щеш, като той ще ти обясни с кой какво ще спечелиш и какво ще загубиш примерно.Предполагам че ще се прави 4-2-1, защото дори аз на Полото съм с такъв и реално направен като хората е май най-удачния вариант.
 - накрая , пича с инфото което си му дал си пуска закупения софтуеър който смята съвеременна Ф1 под 3% точност и ти вкарва всичките данни в програмата. Тя си свършва работата и му 'снася' информация колко да е диаметъра на тръбите на изпускателя, след колко мм от изпускателния клапан да направи чупка, колко мм трябва да са дълги 4-ката до вливането в 2-ка, после колко трябва да е дълга 2-ката в мм до обединяването в 1-ца......
Не знам дали си наясно , но там играят едни хармоници и тези дължини са адски , адски важни. Като ги направиш като хората, говоря за целия мотор и всмукателя, започваме да говорим за резонансно пълнене и изхвърляне. Моторът отстрани звучи все едно дрънка, но много здравословно, та по-скоро пее през оборотите.
Така трябва да звучи всяка една Хонда.
Та къстъм изпускателя няма нищо общо с който и да е афтърмаркет, защото там се бълват на конвейр и за база се взима заводски мотор.
Сам разбираш , че дори само със степента на сгъстяване - вече ще бъдеш много далече от заводското.
Другото ми питане е, с какъв бензин смяташ да караш тази кола на степен 13:1? Такава степен е подходяща по-скоро за газ:)
 
ggushterovДата: Вторник, 21.01.2014, 22:58:59 | Message # 53
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Quote prelude ()
Та къстъм изпускателя няма нищо общо с който и да е афтърмаркет, защото там се бълват на конвейр и за база се взима заводски мотор.

Ще ти звънна да ме водиш като стигна до там тогава :D

Quote prelude ()
Другото ми питане е, с какъв бензин смяташ да караш тази кола на степен 13:1? Такава степен е подходяща по-скоро за газ:)

Нямам за цел 13:1, не знам от къде го видя това  unsure   12:1 или 12.5:1 ми е целта и има много коли които карат на такава степен и със 100 октана бензин. Предишния ми мотор който в момента е у Lordini си кара на 11.5 степен и с 98 бензин без проблеми.

Quote prelude ()
Искаш ли да ти дам Акорда да го покараш и да видиш как си работи като часовник без балансиращи валове, че ме е яд така в каква грешка си с тия тъпи чугунени валове.

Я дай едно описание да видя как се премахват тея валове.
 
ZAPPAДата: Вторник, 21.01.2014, 23:11:20 | Message # 54
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
NightRiderДата: Вторник, 21.01.2014, 23:16:14 | Message # 55
Aristocrat

Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
Available to users only




The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
 
VIPER-CHДата: Вторник, 21.01.2014, 23:19:13 | Message # 56
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote ggushterov ()
Я дай едно описание да видя как се премахват тея валове.
Много лесно,имаше тема тук....тъй и тъй ще разглобяваш мотора...запушваш магистралите и слагаш капачета на местата на валовете или си остават вътре но е тъпо.
Приложени файлове: 5787541.jpg (25.6 Kb)


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Вторник, 21.01.2014, 23:20:04
 
mom4i74Дата: Вторник, 21.01.2014, 23:22:13 | Message # 57
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Иво, за кои пружинни елементи говориш ? За номер 17 ли ?  И като се прибера искам и аз да видя на живо как работи двигател без балансиращи валове защото обяснението много малки вибрации на празен ход немога да си ги представя:)
Ps И при Н22А7 са с пружини тия успокители а при Н22А5 например са с хидравличен елемент.  NSX  91 година и той е с хидравлични елементи. Сигурно някоя друга модификация на NSX са с пружини.

()
Приложени файлове: 7264259.jpg (134.2 Kb)


HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS

Редактирано от mom4i74 - Вторник, 21.01.2014, 23:59:41
 
nightfighterДата: Вторник, 21.01.2014, 23:32:10 | Message # 58
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Available to users only
 
VIPER-CHДата: Вторник, 21.01.2014, 23:38:47 | Message # 59
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
То па щото ще остане нещо оригинално от тоя двигател.....както го е мислил японеца :D

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
ggushterovДата: Сряда, 22.01.2014, 10:50:45 | Message # 60
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Хайде малко благинки още рано сутринта B)


И за един друг колега пристигна днес нещо, той си знае кой е :D

Приложени файлове: 4160895.jpg (206.7 Kb) · 5045417.jpg (153.3 Kb) · 7539033.jpg (121.2 Kb) · 8830539.jpg (127.3 Kb)
 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda