Пълен билд на H22A5
|
|
mom4i74 | Дата: Сряда, 22.01.2014, 11:13:58 | Message # 61 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Аааааа :))) И за мене има красоти :))) Честито и на мене и на тебе :)) хахха
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
ggushterov | Дата: Сряда, 22.01.2014, 12:34:52 | Message # 62 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Пак извадих късмет с 4 еднакви бутала
Блока измт и готов за работа. Чакам да намеря бутала преди да го разглобя затова засега ще стои така.
И както каза ZAPPA .....
|
|
| |
prelude | Дата: Сряда, 22.01.2014, 12:45:56 | Message # 63 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 149
Статус: Офлайн
| Quote ggushterov ( ) Нямам за цел 13:1, не знам от къде го видя това unsure 12:1 или 12.5:1 ми е целта и има много коли които карат на такава степен и със 100 октана бензин. Предишния ми мотор който в момента е у Lordini си кара на 11.5 степен и с 98 бензин без проблеми. Според мен има разлика между статична степен на сгъстяване и динамична, може да е малко,но има разлика. Отделно където е 12,5:1 , там е и 13:1. Опасна степен е това, щото един път ще уцелиш кофти бензин или ще настроиш малко по-агресивно гориво/запалване някъде по таблицата и е потенциална опасност това. 11-11,5:1 е доста по-безопасно, на Полото съм с такава и карам дори с 95 - ядове няма:) Хусаберг-а, супермототот ми, и то е с 11,5:1 от завода и прекарва всякакви бълвочи през резервоара, разбирай 95:)
Quote VIPER-CH ( ) Много лесно,имаше тема тук....тъй и тъй ще разглобяваш мотора...запушваш магистралите и слагаш капачета на местата на валовете или си остават вътре но е тъпо. Жорка, тази средната дупка не е просто за запушване,а трябва да й нареже резба навътре, след което да навие тапа в резбата, но да остави по-външния отвор свободен, защото от там се маже основен лагер. Аз на времето гледай инструкциите за продукта на Кайзенспийд в нета, те продават Balance shaft eliminator kit. Ако ще пазаруваш , най-гот ще е направо да си го купиш,щото не е скъп. Тези същите продават и чудесен ръчен обтегач на място на сток хидравличния за Н22, като цената е по-ниска от хидравличния. Моят съвет е да си ги купиш тези неща от там, защото ще си сигурен че ще работят,само трябва да им следваш инструкциите. Когато аз си правих тапите за баланс. валовете - набих тапа за блок със силикон на мястото на семеринга на единия вал. Не беше най-елегантното решение ама работеше:) Та затова вместо да търсиш с каква тапа по диаметър, от каква кола и т.н., просто си купи готовите приятно изработени изделия и ги монтирай. Разгледай им сайта за благинките за Н22: кайзенсприйд
Quote mom4i74 ( ) Иво, за кои пружинни елементи говориш ? За номер 17 ли ? И като се прибера искам и аз да видя на живо как работи двигател без балансиращи валове защото обяснението много малки вибрации на празен ход немога да си ги представя:)Ps И при Н22А7 са с пружини тия успокители а при Н22А5 например са с хидравличен елемент. NSX 91 година и той е с хидравлични елементи. Сигурно някоя друга модификация на NSX са с пружини.
() Интересното е че на картинката за А7-ца мотора , тези успокоители са изобразени нещо като пружинки. Понеже не виждам парт номера им , кажи ми какъв е ? Иначе - да, за тях става дума. Ето ти линк към нормална Н22-ка 185к.с. - там са си изобразени като хидравлични елементи: Номер 17 - цена 26$ за брой - Н22 - 185к.с.
Ето ти линк към NSX-овите, картинката прилича на твоята , но цената е доста по-приятна:) Номер 18 - цена 10$ за брой - NSX - успокоители за Витек
Ако помня правилно на Н22 трябва да се подложи 1мм ламаринка под пружинките, за да дойдат на височина като стоковите успокоители.Най-добре си поръчай пружинките и ги сравни физически с успокоителите , които си извадил от мотора си. Така ще знаеш дали трябва и колко трябва да се подлага. Ако имаш проблем с изрязването на такава ламарина, в моята работа има Трумф - става за 5 минути Готиното е че на NSX-а са си пружинки, няма никакви хидравлични тъпотии, които с времето започват да правят мизерии.
Quote VIPER-CH ( ) То па щото ще остане нещо оригинално от тоя двигател.....както го е мислил японеца :D Това вече май го коментирахме, дори Хонда имат тъпотии като решения. Точно тук идва моментът с тунингът.Ако тунингът е правилно приложен, човек може да отстрани минусите на заводските решения. Същото е като с перформънс изпускатели,аусписи и т.н. - нали ви е ясно че Хонда не са ги направили максимално ефективни, защото трябва да са и тихи например. Отделно EGR-то като идея е тъпотия, но е заради екология - примери има много. Та с малко разум и знания, човек може да си понагласи добре нещата.
Редактирано от prelude - Сряда, 22.01.2014, 12:49:39 |
|
| |
mom4i74 | Дата: Сряда, 22.01.2014, 12:56:32 | Message # 64 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Относно успокоитела на витека потвьрждавам че на H22A7 са пружини и каталожния номер е 14820-PCB-003 . Цената е 8,88$ . Ама те са еднакви номера с пружините на NSX.
http://japancars.ru/index.p....E__1202
PS. А по вьпроса за автоматичния обтегач , според мен може да се преработи оригиналния . Да му се извадят вьтрешностите , да му се набие втулка с резба и да се навие в нея болт с подходяща дьлжина измерена от оригиналния обтегач и контра гайка.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Сряда, 22.01.2014, 13:10:49 |
|
| |
prelude | Дата: Сряда, 22.01.2014, 14:34:05 | Message # 65 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 149
Статус: Офлайн
| Момчи, много излишен труд е това - направо си купуваш готината алуминиева джаджа за 170лв и не се занимаваш със стругари, сметки и рискове да преебеш нещо, пък и ще караш спокойно и ще изглежда добре.Няма да е самоделка:)
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 22.01.2014, 18:22:33 | Message # 66 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote prelude ( ) Жорка, тази средната дупка не е просто за запушване,а трябва да й нареже резба навътре, след което да навие тапа в резбата, но да остави по-външния отвор свободен, защото от там се маже основен лагер. Аз само постнах примерна снимка....подробностите ги гледах доста добре описани в един клип в тубата....и мога да кажа,че е много проста работа. пп.Дори несами нужни подробности,само трябвада разглобя един мотор....още не съм правил мотор на хонда през живота си(освен малките кубатури) и дай боже така да си остане
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
|
VIPER-CH | Дата: Сряда, 22.01.2014, 21:10:28 | Message # 68 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Това дето си извадил клапата никак не е добре...Залепи ли болтовете после?
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
ggushterov | Дата: Сряда, 22.01.2014, 21:31:28 | Message # 69 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Не, трябва ли да ги залепя? А защо да не е добре?
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 22.01.2014, 21:37:29 | Message # 70 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Естествено,че трябва...сещаш ли се ,как един хубав проект може да отиде по дяволите са шси купиш локтайт за резби и готово. Случайно съм виждал последици точно от това
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
ggushterov | Дата: Сряда, 22.01.2014, 21:39:13 | Message # 71 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| А къв е филма? Болта да влезе в мотора ли? Ебаси гадното ако това стане Ще идат 2-3000лв на вятъра
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 22.01.2014, 21:43:45 | Message # 72 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Ми това става ако не е подсигурена резбата а и смучееееее
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
ggushterov | Дата: Сряда, 22.01.2014, 22:28:14 | Message # 73 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Въпрос със повишена трудност Каква гарнитура да си взема м/у смукателя и главата? За А5 или за А7 мотор? Или те са си еднакви?
|
|
| |
NightRider | Дата: Сряда, 22.01.2014, 22:47:30 | Message # 74 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| зелена
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
Редактирано от NightRider - Сряда, 22.01.2014, 22:48:12 |
|
| |
rollin | Дата: Сряда, 22.01.2014, 23:10:16 | Message # 75 |
Джудан (10)
Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
| Няма такива въпроси с повишена трудност... едната гарнитура е еднопластова а другата е 3-пластова. Като за най лесно ползвай си твоята - аз гарантирам, че няма да имаш проблеми понеже аа стягам една вече над 5 пъти и не изпуща. Що се отнася до дросела даи 180лв и си купи нов по голям - мое мнение
пп... аз се сетих за изпускателя и главата... За смукателната си изрежи по прецизно една от клингирит и си готоФ
0898 765 126 - Недко www.caraudio-bg.com Ground Zero BG във facebook
Редактирано от rollin - Сряда, 22.01.2014, 23:12:35 |
|
| |