Forum moderator: ZAPPA, NSBOP  
Пълен билд на H22A5
mom4i74Дата: Сряда, 22.01.2014, 11:13:58 | Message # 61
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Аааааа :))) И за мене има красоти :))) Честито и на мене и на тебе :)) хахха

HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
 
ggushterovДата: Сряда, 22.01.2014, 12:34:52 | Message # 62
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Пак извадих късмет с 4 еднакви бутала :)


Блока измт и готов за работа. Чакам да намеря бутала преди да го разглобя затова засега ще стои така.


И както каза ZAPPA .....
Приложени файлове: 8079046.jpg (109.2 Kb) · 2790104.jpg (185.1 Kb) · 5082975.jpg (147.9 Kb)
 
preludeДата: Сряда, 22.01.2014, 12:45:56 | Message # 63
Годан (5)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 149
Статус: Офлайн
Quote ggushterov ()
Нямам за цел 13:1, не знам от къде го видя това unsure 12:1 или 12.5:1 ми е целта и има много коли които карат на такава степен и със 100 октана бензин. Предишния ми мотор който в момента е у Lordini си кара на 11.5 степен и с 98 бензин без проблеми.

Според мен има разлика между статична степен на сгъстяване и динамична, може да е малко,но има разлика.
Отделно където е 12,5:1 , там е и 13:1.
Опасна степен е това, щото един път ще уцелиш кофти бензин или ще настроиш малко по-агресивно гориво/запалване някъде по таблицата и е потенциална опасност това.
11-11,5:1 е доста по-безопасно, на Полото съм с такава и карам дори с 95 - ядове няма:)
Хусаберг-а, супермототот ми, и то е с 11,5:1 от завода и прекарва всякакви бълвочи през резервоара, разбирай 95:)

Quote VIPER-CH ()
Много лесно,имаше тема тук....тъй и тъй ще разглобяваш мотора...запушваш магистралите и слагаш капачета на местата на валовете или си остават вътре но е тъпо.

Жорка, тази средната дупка не е просто за запушване,а трябва да й нареже резба навътре, след което да навие тапа в резбата, но да остави по-външния отвор свободен, защото от там се маже основен лагер.
Аз на времето гледай инструкциите за продукта на Кайзенспийд в нета, те продават Balance shaft eliminator kit. Ако ще пазаруваш , най-гот ще е направо да си го купиш,щото не е скъп.
Тези същите продават и чудесен ръчен обтегач на място на сток хидравличния за Н22, като цената е по-ниска от хидравличния.
Моят съвет е да си ги купиш тези неща от там, защото ще си сигурен че ще работят,само трябва да им следваш инструкциите.
Когато аз си правих тапите за баланс. валовете - набих тапа за блок със силикон на мястото на семеринга на единия вал. Не беше най-елегантното решение ама работеше:) Та затова вместо да търсиш с каква тапа по диаметър, от каква кола и т.н., просто си купи готовите приятно изработени изделия и ги монтирай.
Разгледай им сайта за благинките за Н22:
кайзенсприйд

Quote mom4i74 ()
Иво, за кои пружинни елементи говориш ? За номер 17 ли ? И като се прибера искам и аз да видя на живо как работи двигател без балансиращи валове защото обяснението много малки вибрации на празен ход немога да си ги представя:)Ps И при Н22А7 са с пружини тия успокители а при Н22А5 например са с хидравличен елемент. NSX 91 година и той е с хидравлични елементи. Сигурно някоя друга модификация на NSX са с пружини.

()

Интересното е че на картинката за А7-ца мотора , тези успокоители са изобразени нещо като пружинки. Понеже не виждам парт номера им , кажи ми какъв е ?
Иначе - да, за тях става дума.
Ето ти линк към нормална Н22-ка 185к.с. - там са си изобразени като хидравлични елементи:
Номер 17 - цена 26$ за брой - Н22 - 185к.с.

Ето ти линк към NSX-овите, картинката прилича на твоята , но цената е доста по-приятна:)
Номер 18 - цена 10$ за брой - NSX - успокоители за Витек

Ако помня правилно на Н22 трябва да се подложи 1мм ламаринка под пружинките, за да дойдат на височина като стоковите успокоители.Най-добре си поръчай пружинките и ги сравни физически с успокоителите , които си извадил от мотора си. Така ще знаеш дали трябва и колко трябва да се подлага. Ако имаш проблем с изрязването на такава ламарина, в моята работа има Трумф - става за 5 минути :)
Готиното е че на NSX-а са си пружинки, няма никакви хидравлични тъпотии, които с времето започват да правят мизерии.

Quote VIPER-CH ()
То па щото ще остане нещо оригинално от тоя двигател.....както го е мислил японеца :D

Това вече май го коментирахме, дори Хонда имат тъпотии като решения.
Точно тук идва моментът с тунингът.Ако тунингът е правилно приложен, човек може да отстрани минусите на заводските решения.
Същото е като с перформънс изпускатели,аусписи и т.н. - нали ви е ясно че Хонда не са ги направили максимално ефективни, защото трябва да са и тихи например. Отделно EGR-то като идея е тъпотия, но е заради екология - примери има много.
Та с малко разум и знания, човек може да си понагласи добре нещата.


Редактирано от prelude - Сряда, 22.01.2014, 12:49:39
 
mom4i74Дата: Сряда, 22.01.2014, 12:56:32 | Message # 64
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Относно успокоитела на витека потвьрждавам че на H22A7 са пружини и каталожния номер е 14820-PCB-003 .
Цената е 8,88$ . Ама те са еднакви номера с пружините  на NSX.

http://japancars.ru/index.p....E__1202

PS. А по вьпроса за автоматичния обтегач , според мен може да се преработи оригиналния . Да му се извадят вьтрешностите , да му се набие втулка с резба и да се навие в нея болт с подходяща дьлжина измерена от оригиналния обтегач и контра гайка.


HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS

Редактирано от mom4i74 - Сряда, 22.01.2014, 13:10:49
 
preludeДата: Сряда, 22.01.2014, 14:34:05 | Message # 65
Годан (5)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 149
Статус: Офлайн
Момчи, много излишен труд е това - направо си купуваш готината алуминиева джаджа за 170лв и не се занимаваш със стругари, сметки и рискове да преебеш нещо, пък и ще караш спокойно и ще изглежда добре.Няма да е самоделка:)
 
VIPER-CHДата: Сряда, 22.01.2014, 18:22:33 | Message # 66
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote prelude ()
Жорка, тази средната дупка не е просто за запушване,а трябва да й нареже резба навътре, след което да навие тапа в резбата, но да остави по-външния отвор свободен, защото от там се маже основен лагер.
Аз само постнах примерна снимка....подробностите ги гледах доста добре описани в един клип в тубата....и мога да кажа,че е много проста работа.
пп.Дори несами нужни подробности,само трябвада разглобя един мотор....още не съм правил мотор на хонда през живота си(освен малките кубатури) и дай боже така да си остане :D
Приложени файлове: 5517882.jpg (94.7 Kb)


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
ggushterovДата: Сряда, 22.01.2014, 21:02:02 | Message # 67
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Малко полиране на дросела :)
Before


After


Щях да го завърша целия ама ми свърши телената четчица и утре като си купя една кутия ще продължа.
Приложени файлове: 6988496.jpg (129.1 Kb) · 4099022.jpg (130.8 Kb) · 7754145.jpg (141.7 Kb) · 9619887.jpg (110.2 Kb) · 2159678.jpg (101.5 Kb)
 
VIPER-CHДата: Сряда, 22.01.2014, 21:10:28 | Message # 68
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Това дето си извадил клапата никак не е добре...Залепи ли болтовете после?

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
ggushterovДата: Сряда, 22.01.2014, 21:31:28 | Message # 69
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Не, трябва ли да ги залепя? А защо да не е добре?
 
VIPER-CHДата: Сряда, 22.01.2014, 21:37:29 | Message # 70
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Естествено,че трябва...сещаш ли се ,как един хубав проект може да отиде по дяволите B) са шси купиш локтайт за резби и готово.
Случайно съм виждал последици точно от това :D


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
ggushterovДата: Сряда, 22.01.2014, 21:39:13 | Message # 71
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
А къв е филма? Болта да влезе в мотора ли? Ебаси гадното ако това стане :D Ще идат 2-3000лв на вятъра :D
 
VIPER-CHДата: Сряда, 22.01.2014, 21:43:45 | Message # 72
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Ми това става ако не е подсигурена резбата а и смучееееее :D

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
ggushterovДата: Сряда, 22.01.2014, 22:28:14 | Message # 73
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Въпрос със повишена трудност :D Каква гарнитура да си взема м/у смукателя и главата? За А5 или за А7 мотор? Или те са си еднакви?
 
NightRiderДата: Сряда, 22.01.2014, 22:47:30 | Message # 74
Aristocrat

Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
зелена   :p lol




The Flying Dutchman FOR SALE Продава се


Редактирано от NightRider - Сряда, 22.01.2014, 22:48:12
 
rollinДата: Сряда, 22.01.2014, 23:10:16 | Message # 75
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Няма такива въпроси с повишена трудност... :D
едната гарнитура е еднопластова а другата е 3-пластова.
Като за най лесно ползвай си твоята - аз гарантирам, че няма да имаш проблеми понеже аа стягам една вече над 5 пъти и не изпуща.
Що се отнася до дросела даи 180лв и си купи нов по голям - мое мнение

пп... аз се сетих за изпускателя и главата... :D
За смукателната си изрежи по прецизно една от клингирит и си готоФ :)


0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook


Редактирано от rollin - Сряда, 22.01.2014, 23:12:35
 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda