Кратки и бързи въпроси.
|
|
nightfighter | Дата: Неделя, 10.05.2015, 23:19:59 | Message # 2311 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote DIVALDO ( ) Компютар с номер 37820-р13-G00 може ли да се чипне Това не е JDM P13!!Не знам какво си гледал в интернет,но G00 e EKU P13 от кола с ръчни скорости европейска версия, и проблема не ти е в ЕКУ!
Да може да се чипне ,но много рядко се намират читави копия на тунинг чипове за европейските версии на P13,понеже основно са разработени такива за JDM версията.
п.с. Супер великият чип е най-проста интегралка тип EPROM, от по нисък клас от използваните в най-първобитните компютри Правец.Струва около 2-3 лева и на нея може да запишеш каквото ти дойде на ум,естествено ако имаш устройството за записване на памети тип EPROM.По съществения въпрос е какво да се запише на нея,и от къде ще намериш подходящия фаил Както ти казах тунинг фирмите са разработили таблици за JDM P13,не е проблем да се копират върху друг чип многократно,но да променяш нещо при тези записи се изискват доста познания. Интерфейса така да се каже не е friendly
Редактирано от nightfighter - Неделя, 10.05.2015, 23:23:03 |
|
| |
ZAPPA | Дата: Неделя, 10.05.2015, 23:26:45 | Message # 2312 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
DIVALDO | Дата: Понеделник, 11.05.2015, 07:02:09 | Message # 2313 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Frankfurt/Germany
Група: Напреднали
Съобщения: 271
Статус: Офлайн
| Тьрся как да си реша проблема Аз ако знаех какво трябва да се смени нямаше да задавам тьпи вьпроси .Мерси за отделеното време
Редактирано от DIVALDO - Понеделник, 11.05.2015, 07:03:26 |
|
| |
NSBOP | Дата: Понеделник, 11.05.2015, 09:00:46 | Message # 2314 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| С чипване на компа няма да си оправиш проблема според мен. Оправи проблема с горивопровода за начало.
|
|
| |
SlickRick | Дата: Вторник, 12.05.2015, 16:19:55 | Message # 2315 |
Сандан (3)
Град/Държава: Pernik/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 42
Статус: Офлайн
| Някой дали има схемата за свързване на инфоборда(интересува ме 3 пиновата букса), че съм затрил някъде инструкциите за монтаж. <_<
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Вторник, 12.05.2015, 23:16:38 | Message # 2316 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Ето как се свързва ($IMAGE1$)
Не се качва снимката. Ще пиша.
Зелен с червена ивица - Към жълт от инфоборда
Бял с синя ивица - Към червен от инфоборда
Кафяв - към черен от инфоборда.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Вторник, 12.05.2015, 23:26:01 |
|
| |
eDaniel | Дата: Сряда, 13.05.2015, 00:04:32 | Message # 2317 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Ето как става свързването.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
DIVALDO | Дата: Сряда, 13.05.2015, 06:51:12 | Message # 2318 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Frankfurt/Germany
Група: Напреднали
Съобщения: 271
Статус: Офлайн
| Трьбичката управена , но пак си светва чека ще вьрвя на жичкаджия да види кабелите на ламбда сондата и ако нестане ще тьрся нова сонда
|
|
| |
murdera | Дата: Сряда, 13.05.2015, 08:26:54 | Message # 2319 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
| Провери ли коя грешка ти дава, ако не си махнал - от акумул.- не си изчистил грешките.
|
|
| |
DIVALDO | Дата: Сряда, 13.05.2015, 09:25:00 | Message # 2320 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Frankfurt/Germany
Група: Напреднали
Съобщения: 271
Статус: Офлайн
| 43 грешка ми дава и днеска махнах акомолатора за 15 мн и пак ми светна грешката значи не е от трьбичката
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 13.05.2015, 15:22:03 | Message # 2321 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Пичове,намерих си огледала "уж" с подгрев но да съм сигурен,колко и какви кабели трябва да има на буксата? Нормалното(обикновеното) огледало,ляво и дясно е с 4 кабела,два кафяви,син и жълт. За инсталирането им нужно ли е още нещо освен ключа с бутон за подгряване?
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
eDaniel | Дата: Сряда, 13.05.2015, 22:40:45 | Message # 2322 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Сега съм на няколко водки и не съм много добър в намирането на инфо, но в едно от ръководствата имаше схема. Утре ако не забравя ще ти изровя каквото трябва.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Понеделник, 25.05.2015, 18:04:38 | Message # 2323 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Може ли помощ да намеря темата на Биската за спирачните апарати и слагането на оня шибания семеринг. Гледам че я няма във важни.
PS Намерих я в общи технически.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Понеделник, 25.05.2015, 18:46:19 |
|
| |
eldesa | Дата: Понеделник, 25.05.2015, 19:57:48 | Message # 2324 |
Джудан (10)
Град/Държава: /Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1207
Статус: Офлайн
| Quote mom4i74 ( ) Пичове,намерих си огледала "уж" с подгрев но да съм сигурен,колко и какви кабели трябва да има на буксата?Нормалното(обикновеното) огледало,ляво и дясно е с 4 кабела,два кафяви,син и жълт. За инсталирането им нужно ли е още нещо освен ключа с бутон за подгряване?
Аз си направих моя схема , която се различава от оргиналната и си работи много добре .Прибавих си едно реле и на копчето за подгряване на огледалата се подава захранване от ключа за размразяване за задното стъкло.Така постигам следния ефект : 1 Без да включа размразяването на задното стъкло не мога да пусна размразяването на огледалата ( невъзможно е пускане на нагревателите при евентуално неволно натискане на бутона за размразяване на огледалата ). 2 .Със допълнителното реле предпазвам контактите и на двата бутона за размразяване (задно стъкло и огледала) от нагар поради по голямата консумация. 3 . Винаги когато ти се налага да размразяваш или подсушаваш огледалата се налага да направиш същото и на задното стъкло , но мога да си спра нагряването на огледалата с бутона за тях и да си остане само задното стъкло да се нагрява поради по голямата площ която има и по бавното действие на нагревателя му .
п.п За да ти работят нагревателите на огледалата трябва да имаш на буксите по които идват кабелите във вратите заложени кабели за това .Ако нямаш както бе при мен си слагаш допълнителни кабели за да захранваш нагревателите .За лявото огледало е лесно(защото е на вратата на която е копчето за захранване на нагревателите )но за дясното огледало ти трябват минимум да монтираш по 1 пин в голямият куплунг и на двете врати (където кабелите влизат от купето във вратите )за да можеш да откараш + от копчето на лявата врата с кабел (или релето ако слагаш такова )до нагревателя на огледалото на дясната врата .Маса можеш да вземеш от всяко болтче във самата врата.Аз взех от единия болт за задържане на самото огледало към вратата във всяка от вратите. Ето и нагледно какво съм направил на моята за да има и тази екстра http://preludebg.com/forum/12-934-1
Редактирано от eldesa - Понеделник, 25.05.2015, 21:04:18 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 25.05.2015, 23:33:02 | Message # 2325 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Благодаря за инфото но се оказа,че огледалата са с правено подгряване а не оригинално.Буксите са стандартни,кабелите също а отделно висят по две жици ,което не ме кефи и не ги взех
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |