Премеждия с BB2
|
|
nightfighter | Дата: Сряда, 10.04.2013, 23:27:05 | Message # 46 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (TG_Fan) радиатора ми сдаде багажа. Как успя меден радиатор да сдаде багажа?
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Сряда, 10.04.2013, 23:29:54 | Message # 47 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Точно като моя предполагам,от лугата в средата бяха изгнили ламелите и едната тръбичка се сцепи.Може и казанчетата да са се нацепили.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Mkilla | Дата: Четвъртък, 11.04.2013, 00:04:28 | Message # 48 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Каква марка са ако не е тайна тези радиатори ? Не че и тези от 270 струват толкова но все пак ?
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Четвъртък, 11.04.2013, 00:04:41 |
|
| |
TG_Fan | Дата: Четвъртък, 11.04.2013, 00:10:31 | Message # 49 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Quote (nightfighter) Как успя меден радиатор да сдаде багажа? Елементарно, беше останал почти без ламели, но беше ок, лепен отгоре със разни смоли и тн, след ремонта реших да видя кво са направили пичовете в сервиза, направих 2 дължини с повечко газ и като спрях всичко беше във вода, горе пластмасата се беше сцепила, при капачката.
|
|
| |
Garfi | Дата: Четвъртък, 11.04.2013, 02:18:34 | Message # 50 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Три ABS датчика за да не работят трябва нещо да се е случило! Първото и единствено нещо, което ми идва на ум е, че по окачването е пипал някой пишман майстор. Възможно е да е овисвал на кабела разкачен шенкел и от тежестта този кабел да е прекъснал, като външно няма да му личи. Казвам го като вариант това, защото знам за такъв случай. Решението при този сценарий е да се замерят кабелите на датчиците, за да се провери цялоста им.
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Четвъртък, 11.04.2013, 10:06:33 | Message # 51 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Майстора директно беше замерил датчиците и ми каза, че нямат съпротивление, докато новия , който сложих имаше съпротивление в нормата. Още не можем да разберем какво точно се случва, чудя се дали да взема 3 нови датчика и да ги монтираме за да се разбере , дали проблема е само там.
|
|
| |
Garfi | Дата: Четвъртък, 11.04.2013, 10:24:42 | Message # 52 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Като е прекъснал кабела как ще има съпротивление? Замерете само кабелите м/у датчика и конектора.
|
|
| |
aλexandro | Дата: Четвъртък, 11.04.2013, 16:14:46 | Message # 53 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Quote (TG_Fan) Майстора директно беше замерил датчиците и ми каза, че нямат съпротивление По-ясен симптом за прекъсната жица от това - здраве му кажи! Проверете кабелите! Три АБС датчика на Прелюда не се скапват току-така. Досега съм имал проблеми с почти всичко по АБС системата (вкл. и компютъра), но не и с датчиците.
ПП: Няма да е зле да помислиш и за смяна на майстора :o Извинявам се, но нещо не съм прочел коментара ти като хората. Ако е мерил долу при датчика, значи е заминал. Ако е мерил някъде по-нагоре, може и кабела да е прекъснал. Мисля, че VIPER-CH преди време беше казал, че е имал проблем от разместена букса на единия датчик. Не е зле да ги провериш и тях, особено когато е ровено в коша на автомобила.
Редактирано от aλexandro - Петък, 12.04.2013, 07:44:31 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 11.04.2013, 19:53:49 | Message # 54 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Скапват се но кабела се прекъсва точно в сензора особено задните.От ръждата почват да се подуват,метала става на люспи и край.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
nightfighter | Дата: Четвъртък, 11.04.2013, 21:05:54 | Message # 55 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (TG_Fan) горе пластмасата се беше сцепила Ясно,твоя радиатор е от по ,,новия" модел, с пласмасови казанчета и алуминиева пита.Иначе тези за които си мислех че става въпрос,са изцяло от мед( месинг) и са практически вечни.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Четвъртък, 11.04.2013, 21:57:28 | Message # 56 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Моя стария е с медна или месингова(не съм го разглеждал но не е алуминии 100%) пита и пластмасови казанчета,самата пита е по дебела от алуминиевите.Не знам да има изцяло метални радиатори на прелюда.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Четвъртък, 11.04.2013, 21:59:20 |
|
| |
nightfighter | Дата: Четвъртък, 11.04.2013, 22:00:20 | Message # 57 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Моя е изцяло меден, а и досега все на такива съм попадал,та затова приех ,че става въпрос за такъв
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Понеделник, 29.04.2013, 10:41:03 | Message # 58 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Quote (VIPER-CH) Скапват се но кабела се прекъсва точно в сензора особено задните.От ръждата почват да се подуват,метала става на люспи и край. Значи сменяма направо датчиците и така..
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Петък, 17.05.2013, 18:44:42 | Message # 59 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Така, последните дни успях да покарам най-сетне колицата, с нов радиатор и акумулатор, направих й 1200 км предимно планинско каране с ръчки и искам да споделя, че отново се влюбих в нея! След почти година ремонти мъки и тегоби, най-накрая си начесах крастата по чудните пътища из Тасос и гръцко и не чак толкова чудните из Родопите Разхода беше повече от прличен, като проблема, който ме изненада е, че при интензивно спиране ми бие пак волана, като се има предвид , че дисковете миналата година ги изправях, може ли пак да съм ги изкривил? Вчера най-сетне смених и ниските корави пружини със стокови, еми колата стана като камион! Освен , че спря да завива и се люлее като кораб, направо се отчаях, не знам какво да правя, дали да връщам старите пружини, с които задните гуми опират в калниците или да търся друг вариант(средно твърди 1-2см по-ниски пружини +стрът бар или??)Освен това ми направи впечатление, че болана стои леко накриво в права посока, което не съм забелязал досега, не знам дали може да е от смяната или тр да се прави баланс...освен това над 100 на няколко пъти задницата ми олеква...възможно ли е да е от неработещия 4вс?
Съжалявам за тирадата, но исках да споделя впечатления и тревоги
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Петък, 17.05.2013, 18:58:21 | Message # 60 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Има доста инфо за проблемите ти тук,просто трябва да четеш.Върни си ниските пружини и си сложи гуми по размер за да не ти опират.Има тема за размери на гуми и джанти.Аааа,как точно изправи дисковете?Единствения начин е да се стържат на струг.Що не си купиш нови дискове и да си решиш проблема?Ако не са били центровани добре на струга,пак ще са криви и по-късно става фрапиращо.100% имаш и проблеми по окачването та намери си читав майстор,който си разбира от занаята.За една година ремонти,как подяволите си пълен с проблеми,не се ли оглежда тази кола?
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |