Премеждия с BB2
|
|
galev_90 | Дата: Петък, 17.05.2013, 19:02:25 | Message # 61 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 592
Статус: Офлайн
| Като бяхме на месечната среща, не обърнах внимание с какъв размер гуми си.Видях че са 16 цола, но гумите ти бяха високи.И аз карам с 16 цола с гуми 205/45/16 и не ми опират.Колата найстина вози твърдо, но не ми е проблем.Моя съвет е върни си спортните пружини, и си купи ниски гуми, и няма да имаш проблеми
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Събота, 18.05.2013, 02:13:10 | Message # 62 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| С високи гуми съм, 205/55/16, аз исках да сменя пружините, заради подскачането при по-голяма скорост и по неравностите, но май това е цената на спортните пружини, или просто заради факта че амортисьорите са стандартни става така? Дисковете бяха ок, минах почти 3к км без проблеми, сега се появява биене само като ги загрея май, утре имам планинско каране и ще я тествам колата и окачването....за 1 година не бяха кой знае колко проблемите, по-скоро се явяваха отложени за ремонт от предишния собственик-маймун!
|
|
| |
eDaniel | Дата: Събота, 18.05.2013, 09:45:42 | Message # 63 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Тези гуми ти идват малко големички. 205/50/16 е по-подходящ размер за 4-та генерация.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Събота, 18.05.2013, 10:48:54 | Message # 64 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Оригиналния размер на 5 та Н22А5 е 205х50х16 ама са опасно ниски и при по сериозна дупка ще пострада джантата а и са доста по скьпи от 205х55х16. Аз карам с 205х55х16 и сьм доволен и сьм по спокоен за здравето на джантите А понеже колегата спомена че тресат дисковте като загреят да му кажа е че е нормално и при мен се е случвало да тресат като ги загрея дисковете. Има варянт да ти задьржат апаратите и да греят дисковете и при натискането на спирачка да ти тресе и веднага без да е имало предишно натискане. Решението е просто да раздвижиш апаратите .
За подскачането на колата причината е в пружините . Оригиналните амортисьори с които си возят сравнително меко и комфортно. Като си с по ниски пружини дали не е опряла на буферните тампони и на практика да си останал без активно окачване ? Като я натиснеш колата има ли ход на доло?
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Събота, 18.05.2013, 10:58:04 |
|
| |
TG_Fan | Дата: Събота, 18.05.2013, 11:25:27 | Message # 65 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Именно, окачването го нямаше никакво при неравности, като свалихме предните пружини сменихме и тампоните на амортисьорите, в момента все едно карам кораб, въобще не усещам нито дупки, нито напречни вълни, та се чудя , ако сложа някои по-компромисни като понижаване и твърдост пружини, дали пак ще имам този проблем?За размера на гумите знам, но всички знаем колко са трудни за намиране и като цена..но ще търся такива или на 45 ..., така с тея високи пружини направо не се кара колата, всичко спортно у нея умря PS:КАто я натиснех нямаше ход наникъде, ни надолу, ни настрани
Редактирано от TG_Fan - Събота, 18.05.2013, 11:28:02 |
|
| |
mom4i74 | Дата: Събота, 18.05.2013, 11:30:41 | Message # 66 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Компромис според мен е нормални пружини и газови амортисьори Кони дето се регулира твьрдоста. Пак ще е стабилна колата и няма да се притесняваш за неравностите и ще е по спокойно карането. Това си е мое виждане Мога и да бьркам според някой:)
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Събота, 18.05.2013, 11:54:48 | Message # 67 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| И аз това се чудя, коя комбинация е по-удачна, очевидно меки аморт/твърди пруж и меки/меки не е добре.Ти имаш ли впечатление от такива интервенции?
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Събота, 18.05.2013, 13:53:43 | Message # 68 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Сьс спортни пружини не сьм карал. Карам си сьс стоковите пружини и жьлто Кони. Пропуснах да ти кажа че Конито има няколко положения на зегерката която застопорява опорната чашка в която ляга пружината. Така може да си нагласиш височината по твой вкус а твьрдоста на амортисьора се регулира от горната част на стеблото. В София си ги омекотявам а на дьлаг пьт ги втвьрдявам и така си адаптирам колата. Втора употреба малко ползвани и в перфектно здраве ги взех за 400 лв а неодавна гледах сьщия модел жьлто кони за 300 лв. Моя Прелюд сьм го направил на най високото положение защото го ползвам за международни пьтувания и ми трябва да е удобн за каране а и го товаря много.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Събота, 18.05.2013, 13:54:59 |
|
| |
Garfi | Дата: Събота, 18.05.2013, 17:55:31 | Message # 69 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Quote (mom4i74) а неодавна гледах сьщия модел жьлто кони за 300 лв.
Къде Момчи? Къде?
|
|
| |
Mkilla | Дата: Събота, 18.05.2013, 18:53:16 | Message # 70 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| В секцията "подарявам"...За 300 лева спортно окачване или човека е много закъсал или му има нещо.Не че не ти вярвам Момчи , обаче такива стоки с приятелски цени в крайна сметка излизат по-скъпо от ново окачване след като си изхабил 1 тон нерви , време и кинти.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Събота, 18.05.2013, 19:23:26 | Message # 71 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Комбинацията от спортни пружини и стандартни амортисьори е перфектна!!!Аз съм с такива отпред и съм доволен.Със спортно/спортно ще подскачаш още повече!!!Тази комбинация не е направена за нашите пътища.Хора каращи на овали даже карат с различни амортисьори ляво и дясно.Жълтото КОНИ колкото и да е регулируемо пак си е спортно и пак вози твърдо.С такава комбинация съм и отзад въпреки ,че са на софт са си твърди.Quote (TG_Fan) дали пак ще имам този проблем?За размера на гумите знам, но всички знаем колко са трудни за намиране и като цена. Нама пълно щастие,като искаш колата си да изглежда добре и да те радва,не правиш компромиси и си цакаш.Не може уя до края и душата в рая Quote (TG_Fan) , сега се появява Май не си вникнал в предния ми пост. Quote (TG_Fan) само като ги загрея май, имаш проблем.Не трябвада бият.Единствения проблем когато прегрееш спирачки трябва да е лошо спиране-неще при всички и всичко е така.Quote (galev_90) Моя съвет е върни си спортните пружини, и си купи ниски гуми, и няма да имаш проблеми Освен,че ще вози още по твърдо но това е недостатъка на по ниската и по неусукващата се в завой гума.Иначе това е най-добрия вариант.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
eDaniel | Дата: Неделя, 19.05.2013, 00:08:05 | Message # 72 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Quote (VIPER-CH) Нама пълно щастие,като искаш колата си да изглежда добре и да те радва,не правиш компромиси и си цакаш.Не може уя до края и душата в рая :D Много правилно Понякога се налага да правим компромиси с комфорта за сметка на различни неща като стабилност или обикновена гъзария.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Понеделник, 12.08.2013, 02:23:35 | Message # 73 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Така, да изтупаме темата от прахта...след смяната на пружините стабилността не се подобри , напротив, при скорост над 90 колата става много нервна, особено при неравности, трудно се удържа, най-накрая миналата седмица монтирахме работещи абс датчици на колата, като 4вс-а тръгна, но още нямам АБС, това не разбрах как стана! Интересното е , че преди да сложа новите датчици и да се включи 4вс , волана стоеше изправен, тъкмо бях ходил на баланс, след монтирането им и старта на с-мата той започна да стои накриво, като видимо задно дясно колело е завъртяно навътре, а на баланса на ми дадоха инфо да имам проблем с това, мога да кача графиката с ъглите!
|
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 12.08.2013, 15:41:04 | Message # 74 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote (TG_Fan) като видимо задно дясно колело е завъртяно навътре, а на баланса на ми дадоха инфо да имам проблем с това, мога да кача графиката с ъглите! Tози който ти е правил стенд на задницата, вероятно го е правил без да сложи заключващия пин в 4WS.В резултат на това сега задния мост не ти е центрован правилно.
|
|
| |
NightRider | Дата: Понеделник, 12.08.2013, 16:15:25 | Message # 75 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| от каде да си купя такъв заключващ пин за 4 вс ? идеи ?
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |