Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Реглаж на 4г. с 4 WS
tomcatДата: Вторник, 22.05.2012, 13:33:12 | Message # 31
Шодан (1)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Новобранци
Съобщения: 13
Статус: Офлайн
Така, при мен вчера мина гладко. Заварихме енда гайка на тапата като хубаво я напълнихме дупката с телоподаващото на 7ма степен и после я изпилихме. Сега изглежда като глава на болт, пък и тапата се развъртя веднага. Слава богу няма за сега проблеми с рейката, работи си и няма грешки. Днес пак ще се пробваме с реглажа.
Относно Бултрако аз не се съм им фен, тъй като когато си вкарах колата директно я закарах при тях за пълно обслужване и си тръгнах със спукан радиатор. И така след още няколко оставени ръце от различни майстори от три години насам, ккавото има гледам да си го правя сам с ръководството. Да цапаш се, дереш се и като няма подемник си е цяла мъка с окачването, но поне знам че всичко съм си направил както трябва, стегнал съм го с динамометричния и съм го смазал кадето и с каквото трябва.

Added (22.05.2012, 13:33:12)
---------------------------------------------
Вече може да се похваля, че всичко е наред. Отидох до човека в люлин до тунела (Стефан се казва) и когато той сложи пина и я качи на стенда показа, че зданите колела са завъртени леко надясно при положение че без пина всичко излизаше че е иделано настроено. След поредния реглаж (общо 5 пъти я качвахме колата на стенда за последните 4 дни), колата вече върви направо и волана е центриран.
Специални благодарности на NSBOP за пина, както и на Стефан, че не ме остави да се оправям както биха направили повечето майстори.

 
NSBOPДата: Вторник, 22.05.2012, 13:38:51 | Message # 32
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Важното е, че всичко е наред :)

 
nightfighterДата: Сряда, 06.06.2012, 23:05:44 | Message # 33
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Ето снимки на бързо и лесно направен заключващ пин за реглаж на задния мост на системата 4WS.Използвал съм един болт от тези които закрепват задния мост към купето с 12х1,25мм резба и на струга съм престъргал предната част.Напълно функционален е /аз съм си настройвал системата с него/.Останалите размери от чертежа на оригиналния пин ,който са дали колегите не оказват съществено влияние,важни са резбата и дължината на изтънената част.

Приложени файлове: 6808378.jpg (38.1 Kb) · 7246969.jpg (28.1 Kb)


Редактирано от nightfighter - Сряда, 06.06.2012, 23:16:28
 
Balkan-KawaiДата: Сряда, 09.07.2014, 17:20:30 | Message # 34
Годан (5)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 135
Статус: Офлайн
Колеги,

Имам същия проблем като на tomcat описан по-горе. След като смених задната рейка (след смяната на, която обаче продължава да ми хлопа нещо отзад) освен че волана ми е супер крив колата вървеше наляво надясно по пътя - страх! Колкото до 70 км/ч - почти върви в една лента. Днес бях на реглаж да пробвам тези в ДИАНА на Ботеградско в Сф, но след като цяла сутрон се мъчихме, поне геометрията каза човека, че е направил и за това сега колата вървинаправо. Направи и реглаж на изгасена кола, но след като я вклщчи да види дали задните колела поне завиват с еднакъф градус, се оказа, че в момента, в който врътнем волана наляво надясно целия реглаж заминава с отклонения в червено. Приреглаж правен на пусната кола, същата работа. Като тръгнах от сервиза днес на изкл'чена кола предния мост беше прав ама задния си беше леко завил наляво, много леко, но все пак...поне не ми взе никакви пари иначе цяла сутрин с мен се занимаваше. Тръгна ли на път обаче, колкото по-висока става скоростта, толкова по нялво трябва да да завия с волана в двишение, за да върви направо :( При много много бавна скорост волана е прав и колатра върви направо.

Посъветвайте ме в кой център да отида и дали някой може да ми отслужи временно с този пин, ако е толкова необходим? Мога да я карам и така, но едва ли измъкване и пренаместване на волана ще реши проблема в движение и при скорости. В Хонда ме е страх да ида, тъй като според мене тия хора са вече далеч от тези коли отдавна :(


 
Sa6koOyДата: Сряда, 09.07.2014, 20:09:32 | Message # 35
Нанадан (7)

Град/Държава: Ruse/
Група: Приятели
Съобщения: 405
Статус: Офлайн
Ако можете да ми предложите и някакъв в Русе... че и аз съм за реглаж

0877 99 22 32 - Александър
0879 00 84 63 (вече е активен)


http://inprogressdesign.tk/ WEB Audit, Security, Design & Support
 
persssiДата: Сряда, 09.07.2014, 21:15:55 | Message # 36
Хачидан (8)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
Quote Balkan-Kawai ()
Посъветвайте ме в кой център да отида и дали някой може да ми отслужи временно с този пин, ако е толкова необходим? Мога да я карам и така, но едва ли измъкване и пренаместване на волана ще реши проблема в движение и при скорости. В Хонда ме е страх да ида, тъй като според мене тия хора са вече далеч от тези коли отдавна
Според мен отиди в Хонда. Регалжът струваше около 60 лв. по спомен, но така или иначе като си запазваш час по телефона може да питаш.
 
nightfighterДата: Сряда, 09.07.2014, 22:52:28 | Message # 37
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Реглажа на 4WS( в механично отношение) е лесна процедура,стига човека който го прави да е наясно какво прави! За съжаление почити в никой сервиз не са в час.Пина за застопоряване е абсолютно задължителен,иначе нищо не правите.
Какво толкова сложно има за регулиране,че цяла сутрин си е играл? Завиваш пина и регулираш задния мост както се регулира предния на всяка една кола, наклон на колелата -0,45+/- 0,2 градуса, може и повече но не е добре да е повече от -1 градус , сходимост в зависимост от камбъра по-таблицата.
Естествено че като завиват колелата всичко на стенда ще светне в червено,за какво въобще го мерите,нали завиват колелата естествено че всичко се променя!

Ако се налагат електрически регулировки иди е оторизиран сервиз, много се съмнявам някъде другаде да могат да ти ги направят.


Редактирано от nightfighter - Сряда, 09.07.2014, 23:01:44
 
Balkan-KawaiДата: Сряда, 09.07.2014, 23:01:46 | Message # 38
Годан (5)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 135
Статус: Офлайн
Не не. После като изправя колелата продължава да не е наред. И волана ми е много много разцентрован.
Добре някой от форума, който е в Сф може ли да ми заеме пина за един реглаж? Или онези убаци в Хонда имат ли такъв. Ше хвана да им звънна то се видяло. :)


 
nightfighterДата: Сряда, 09.07.2014, 23:10:04 | Message # 39
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Ами като не си ги застопорил как да ти е наред??Не са ли застопорени вие нищо не регулирате,по скоро разрегулирате.Ако не се оправи след реглаж със застопорен актуатор,вече ще трябват електрически регулировки на двата датчика(на предния и задния мост),ако си въртял задния датчик като си сменял моста са задължителни.Трябва при застопорен актуатор датчика електрически да показва че е в нулево положение т.е. гумите че са изправени.Има го подробно описано в тех.описание как се прави.
 
Balkan-KawaiДата: Сряда, 09.07.2014, 23:24:49 | Message # 40
Годан (5)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 135
Статус: Офлайн
Датчика не съм го пипал, беше си в рейката като я взех заедно с накрайниците. Сменян е обаче според мен щото изглежда по-нов от останала част на рейката. Ако се нуждае от електрически регулировки само в хонда ли могат да направят такова нещо?

 
nightfighterДата: Сряда, 09.07.2014, 23:54:16 | Message # 41
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
И ти можеш да си ги направиш, ако прочетеш и следваш описанието.Не е сложно, не са необходими никакви специализирани инструменти (освен заключващия пин) просто трябва да следваш описания алгоритъм. Много малко вероятно е да намериш не специализиран сервиз в който да са запознати с регулировките на 4WS.
Направи реглажа с заключващия пин и тогава мисли за останалото, има много голяма вероятност всичко да се оправи.
 
Balkan-KawaiДата: Четвъртък, 10.07.2014, 00:04:06 | Message # 42
Годан (5)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 135
Статус: Офлайн
Екстра. Само да намеря пин от някой.

 
VIPER-CHДата: Четвъртък, 10.07.2014, 03:26:38 | Message # 43
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Отивай при някой бай-стругар да го издяла ;)
Приложени файлове: 1487991.jpg (25.3 Kb)


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
Balkan-KawaiДата: Четвъртък, 10.07.2014, 17:18:52 | Message # 44
Годан (5)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 135
Статус: Офлайн
Да това шще хвана да си го поръчам някъде със сигурно, обаче колеги, ново двайсе днес: Мислех, че презпояване спойките на 4WS компа и смяната на рейката са решили проблема, тъй като работеше последния месец, но днес тая лампа на таблото взе, че светна пак. Освен, че трябва да търся къде и кой да прави диагностика на тва нещо и да видя как да го оправям, дали мога да се възползвам от това че 4WS не работи за сега (предполагам задния мост е в най-изправеното си положение) и да си направя нормален реглаж някъде и без да имам заключващия пин?

 
nightfighterДата: Четвъртък, 10.07.2014, 22:49:07 | Message # 45
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote Balkan-Kawai ()
дали мога да се възползвам от това че 4WS не работи за сега (предполагам задния мост е в най-изправеното си положение) и да си направя нормален реглаж някъде и без да имам заключващия пин?
 Не!

Какво толкова има в този пин бре, показал съм ти как съм го направил аз за 10 мин, вземаш един болт и му пръстъргваш върха.Единственото му предназначение е да застопори задната рейка докато центроваш.Не е нужно да е красив или изпипан като оригиналния инструмент.
 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda