Реглаж на 4г. с 4 WS
|
|
Balkan-Kawai | Дата: Четвъртък, 24.07.2014, 01:47:34 | Message # 61 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 135
Статус: Офлайн
| Чак сега започвам да зацепвам май. Колкото и рейки да сменям те тая свинщина ми тропа, а тя си е на колата винаги нали?
Ако е това, което се опитал механика да ми обясни, че хлопа, 53020-SS0-000 end set rr rack (4ws) или 53550-SS0-R01 tie rod end референция трябва да търся като част? Или и двете?
Редактирано от Balkan-Kawai - Четвъртък, 24.07.2014, 01:48:35 |
|
| |
donvini | Дата: Четвъртък, 24.07.2014, 13:47:02 | Message # 62 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Varna/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 250
Статус: Офлайн
| От общите най-добре е да се поръчат и двете и то от двете страни според мен не си струва само едната страна да оправяш
|
|
| |
Balkan-Kawai | Дата: Четвъртък, 24.07.2014, 14:56:22 | Message # 63 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 135
Статус: Офлайн
| Като ще е гарга да е рошава...като мине морето сиг ще трябва да заделя лев и да взема. 2 пъти по 53020-SS0-000 end set rr rack (4ws) и 2 пъти по 53550-SS0-R01 tie rod end ли ми трябват или са различни референции за ляво и дясно? Може ли някой да ми покаже картинки и на двете, че ми е трудно да си ги представя?
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Четвъртък, 24.07.2014, 15:12:00 | Message # 64 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
Balkan-Kawai | Дата: Четвъртък, 24.07.2014, 15:14:00 | Message # 65 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 135
Статус: Офлайн
| Тоест само 2 пъти по 53020-SS0-000 end set rr rack (4ws), като от картинката по-горе, нали?
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Четвъртък, 24.07.2014, 15:24:07 | Message # 66 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
Balkan-Kawai | Дата: Четвъртък, 24.07.2014, 15:35:57 | Message # 67 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 135
Статус: Офлайн
| Предполагам елемент 13 ми трябва, а 12, 34 и 27 са отделно и си струват пара допълнително. 13-ката ли се прецаква обикновено? Гледам, че на схемата пише трансмисия 5МТ, а моята е 4АТ. Предполагам това няма никакво значение? Ако си набера от някой стар прелюд на части заслужава ли си?
Редактирано от Balkan-Kawai - Четвъртък, 24.07.2014, 15:36:53 |
|
| |
mom4i74 | Дата: Четвъртък, 24.07.2014, 18:21:14 | Message # 68 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Ако си купиш номер 13 (кормилния накрайник) той е в комлект с 12,34 и 27. Понеже могат да се купят и оделно за това са дадени и като самостоятелни номера.
Ако на Запа невярваш и за това отново питаш и аз ще потвьрдя че ти трябва 2х номер 13 което ще рече като ограденото от твойта снимка , или така наречения кормилен накрайник или парт. номер 53550-SS0-J61
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Четвъртък, 24.07.2014, 18:25:03 |
|
| |
Balkan-Kawai | Дата: Четвъртък, 24.07.2014, 18:40:27 | Message # 69 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 135
Статус: Офлайн
| Безкрайно ти благодаря, Момчи. Не че не вярвам на Запа, напротив даже, просто съм толкова бос със тая 4ВС система, че чак сега попълвам каталога, както се казва, и липсата на технически опит или образование ме карат да питам едно и също по два три пъти за което се извинявам, ако досаждам. Безкрайно съм благодарен за помощта на всички, сега определено ми малко по-ясно какво става и какво трябва да правя. Решен съм да го постегна тоя ретро файтон пък каквото ще да става Само да минат летните разходи и от септември ще се оглеждам за общите поръчки, ако не ми е изпаднал читав такъв от някоя стара Прелюдия. Сега поне знам, че ми трябва 2х парт. номер 53550-SS0-J61...
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Четвъртък, 24.07.2014, 18:51:52 | Message # 70 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Няма проблем. Щом не ти е ясно питай и ще помагаме. Ако си намериш накрайници или изгодно цяла рейка ще можеш да ги отремонтираш резервните и да ги смениш без да оставаш без кола докато ги рециклират.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
Balkan-Kawai | Дата: Четвъртък, 24.07.2014, 19:09:11 | Message # 71 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 135
Статус: Офлайн
| Добре, ясно. А как стоят нещата с рециклажа? Към кой мога да се обърна и колко върви тарифата? Защото аз сега като се замисля. Вече имам две задни рейки и двете с накраиниците. Едната хлопа от 13-ти номер от схемата горе, другата до колкото ми потвърди един техник от 7-ми номер. И в двата случая отдясно. Почвам да се чудя дали съм разбрал техника от Бултрако какво представлява точно външния накрайник, който хлопа. Тов все пак ме посъветва да търся цяла рейка, което ме навежда на мисълта, че е все пак от 13-ти номер вдясно. Щом пречи за перфектния реглаж на задно ляво колело...трябва да е накрайник на рейката нали?
Яко се оплетох...
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Четвъртък, 24.07.2014, 21:07:15 | Message # 72 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Пьрво се разбиват вьншните накрайници а именно номер 13. Дясната страна на колата е нормално да е по амортизирана защото по лошия пьт и повечето дупки а да не забравяме и бордюрите са от дясната страна.
Щом имаш други рейки значи имаш алтернатива да се изберат здрави накрайници и да се сменят твойте разбити. И вьтрешния накрайник номер 7 и вьншния 13 са взаимозаменяеми с леви и десни така че ако има читави вьпроса ти е решен без да даваш пари.Дигнасторай си сам накрайниците и се ориентирай дали има читави от другите рейки. Хващаш накрайника за конусния болт и го дьрпаш и натискаш по посока на оста на болта. Ако усетиш луфт значи е разбит.
Ако няма читави накрайници ще намерим в гугьла фирми които рециклират и отзиви за тях от клиенти.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Четвъртък, 24.07.2014, 21:10:04 |
|
| |
Balkan-Kawai | Дата: Четвъртък, 24.07.2014, 21:15:27 | Message # 73 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 135
Статус: Офлайн
| Добре! И тва не ми дойде на акъла. Първа фаза, надявам се до месец, е да извадя левия външен накрайник на старта рейка (Паарт. номер 13 от схемата), да намеря кой да ми го смени със сегащния десен и да видя какво ще да стане. Ще пиша после пак, след като направя нов реглаж разбира се
|
|
| |
ZAPPA | Дата: Четвъртък, 24.07.2014, 21:59:17 | Message # 74 |
ARTIST
Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
| Available to users only
PRELUDE 2.2 TYPE S
|
|
| |
nightfighter | Дата: Четвъртък, 24.07.2014, 22:15:34 | Message # 75 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Няма нищо специфично,това си е обикновен кормилен накрайник,само че е сложен на задния мост.Рецклирането струва от 25 до 45 лв на бройка в зависимост от майстора и сервиза.Има много места където ги рециклират, някои качествено , други не особено.Ако си финансово затруднен това е един от начините за справяне с проблема,другия е да си вземеш не оригинален накрайник, пак в зависимост от марката някои са по добри други не ги бива.По мое мнение по-добро от оригиналната част няма,но и цената и е доста по-висока. Това дали с с автоматична или механичка кутия,дали имаш или нямаш климатик,дали двигателя ти е Х23 или Х22, няма никакво отношение към накрайниците на системата 4WS,в часта която те интерисува (задния мост) е еднаква и за лява и дясна дирекция.
Редактирано от nightfighter - Четвъртък, 24.07.2014, 22:19:15 |
|
| |