Forum moderator: ZAPPA, NSBOP  
Пълен билд на H22A5
preludeДата: Събота, 25.01.2014, 15:40:52 | Message # 106
Годан (5)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 149
Статус: Офлайн
Моят метод за теб явно е всичко различно от заводското.
Аз досега не съм имал прИебан двигател въпреки побългаряването.Държа да подчертая че преди да барна нещо съм се поинтересувал дали такова е правено и какъв е ефектът от него. Коментирал съм го с човек , който е на светлинни години практически от нас всичките взети заедно дето разтягаме локуми по форума и чак тогава ако преценя че си заслужава - побългарявам.
И да, когато има недостатък - има. Това че е произведено от Хонда не значи че е някаква съвършена машина.
И дръпнатите страдат от запек и недоспиване, да не говорим че за един проект отговарят 100 човека сигурно и всеки си го мисли за него - накрая не можеш да очакваш  съвпадение на 100% и 'идеална' конструкция.
Аз също смятам че всяко твърдение трябва да е доказано и затова съм се интересувал и от доказателствената част на нещата. За себе си вече имам някаква представа какво трябва да се прави, но по-важното е че познавам поне един доказан човек който наистина е наясно. Затова го оставям той да води хорото и нещата се получават.
Наистина няма смисъл от подобни форумни спорове - теоритици има много и все различни.
Практиците са малко и когато са доказани - са ценни.
Хаха, сещам се поне за 2 брутални случая на побългаряване от страна на моя човек, все на японски коли, при които се смяхме че ако японците го видят ще му направят статуя :D И да ти кажа се получиха и двата.


Редактирано от prelude - Събота, 25.01.2014, 15:54:01
 
nightfighterДата: Събота, 25.01.2014, 15:58:41 | Message # 107
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote prelude ()
Аз досега не съм имал прИебан двигател въпреки побългаряването.И да, когато има недостатък - има.

Да, но си имал кола глътнала 50 бона,както казваш ;) Е, ефективен ли е метода ти? :)
И като последно,за да можеш да поправяш (примерно моята правописна грешка) трябва да можеш да четеш,нали така :) Същото е и при двигателите!!
 
preludeДата: Събота, 25.01.2014, 16:57:14 | Message # 108
Годан (5)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 149
Статус: Офлайн
Аз вкарах 50 000лв в нея от идеализъм.
Бях се заинатил че ще е именно тази кола и въпреки че беше за изхвърляне след наводнението - налях торба с пари , за да може сега да се движи по улиците и да е един от хубавите Прелюд 3-ки.
Ако сега седя пред същото решение , нямаше да мина по същия път. Но това идва с възрастта и житейския опит.
А и дори да дам много пари , това значи ли че побългаряването ми е неправилно? Двете неща не са никак свързани,даже обратното.
Побългаряването е хубав и прагматичен подход ( ако се приложи правилно ) за поддържане на разходите към възможния минимум.
Двигателят в моя Прелюд всъщност беше най-евтината модификация , купето глътна дебелата пачка :D
И побългаряванията ми по него са подобрения - бих ги повторил винаги.
 
VIPER-CHДата: Събота, 25.01.2014, 17:37:56 | Message # 109
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Интересно ми е,къде хвръкнаха 50000лв?Че те онези дето рециклират коли от вторични суровини и им слагат абсолютно всичко ново не хвърлят такива пари :D
Ако ти наистина си дал толкова пари за тази кола ...ще ме извиняваш ама не съм виждал по-.....човек.
Всъщност може.....
Смяна на масло -2000лв
Баланс на гуми-1500лв
смяна на ангренаж -5000лв.
и т.н.
lol


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
preludeДата: Събота, 25.01.2014, 18:25:12 | Message # 110
Годан (5)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 149
Статус: Офлайн
Гущеров, извинявай че се отплесвам толкова, но ще отговоря на въпроса:

- две боядисвания цялостни, като и двамата бояджии се изсраха - около 4000лв
- тапициране на салон след наводнението с нови дунапрени на седалките - 1000лв
- фолиото на стъклата - 450лв
- изолацията за музика навсякъде по купето без по тавана - 500лв, понеже си я бях разглобил вече сам :)
- разните му там джанти - смених поне 3 комплекта като само последните Ултралегери бяха 800лв
- Окачването на Токико с пружините доставка от САЩ - 1000лв
- Полиуретановите тампони на горни носачи отпред/отзад и долни предни вътрешни на СуперПро - около 700лв
- стаб. щанги Whiteline от австралия през САЩ - около 700лв
- К&Н-и, Н22-ки , ребилдване на Н22 , болтчета,втулки,гайки - всичко е чисто ново ОЕМ - още много пари
- OBX LSD - 700лв до БГ, с отварянето и освежаването на кутията надхвърли 1000лв
- 4WS - $200 в САЩ ама не ме питай колко пари ми струваше докато дойде до БГ заради теглото и размерите му.
- P28-ца ЕКУ , други инжектори, игра с какво ли не .....пак пари
- къстъм разпънките с натяг отпред и отзад - 500лв
- първоначалните ми тампони за Н22-то от Латвиеца струваха 300 евра и те.....
Ако ти се смята - смятай. По едно време и стъкломатов капак й бях направил - още седи някъде в Асеновград, та и там дадох 500лв сигурно.
Като имаш предвид че колата си я дадох с още половин кола на части, които бях събирал активно от САЩ ( халогени,мигачи, и кво ли още не) - цената може и да надхвърли 50 000лв:)

За да не е тотален офтопик ще напиша следното към Гущеров :

Най-важна е ясната концепция на нещата.
Аз се вкарах с толкова пари именно заради ясна идея какво искам от тази кола.
Още когато прехвърлих 30 000лв знаех че мога да почна от нула с друга кола и за 10 000лв да я направя по-бърза и по-стабилна от моята.
Важно е да знаеш какво искаш, другото после става лесно.


Редактирано от prelude - Събота, 25.01.2014, 18:26:58
 
VIPER-CHДата: Събота, 25.01.2014, 19:23:43 | Message # 111
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Предния ми пост важи с пълна сила...общо взето си се движил по моите цени :D ако даваш по 4000лв за боя и осиране безвъзмездно,ела да ти я пръсна и аз срещу 2000 като ще ти поема и горивото :D
Не ме разбирай погрешно,парите са си твои ;)
Боже,колко мъка има по този свят.....


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
preludeДата: Събота, 25.01.2014, 19:50:48 | Message # 112
Годан (5)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 149
Статус: Офлайн
Както казах - идеализъм ли бе, да го опишеш ? :D
А относно бояджиите - това е долно племе и разбираш че са се изсрали няколко месеца по-късно.
Но цената на кг. стока от САЩ си седи фиксирана, не знам дали е по твоите цени - можеш да пробваш :D
А аз бая кг. довлякох от там, повярвай ми.


Редактирано от prelude - Събота, 25.01.2014, 19:51:37
 
VIPER-CHДата: Събота, 25.01.2014, 19:53:37 | Message # 113
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote prelude ()
А относно бояджиите - това е долно племе и разбираш че са се изсрали няколко месеца по-късно.
Даааа,трябва да им висиш на главите..... B) и все пак има и рекламация


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Събота, 25.01.2014, 19:54:06
 
preludeДата: Събота, 25.01.2014, 20:08:34 | Message # 114
Годан (5)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 149
Статус: Офлайн
И да им висиш , и да не им висиш - аз ако разбирах толкова от тая работа щях да се хвана и да си я направя сам.
Сега Mkilla ме свърза с негов човек - изглежда точен и е с висока препоръка. Отделно направи 1-2 коли на мои приятели с удари отзад - ще му ставам абонат явно :)
 
ggushterovДата: Понеделник, 27.01.2014, 18:15:25 | Message # 115
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Главата е готова, очаква долната част от пъзела :D


Приложени файлове: 7534491.jpg (174.2 Kb) · 4793257.jpg (212.2 Kb) · 3432451.jpg (243.7 Kb) · 2614468.jpg (131.8 Kb)
 
mom4i74Дата: Понеделник, 27.01.2014, 19:02:45 | Message # 116
Джудан (10)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
Кжи какво и прави де :) Май си я полирал портовете? Колко свали от челото на главата ? Водачи, легла сменява ли или нямаше нужда ?
На мен ми искат 90 лв да припаснат клапани и да я прегледат и челосат ако има нужда. Дали е нормално незнам?


HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
 
nightfighterДата: Понеделник, 27.01.2014, 19:03:13 | Message # 117
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Браво Жоре,супер е станала!
 
VIPER-CHДата: Понеделник, 27.01.2014, 19:07:45 | Message # 118
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote mom4i74 ()
На мен ми искат 90 лв да припаснат клапани и да я прегледат и челосат ако има нужда. Дали е нормално незнам?
При мен шлайф,смяна водачи,райбер,пасване.....абе основно обслужване на главата е 80лв. Са,не знам при теб дали ще те натоварят с цената ако има шлайф ;) и цената при мен е за 8-клапанова глава ,иначе е към 120-140 със шлайфа а ако не се сменят водачи ,цената е надолу,така че май е нормално.
Само шлайф-25лв


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
rollinДата: Понеделник, 27.01.2014, 19:28:00 | Message # 119
Джудан (10)

Град/Държава: Pyrvomay/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1271
Статус: Офлайн
Ако не се лъжа на мене ми взеха за пасването на клапаните в "Чарли" - Пловдив около 30-40лв и 20лв за челосване(шлайфане)

0898 765 126 - Недко
www.caraudio-bg.com
Ground Zero BG във facebook
 
ggushterovДата: Понеделник, 27.01.2014, 20:10:21 | Message # 120
Кудан (9)

Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
Свалих 0,7 от главата като смених само гумичките на клапаните а всичко останало си беше добре. Всичко ми излезе 110лв - шлайфане на главата, полиране на портовете, смяна на гумичките, пасване и почистване на клапаните и леглата. Чудя се дали си заслужава да се занимавам да сменям ВТЕК успокоителите с такива от А7 или да си карам с моите си.
Ето с какво се заиграх днес. Утре мисля да пробвам как ще стане смукателя като го бластирам със сода. Взех от Бисер пистолета и утре ще ходя да изкупя всичката сода за хляб от магазина :D

Приложени файлове: 6514504.jpg (102.4 Kb) · 0965100.jpg (132.8 Kb) · 1202486.jpg (170.5 Kb)


Редактирано от ggushterov - Понеделник, 27.01.2014, 20:11:15
 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda