Пълен билд на H22A5
|
|
ggushterov | Дата: Понеделник, 27.01.2014, 21:19:29 | Message # 121 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| М/у другото ми се обади и момчето за дюзите. Каза, че са готови и утре ми идват и те. Имали са някакви отклонения но в момента са почистени и настроени перфектно. 60лв ми струва и тази операция.
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Понеделник, 27.01.2014, 22:23:56 | Message # 122 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Ако ги беше ги покарал пропикали или запушени , щеше да усетиш ефекта от тяхната работа на момчетата. Неговорят много но обясняват ако ги питаш нещо и колата после работи като часовник равномерно.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
Garfi | Дата: Вторник, 28.01.2014, 10:36:48 | Message # 123 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Май на моя пистолет ще трябва да му се направи стеснение отпред, като на този от клипа https://www.youtube.com/watch?v=BmDRPZG_xxY
Това май е най финния начин за бластиране, с кварцов пясък и други абразиви детайла става по-груб но и чистят по-дълбоко.
https://www.youtube.com/watch?v=aQrU06w7LHY
|
|
| |
ggushterov | Дата: Вторник, 28.01.2014, 10:59:29 | Message # 124 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Дано да се сгрее малко времето да мога да пробвам щото е много студено тук на село
|
|
| |
NSBOP | Дата: Вторник, 28.01.2014, 11:37:26 | Message # 125 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Quote ggushterov ( ) Чудя се дали си заслужава да се занимавам да сменям ВТЕК успокоителите с такива от А7 или да си карам с моите си.
Успокоителите са същите като на 5-та ген (H22A4, H22A5, H22A8, H22A Type S), които пък са същите като на Acura NSX 2000-2005 Ако не ми вярваш - Part N (Type R) PFKL311043 / 14820-PCB-003
Единствено са различни на 4-та генерация... (пак сме преебани)
|
|
| |
ggushterov | Дата: Вторник, 28.01.2014, 11:45:51 | Message # 126 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| H22A5 - 14820-P30-000 Хидравлични успокоители H22A7 - 14820-PCB-003 Пружинни успокоители
Поне аз така разбрах от Иво и Момчил. Само не разбрах какво е предимството на едните пред другите.
|
|
| |
NSBOP | Дата: Вторник, 28.01.2014, 12:17:21 | Message # 127 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Доколкото знам хидравличните успокоители са по-стара концепция и с течение на времето се износват и си губят силата на разпъване и започва да се чува тракащ звук при работещ мотор. Хонда са се усетили за проблема и са заменили тези, базирани на флуид с такива с пружина.
14820-P30-000 (слагат се само на Del Sol и 4-та генерация Prelude) вече не се предлагат и са заменени от 14820-PCB-305, които са с пружина.
Всичко друго считам за подвеждаща информация докато не бъде подкрепенo с факти!
|
|
| |
|
|
NSBOP | Дата: Вторник, 28.01.2014, 14:32:26 | Message # 130 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Какви са инжекторите?
|
|
| |
aλexandro | Дата: Вторник, 28.01.2014, 15:25:34 | Message # 131 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Vratsa/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 693
Статус: Офлайн
| Ще копаеш ли с тия карти? Аз бих се радвал и на една такава само :)
ПП: Сега видях в темата на Mkilla.
Редактирано от aλexandro - Вторник, 28.01.2014, 15:30:11 |
|
| |
prelude | Дата: Вторник, 28.01.2014, 15:40:03 | Message # 132 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 149
Статус: Офлайн
| Жоре, не е много по темата , но искрено ти пожелавам да си много щастлив от крайния резултат. Не са малко тия пари , които летят за някакъв кеф под въпрос..... С риск малко да те подразня, но ще е по-скоро да те вразумя и да харчиш парите разумно, ще ти покажа аз с какво се сдобих в неделя - горе-долу е готов проект на смешни пари Изчисти си концепцията възможно най-бързо , за да знаеш защо ги даваш парите?
Редактирано от NSBOP - Вторник, 28.01.2014, 16:11:56 |
|
| |
ggushterov | Дата: Вторник, 28.01.2014, 17:02:08 | Message # 133 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Quote NSBOP ( ) Какви са инжекторите? Това са си моите от Х22А7 просто ги бях пратил да ги почистят.
Quote prelude ( ) С риск малко да те подразня, но ще е по-скоро да те вразумя и да харчишпарите разумно, ще ти покажа аз с какво се сдобих в неделя - горе-долу е готов проект на смешни пари :) С какъв мотор е?
|
|
| |
Shoty | Дата: Вторник, 28.01.2014, 17:15:59 | Message # 134 |
Сандан (3)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 79
Статус: Офлайн
| Предварително се извинявам за спама.
Жоре, тази европейка е с B16A1 или 150 кончета....... мале влюбен съм:)
Много ще ми е интересно да я видя измита!
|
|
| |
prelude | Дата: Вторник, 28.01.2014, 18:32:04 | Message # 135 |
Годан (5)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 149
Статус: Офлайн
| Не е В16-ка, колата заводски е 1.6 - 110к.с. Подготвена е за тайм атак шампионатът тази година, но момчетата решиха да карат с Тойота MR2. Подготвена означава свалена боя до метал, презаварено купе , раздути калници и тотална боя перла - 4 слоя по техните думи, докато им хареса точният цвят. Колата е на гола ламарина и няма нищо вътре. Като интериор имат табло и корите за вратите. Оригиналния резервоар е история заради ръждата и на мястото на резервната гума има резервоар от Трабант с компенсатор 1л. под него и проточна високодебитна помпа Бош. Джантите са 4.7кг/бр BBS RZ - 15". Моторът ще е D16A8 ако не го бъркам - двувалов, всичко в него е ново и е сгъстен 11,5-12:1. Заводската електроника OBD0 и наредена кутия с 4.29 крайно предаване. Взех я за смешни пари,а е почти готов проект. Нямаше как да не я купя , то си й личи на снимките де. Има малко бради с документите ама ще се оправя, да не кажа че вече хванах верния път и за този проблем. Гущеров да помисли за купе от такава, доста приятни са на вид , евтини са като коли и динамиката и кефът ще са на ниво. Само баланса ще й отиде по дяволите ако напъха Н22-то , но пак зависи за какво го прави . Ако е за драг , с Н22В под капака няма да има равна.
|
|
| |