Forum moderator: ZAPPA, NSBOP  
Какви спирачни маркучи бихте избрали ОЕМ или Goodridge Green
1. ОЕМ спирачни маркучи [ 4 ] [23.53%]
2. Goodridge спирачни маркучи [ 12 ] [70.59%]
3. ще си оставя старите [ 1 ] [5.88%]
Answers total: 17
LordiniДата: Събота, 11.10.2014, 19:09:19 | Message # 16
Paintballer

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 350
Статус: Офлайн
При тази минимална разлика, днеска и нощеска се мятам на performance-a :) .

Продаден - SOLD
Honda Prelude 1997 / H22a5 / 2.2 VTEC / 4WS /
Горд собственик - Proud owner
Honda CBR 2003 / F4i Sport / STUNT /
 
VIPER-CHДата: Събота, 11.10.2014, 20:14:00 | Message # 17
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote persssi ()
Не знам как е при вас, но когато карам с моя Прелюд с над 170 кмч, се чувствам доста некомфортно в него, шумът става супер силен, всичко трещи бучи
При мен не е така фрапиращо както го описваш,просто има едно свистене,даже отворената генерация заглъхва зад мен а на магистрала карам винаги с над 170,че ги мразя и искам час по-скоро да сляза на обикновен път :D
Да не да имаш някой изкочил маншон или липсващ такъв от тези дето са уплътняващи между купето и двигателния отсег???
Пробвай и с една кора под предния капак,не знам 5-та ген. дали имат но нея не я слагат ей така случайно за красота.Нарочно е релефна да образува въздушни джобове.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
nightfighterДата: Събота, 11.10.2014, 20:31:12 | Message # 18
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote NightRider ()
Изобщо за какво съществуват тунинг фирми след като Оем частите са върха на инжинерната мисъл ?
Една от идеите е да се вземат парите на хора гледали прекалено дълго ,,Бързи и яростни" :)

Не ме разбирай грешно, далеч съм от мисълта че тунинг частите а лоши, в повечето случаи са по-добри от ОЕМ, но всяко нещо е добро когато е съобразено с целта за която ще бъде използвано.Така че ако няма да ползваш колата за писта,най-доброто което може да сложиш,като качество/цена си е ОЕМ частта!
 
persssiДата: Събота, 11.10.2014, 20:50:41 | Message # 19
Хачидан (8)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
Quote VIPER-CH ()
При мен не е така фрапиращо както го описваш,просто има едно свистене
Аз малко се увлякох с описанието, но наистина, над около 160, 170 колата става доста по шумна, там някъде с е включва и ВТЕКът и ревът на мотора доста се променя. Не се оплаквам, на мен си ми харесва, но когато возя жена ми примерно тя се чувства доста некомфортно и си мисли, че кой знае какво се случва :D . Просто споделям мнение, че Прелюда, въпреки, че е мощен и стабилен и като цяло доста готин автомобил, като че ли не е направен за високи скорости, нито от към обезшумяване, нито откъм спирачките. В една хубава модерна кола със скорост около 200 се чувстваш доста по комфортно. Може би стандартите доста са се променили и просто сравнявам несравними неща.

Благодаря на всички за отговорите!
Ще взема спирачните маркучи на Goodridge... дано са достатъчно добри и не се разочаровам накрая от резултата.
 
VIPER-CHДата: Събота, 11.10.2014, 21:10:47 | Message # 20
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Значиии,не можем да сравняваме купето на която и да е марка с по-горния клас автомобили.Все пак седаните и лимотата са доста по-скъпи като изработка,лукса и комфорта са на първо място при замисъла им и то пак е относително,ква  марката. :D
Сигурен съм ,че при акорд и лиджънт това няма да го забележиш :p


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
pe6o74Дата: Неделя, 12.10.2014, 00:27:59 | Message # 21
Годан (5)

Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
Ако карате в ограниченията няма да чувате нищо смущаващо .
 
eDanielДата: Неделя, 12.10.2014, 00:48:01 | Message # 22
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
persssi, Прелюда вече не е първа младост :D Ако искаш да го сравняваш го направи с някакви коли от същият клас и подобни години. Естествено, че ако те кача на нов автомобил ще е по-тихо в купето. Няма как - затова има прогрес :) Има вариант шумоизолация, но си е един малък филм. Като дойдеш следващият път дрънни една шайба да видим колко толкова е шумен твоя Прелюд, ок?


プレリュード 夢のカ
 
persssiДата: Неделя, 12.10.2014, 08:51:17 | Message # 23
Хачидан (8)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
Quote pe6o74 ()
Ако карате в ограниченията няма да чувате нищо смущаващо .
Хаха, добре казано  :D !!!

Quote eDaniel ()
Като дойдеш следващият път дрънни една шайба
Задължително ще се обадя да замерим машините на правата на Проспиид  :) !
 
degmanДата: Понеделник, 13.10.2014, 01:33:27 | Message # 24
Сандан (3)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 64
Статус: Офлайн
Добре хора, гледам пишете в доста теми как на прелюда спирачките били зле едва ли не и не ставали за спиране. Защо се мъчите с тая кола не мога да разбера тогава? Не говоря за на някой конкретно мнението, просто отстрани така изглежда. Аз лично съм спирал от 180 до 90 много рязко - да гадно е, но намалих много преди да се почувствам несигурен. Толкова може просто колата, а то не е чак пък зле както се изкарва. Иначе гласувах за подсилените или каквито се водят маркучи - възможно е да са по - добри, така че ако разликата в цената не е голяма лошо няма да се купят по - добрите :)
 
NSBOPДата: Понеделник, 13.10.2014, 09:57:08 | Message # 25
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Не бих казал, че спирачките на Прелюд-а са зле. Карах със стокови спирачки на Нюрбургринг...

Тук си е написано много ясно и е обяснено:
http://www.preludeonline.com/f28/big-brake-guide-248561/


 
MkillaДата: Понеделник, 13.10.2014, 11:05:37 | Message # 26
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Мани , недей да четеш по форуми , че там нищо не разбират.Въобще даже недей да четеш , от четенето няма смисъл :)

Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now
 
NSBOPДата: Понеделник, 13.10.2014, 11:22:32 | Message # 27
МВР НСБОП
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
Аз съдя от опит. А в този пост нещата, които са обяснени са аргументирани. Разбира се всеки може да спори, но и всеки може да реши сам за себе си дали не е истина това, което се казва.
Въпрос на избор. В никакъв случай не трябва да се вярва на всичко, което пише в нета, но това и не значи, че трябва да заклеймяваме всяка информация, на която попаднем.


 
GarfiДата: Понеделник, 13.10.2014, 18:12:47 | Message # 28
just driver

Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
Относно шума в купето, мога да кажа, че и според мен е доста шумно и натоварващо да подържаш висока скорост с прелюд. Сигурно и аз до голяма степен съм допринесъл за това, с по-големи джанти /съответно по-ниски гуми/ и по-голямата генерация и шумно гърне.
Даже бих допълнил, че като човек, който си изкарва парите пътувайки и не е като да нямам тренинг, с прелюда се изморявам доста.

Не съм гласувал в анкетата, защото мисля, че които и от двата вида маркуча избереш, ще са по-добри от 17 годишните с които си сега.
 
VIPER-CHДата: Понеделник, 13.10.2014, 18:22:59 | Message # 29
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote Garfi ()
с по-големи джанти /съответно по-ниски гуми/
При доста марки/модели подкалниците са от черен мокет и този проблем до някъде е решен. ;)


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
NightRiderДата: Понеделник, 13.10.2014, 19:18:04 | Message # 30
Aristocrat

Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
Аз и при 50 и при 240 не чувам излишни шумове ,шот магнета е на 6 :D




The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda