Какви спирачни маркучи бихте избрали ОЕМ или Goodridge Green
|
|
|
|
Lordini | Дата: Събота, 11.10.2014, 19:09:19 | Message # 16 |
Paintballer
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 350
Статус: Офлайн
| При тази минимална разлика, днеска и нощеска се мятам на performance-a .
Продаден - SOLD Honda Prelude 1997 / H22a5 / 2.2 VTEC / 4WS / Горд собственик - Proud owner Honda CBR 2003 / F4i Sport / STUNT /
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Събота, 11.10.2014, 20:14:00 | Message # 17 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote persssi ( ) Не знам как е при вас, но когато карам с моя Прелюд с над 170 кмч, се чувствам доста некомфортно в него, шумът става супер силен, всичко трещи бучи При мен не е така фрапиращо както го описваш,просто има едно свистене,даже отворената генерация заглъхва зад мен а на магистрала карам винаги с над 170,че ги мразя и искам час по-скоро да сляза на обикновен път Да не да имаш някой изкочил маншон или липсващ такъв от тези дето са уплътняващи между купето и двигателния отсег??? Пробвай и с една кора под предния капак,не знам 5-та ген. дали имат но нея не я слагат ей така случайно за красота.Нарочно е релефна да образува въздушни джобове.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
nightfighter | Дата: Събота, 11.10.2014, 20:31:12 | Message # 18 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote NightRider ( ) Изобщо за какво съществуват тунинг фирми след като Оем частите са върха на инжинерната мисъл ? Една от идеите е да се вземат парите на хора гледали прекалено дълго ,,Бързи и яростни"
Не ме разбирай грешно, далеч съм от мисълта че тунинг частите а лоши, в повечето случаи са по-добри от ОЕМ, но всяко нещо е добро когато е съобразено с целта за която ще бъде използвано.Така че ако няма да ползваш колата за писта,най-доброто което може да сложиш,като качество/цена си е ОЕМ частта!
|
|
| |
persssi | Дата: Събота, 11.10.2014, 20:50:41 | Message # 19 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Quote VIPER-CH ( ) При мен не е така фрапиращо както го описваш,просто има едно свистене Аз малко се увлякох с описанието, но наистина, над около 160, 170 колата става доста по шумна, там някъде с е включва и ВТЕКът и ревът на мотора доста се променя. Не се оплаквам, на мен си ми харесва, но когато возя жена ми примерно тя се чувства доста некомфортно и си мисли, че кой знае какво се случва . Просто споделям мнение, че Прелюда, въпреки, че е мощен и стабилен и като цяло доста готин автомобил, като че ли не е направен за високи скорости, нито от към обезшумяване, нито откъм спирачките. В една хубава модерна кола със скорост около 200 се чувстваш доста по комфортно. Може би стандартите доста са се променили и просто сравнявам несравними неща.
Благодаря на всички за отговорите! Ще взема спирачните маркучи на Goodridge... дано са достатъчно добри и не се разочаровам накрая от резултата.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Събота, 11.10.2014, 21:10:47 | Message # 20 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Значиии,не можем да сравняваме купето на която и да е марка с по-горния клас автомобили.Все пак седаните и лимотата са доста по-скъпи като изработка,лукса и комфорта са на първо място при замисъла им и то пак е относително,ква марката. Сигурен съм ,че при акорд и лиджънт това няма да го забележиш
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
pe6o74 | Дата: Неделя, 12.10.2014, 00:27:59 | Message # 21 |
Годан (5)
Град/Държава: Karlovo/
Група: Напреднали
Съобщения: 114
Статус: Офлайн
| Ако карате в ограниченията няма да чувате нищо смущаващо .
|
|
| |
eDaniel | Дата: Неделя, 12.10.2014, 00:48:01 | Message # 22 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| persssi, Прелюда вече не е първа младост Ако искаш да го сравняваш го направи с някакви коли от същият клас и подобни години. Естествено, че ако те кача на нов автомобил ще е по-тихо в купето. Няма как - затова има прогрес Има вариант шумоизолация, но си е един малък филм. Като дойдеш следващият път дрънни една шайба да видим колко толкова е шумен твоя Прелюд, ок?
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
persssi | Дата: Неделя, 12.10.2014, 08:51:17 | Message # 23 |
Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Quote pe6o74 ( ) Ако карате в ограниченията няма да чувате нищо смущаващо . Хаха, добре казано !!!
Quote eDaniel ( ) Като дойдеш следващият път дрънни една шайба Задължително ще се обадя да замерим машините на правата на Проспиид !
|
|
| |
degman | Дата: Понеделник, 13.10.2014, 01:33:27 | Message # 24 |
Сандан (3)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 64
Статус: Офлайн
| Добре хора, гледам пишете в доста теми как на прелюда спирачките били зле едва ли не и не ставали за спиране. Защо се мъчите с тая кола не мога да разбера тогава? Не говоря за на някой конкретно мнението, просто отстрани така изглежда. Аз лично съм спирал от 180 до 90 много рязко - да гадно е, но намалих много преди да се почувствам несигурен. Толкова може просто колата, а то не е чак пък зле както се изкарва. Иначе гласувах за подсилените или каквито се водят маркучи - възможно е да са по - добри, така че ако разликата в цената не е голяма лошо няма да се купят по - добрите
|
|
| |
NSBOP | Дата: Понеделник, 13.10.2014, 09:57:08 | Message # 25 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Не бих казал, че спирачките на Прелюд-а са зле. Карах със стокови спирачки на Нюрбургринг...
Тук си е написано много ясно и е обяснено: http://www.preludeonline.com/f28/big-brake-guide-248561/
|
|
| |
Mkilla | Дата: Понеделник, 13.10.2014, 11:05:37 | Message # 26 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Мани , недей да четеш по форуми , че там нищо не разбират.Въобще даже недей да четеш , от четенето няма смисъл
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
NSBOP | Дата: Понеделник, 13.10.2014, 11:22:32 | Message # 27 |
МВР НСБОП 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Поддръжка
Съобщения: 2055
Статус: Офлайн
| Аз съдя от опит. А в този пост нещата, които са обяснени са аргументирани. Разбира се всеки може да спори, но и всеки може да реши сам за себе си дали не е истина това, което се казва. Въпрос на избор. В никакъв случай не трябва да се вярва на всичко, което пише в нета, но това и не значи, че трябва да заклеймяваме всяка информация, на която попаднем.
|
|
| |
Garfi | Дата: Понеделник, 13.10.2014, 18:12:47 | Message # 28 |
just driver
Град/Държава: Grindavík/Iceland
Група: Приятели
Съобщения: 2104
Статус: Офлайн
| Относно шума в купето, мога да кажа, че и според мен е доста шумно и натоварващо да подържаш висока скорост с прелюд. Сигурно и аз до голяма степен съм допринесъл за това, с по-големи джанти /съответно по-ниски гуми/ и по-голямата генерация и шумно гърне. Даже бих допълнил, че като човек, който си изкарва парите пътувайки и не е като да нямам тренинг, с прелюда се изморявам доста.
Не съм гласувал в анкетата, защото мисля, че които и от двата вида маркуча избереш, ще са по-добри от 17 годишните с които си сега.
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 13.10.2014, 18:22:59 | Message # 29 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote Garfi ( ) с по-големи джанти /съответно по-ниски гуми/ При доста марки/модели подкалниците са от черен мокет и този проблем до някъде е решен.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NightRider | Дата: Понеделник, 13.10.2014, 19:18:04 | Message # 30 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Аз и при 50 и при 240 не чувам излишни шумове ,шот магнета е на 6
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |