Forum moderator: ZAPPA, NSBOP  
Какви спирачни маркучи бихте избрали ОЕМ или Goodridge Green
1. ОЕМ спирачни маркучи [ 4 ] [23.53%]
2. Goodridge спирачни маркучи [ 12 ] [70.59%]
3. ще си оставя старите [ 1 ] [5.88%]
Answers total: 17
nightfighterДата: Неделя, 19.10.2014, 00:51:56 | Message # 61
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Допълних малко горния пост :)

Quote NightRider ()
е чек ся ,ние като си караме колите по веднъж ли само спираме

Давам ти пример,опротявайки нещата и без да намесвам ABS! Всяка фабрична система ще издържи няколко интензивни спирания едно след друго, преди да прегрее дотолкова че да не може да блокира колелата.А до следващото ти интензивно спиране в нормалното ти ежедневие вече ще се е охладила :)
 
VIPER-CHДата: Неделя, 19.10.2014, 00:56:19 | Message # 62
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Андро,ти май забрави,как ревеше ,че прелюда не спирал  :D Да търся ли по старите теми???Са доволен бил lol

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро

Редактирано от VIPER-CH - Неделя, 19.10.2014, 01:00:46
 
NightRiderДата: Неделя, 19.10.2014, 00:56:53 | Message # 63
Aristocrat

Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
Са ще ти отговоря като Андро ,щот гледам се е завеял нанякаде и ми липсва. А отговора ми е ,че моето ежедневие е динамично . :D

А той се появил, даже и писал .Браво. Истината е наистина в качествените гуми .А яките спирачки са и за яки двигатели .





The Flying Dutchman FOR SALE Продава се


Редактирано от NightRider - Неделя, 19.10.2014, 00:59:30
 
nightfighterДата: Неделя, 19.10.2014, 01:09:17 | Message # 64
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote NightRider ()
А отговора ми е ,че моето ежедневие е динамично

Добър отговор:) Аз също нямам какво повече да кажа по темата :)
 
MkillaДата: Неделя, 19.10.2014, 01:44:15 | Message # 65
5th gen F20A4

Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
Жоро , преди да обслужа като хората апаратите бях решил да ги сменям с по-големи.Цялата работа беше в задните обаче + не толкова добрите галоши.Купих си скоро и още 1 комплект предни апарати също от Ф20 :) Смисъл , мога да си купя и от Х22/Х23 но тези са ми добре.Понеже не обичам криви неща а трябваше или да се реже или да се кривне предпазната ламарина , си набавих даже и тези ламаринки от прелюд Х22 които в момента ми стоят в мазето но се отказах да сменям каквото и да е било.
Спирах не толкова добре , когато карах с други гуми + комбинацията със стари дискове и забили апарати.Сигурно може и по-добре да се спира , знам ли но нямам база за сравнение с по-големите спирачки но нямам и нужда.
Та , бях пускал теми за смяна на апаратите но се отказах след като прочетох не малко информация в чужди форуми най-вече.Казвам в чужди форуми , защото тук част от хората говорят неща които не са точно така и когато се копира инфо отнякаде следва "ти си неук , ламер и не разбираш".Има информация по бюлетини за модела/марката , разни статии със снимки които са доста по-достоверни.

Честно казано тук "хранилката" е в повече и има хора с прелюди които само четат този форум и не пускат теми точно поради тази причина.Тук се втълпява на хората колко са неуки вместо да се помага и ако забелязваш пишем точно 7-8 човека редовно.Не че аз разбирам толкова но не съм и идиот с 2 леви ръце както каза наш колега скоро.
Та живи и здрави да са всички но гумите според мен са на 1-во място преди всякакви видове спортни спирачки.Усетих го на своята кола като се бях засилил и аз да сменям по-големи апарати което щеше да  бъде крайно ненужно.

Сашо , който е пуснал темата ще намери истинската разлика ако си купи чисто нови гуми.Може да си направи и тест с новите спирачки и промитата система със стари и с нови "обувки".Според мен разликата няма да е малка.

За да си стоплиш ръката зимата навън ти трябва здрава и хубава ръкавица а не протрита , стара и скъсана такава.За да спираш добре трябват маркови гуми в комбинация с работещи спирачни апарати , читави дискове + накладки а не сликове на 9 години с клеясали апарати , ръждиви дискове и накладки на последни издихания.


Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold
Honda Civic FN2 Type R - now
Honda Civic Aerodeck - now


Редактирано от Mkilla - Неделя, 19.10.2014, 02:06:55
 
VIPER-CHДата: Неделя, 19.10.2014, 01:59:25 | Message # 66
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Quote Mkilla ()
Тук се втълпява на хората колко са неуки вместо да се помага
Мисля,че това са пълни глупости!!!
Естествено,че не всеки е монтьор и за това си помагаме с квот можем,за това и са сервизите но тук споделяме опит и си правим изводи.Това ,че спорим понякога няма никакво значение.


"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
persssiДата: Неделя, 19.10.2014, 10:29:41 | Message # 67
Хачидан (8)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
Quote VIPER-CH ()
Сашо , който е пуснал темата ще намери истинската разлика ако си купи чисто нови гуми.Може да си направи и тест с новите спирачки и промитата система със стари и с нови "обувки".Според мен разликата няма да е малка.
Аз също съм напълно съгласен с Веско, че гумите са от първостепенно значение за доброто спиране. Но ще изразя и леко несъгласие, а именно, че разглеждате някакви идеални случаи, в които предните и задните (левите и десни) спирачки работят абсолютно еднакво, и супер. Предполагам при почти всеки Прелюд има разлики между левия и десен спирачен апарат след 15 годишна експлоатация и стоене, но ще ви кажа конкретно как е при моята кола.

Миналата година си купих 4тири нови гуми Goodyear r2 adrenalin и се надявах, че спирането ще стане супер. Подобрението беше осезаемо, но въпреки това, дори с тях много често и лесно ми се включваше АБСа. Със сигурнос примен сцеплението беше се подобрило, като се има предвид, че сравнението, което правя е с 15 цоловите цимни гуми.
Моите разсъждения бяха следните... или задните апарати не спират с достатъчна сила и усилието се предава основно от предните (те блокират по лесно и прегряват по бързо), .... или има голяма разлика между ляво и дясно спирачно усилие, от там едното колело поема основно или първо спирачното усилие и от там отново блокира по лесно и спирачките прегряват по бързо.
АБС ът е супер система, но тя се включва, когато блокира ПЪРВОТО от чертите колела.

Това, което искам да кажа е, че според мен може да спираш по добре със изправни (добре работещи) спирачки и смотани гуми, отколкото със супер добри гуми и не добре балансирани или неизправни спирачки.

Аз  също мисля ,че ОЕМ спирачната система, ако е в перфектно здраве, би била напълно достатъчна, за да спира колата супер и не е нужно да се монтират 16 бутални апарати и 500мм. дискове.


Редактирано от persssi - Неделя, 19.10.2014, 10:30:35
 
NightRiderДата: Неделя, 19.10.2014, 11:44:00 | Message # 68
Aristocrat

Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
ето тука малко инфо за спирачките . то си го има във форума ама нали на никой не му се рови :)

спирачки





The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
 
ZAPPAДата: Неделя, 19.10.2014, 14:16:52 | Message # 69
ARTIST

Град/Държава: Veliko Tyrnovo/Bulgaria
Група: Редактори
Съобщения: 1956
Статус: Офлайн
Available to users only

PRELUDE 2.2 TYPE S
 
degmanДата: Неделя, 19.10.2014, 18:02:57 | Message # 70
Сандан (3)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 64
Статус: Офлайн
Quote persssi ()
Това, което искам да кажа е, че според мен може да спираш по добре със изправни (добре работещи) спирачки и смотани гуми, отколкото със супер добри гуми и не добре балансирани или неизправни спирачки.Аз  също мисля ,че ОЕМ спирачната система, ако е в перфектно здраве, би била напълно достатъчна, за да спира колата супер и не е нужно да се монтират 16 бутални апарати и 500мм. дискове.

Не може да спира със смотани гуми, лично тествано. Просто гумите са най - важното нещо.
В крайна сметка при работещи апарати и изправен ABS Prelude спира достатъчно добре само ако е с добри гуми и това със сток спирачна система. Ако ще се кара само на писта и е пестин коня(примерно) да се сменят спирачки лошо няма а и трябва :) Иначе по - назад пак имаше коментари за лошото спиране и спирачки на Прелюда ама всички имаме лично мнение :)

Та друго нещо което бях чел някъде е че като се изключи ABS точно на прелюд и спирал много по - добре. Някои хора явно пък до такъв извод са стигнали защо колата не спира добре. Как не ми е ясно ама аз си предпочитам да си имам системата работеща :) Не тествах преди да сменя датчиците ама май трябваше. То не е късно да дръпна бушона и да го направя, но някой все пак лични наблюдения да има? Със и без ABS на една и съща кола?


Редактирано от degman - Неделя, 19.10.2014, 18:24:24
 
TG_FanДата: Неделя, 19.10.2014, 20:13:36 | Message # 71
Нанадан (7)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
Аз съм с Х23, хубави гуми, БЕЗ ABS, чисто нови накладки и стокови дискове без ръб. Резултата е, че след две -три интензивни спирания спирачките ми са загряли и след още 2 такива спирания - прегряли и не стават.  Ако карам само в града , сигурно няма да имам такива проблеми, но обичам планинско, а там си трябват здрави спирачки, затова и си мисля за суап с нещо по-сериозно. Говорих и с Недко, както и други хора, които са екпериментирали с меки накладки, нарязани/дупчени дискове и всички ми казват едно и също, това което се случва и при мен.
Днес четох една интересна статия за Пежо РЦЗ–Р, леко спортно купе (<1300кг, колкото мойта заредена на макс с гориво)с мотор 270 коня. Та тая колица е с 380!!!мм дискове, защото производителите са сметнали, че модела ще се кара и на писта и по-агресивно.
Та в тоя ред на мисли, вината за спирането е съвкупност от гуми/спирачки. Не трябва да се прави компромис никъде, но според мен това не са адекватни спирачки за спортна кола.
 
VIPER-CHДата: Неделя, 19.10.2014, 20:22:52 | Message # 72
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
За 380мм диск ще ти трябва поне 20 цола джанта :D но ще е добре с 8 бутални апарати и 4 накладки на диск. :o

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
degmanДата: Неделя, 19.10.2014, 20:39:40 | Message # 73
Сандан (3)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 64
Статус: Офлайн
@TG_Fan не знам как спираш толкова много че да прегреят, скоро ходих до Велинград и по завоите там и само на газ/спирачка че много се изкефих на едни завои не съм имал проблеми с ефективността на системата и то със старите си дискове и накладки които бяха меко казано зле. Не толкова предните а задните. Надявам се ползваш двигателя като спирачка?

Още нещо друго - със еднакви на ширина гуми и 17+ жанти спирането може да е малко по - лошо от 15 цолови просто защото 17-те тежат повече. Това е лично мнение колко е вярно може би зависи от теглото на джантите и гумите, но моите явно са доста по - тежки и се усеща.
 
TG_FanДата: Неделя, 19.10.2014, 20:50:43 | Message # 74
Нанадан (7)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
Quote VIPER-CH ()
За 380мм диск ще ти трябва поне 20 цола джанта :D но ще е добре с 8 бутални апарати и 4 накладки на диск. :o
Лигльоо :p :D дадох пример, аз искам 300мм, но по-добри апарати, тея ми се струват прекалено слаби,
Quote degman ()
@TG_Fan не знам как спираш толкова много че да прегреят, скоро ходих до Велинград и по завоите там и само на газ/спирачка че много се изкефих на едни завои не съм имал проблеми с ефективността на системата и то със старите си дискове и накладки които бяха меко казано зле. Не толкова предните а задните. Надявам се ползваш двигателя като спирачка?
спирам така, както трябва+ моторна спирачка, често карам по един много як път- Пнагюрище - Вакарел, който иска много яки спирачки, ако се кара бързо, там направо оставам без спирачки за норматив, същото трасе съм го взимал и със предишния ми Сивик и един опел и бмв и само прелюда ми е правил такива проблеми със спирачките.
 
NightRiderДата: Неделя, 19.10.2014, 20:57:11 | Message # 75
Aristocrat

Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
Quote TG_Fan ()
само прелюда ми е правил такива проблеми със спирачките.
И извода какъв е ? Продай Прелюда ,купи Орел  :)





The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda