Какви спирачни маркучи бихте избрали ОЕМ или Goodridge Green
|
|
|
|
TG_Fan | Дата: Неделя, 19.10.2014, 21:00:15 | Message # 76 |
 Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Хитър си доста!
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Неделя, 19.10.2014, 21:06:30 | Message # 77 |
 Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Що не казА да си купя Сивик пак а?
|
|
| |
NightRider | Дата: Неделя, 19.10.2014, 21:09:07 | Message # 78 |
 Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Quote TG_Fan (  ) Що не казА да си купя Сивик пак а? Щото е лагерница а по новите са пластмасови . Освен 4 та ген Сивик всичко друго е Леш . А и 7 купе става . За това по добре Орел . Не гледа ли по новините за перничанинът дето минал цяла Азия с Орел Астра ?
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
Редактирано от NightRider - Неделя, 19.10.2014, 21:09:53 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 19.10.2014, 21:21:30 | Message # 79 |
 BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote TG_Fan (  ) аз искам 300мм Ами сложи си главини с 5 болта от 5-та и слагай 300мм от акорд с двубутални апарати като Момчи
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
degman | Дата: Неделя, 19.10.2014, 21:23:04 | Message # 80 |
 Сандан (3)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Напреднали
Съобщения: 64
Статус: Офлайн
| Значи да си купи Опел
Иначе @TG_Fan ако смениш апаратите и дисковете ще ми е интересно да си кажеш мнението след това как спира Но с 300 май се забравя за 15-ки джанти, май само от 16 цола нагоре. Но ти си знаеш аз както казах съм доволен от сток спирачките, ти явно много ги тормозиш.
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Неделя, 19.10.2014, 21:25:33 | Message # 81 |
 Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Quote NightRider (  ) Quote TG_Fan ()Що не казА да си купя Сивик пак а? Щото е лагерница а по новите са пластмасови . Освен 4 та ген Сивик всичко друго е Леш .  А и 7 купе става . За това по добре Орел . Не гледа ли по новините за перничанинът дето минал цяла Азия с Орел Астра ? Не го разбирам тоя холандски хумор и тфа си е Quote VIPER-CH (  ) Ами сложи си главини с 5 болта от 5-та и слагай 300мм от акорд с двубутални апарати като Момчи Дани не е ли с такива? Не останах впечатлен от спирането им, искам сериозен ъпгрейд, защото нещата при мен тръгнаха в посока проект и спирачките ще са от най-голям приоритет.
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Неделя, 19.10.2014, 21:53:31 | Message # 82 |
 Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Вчера като се прибирах от Австрия и след като влезнах в Сьрбия приключих с ограниченията на скораоста . С натоварена кола няколко пьти ми се наложи на спирам от скорости между 170 и 200 до 60-90км/ч и нямах никакви затруднения сьс спирането. Дори неискаха да запушат. Стоковите дискове от Акорда и накладки TRW. Обаче определено бих сменил малко по натам мьркучите за да не се стига до усложнения. Все пак спирачната течност е агресивна и гумата на мьркуча старее. И аз ще заложа на мьркучи с метална оплетка.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Неделя, 19.10.2014, 22:02:39 | Message # 83 |
 Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Quote degman (  ) Иначе @TG_Fan ако смениш апаратите и дисковете ще ми е интересно да си кажеш мнението след това как спира  Но с 300 май се забравя за 15-ки джанти, май само от 16 цола нагоре. Но ти си знаеш аз както казах съм доволен от сток спирачките, ти явно много ги тормозиш Аз съм си с 16'' по принцип, нямам май амбиции за по-малък размер, защото и сега ми липсва сцепление на моменти, въпреки гумите и шпера. А спирачките са си от 1993 година, тогава може да са били ОК, но сега вече не е сериозно кола със 160 коня да спира така
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Неделя, 19.10.2014, 22:04:51 | Message # 84 |
 Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Ама си карал по главния път , нали Момчи, тея интензивни спирания са били в голям интервал от време , аз говоря за планинско каране, където имаш 50 завоя за 10 км и на половината скачаш на спирачката здраво, случвало ли ти се е и как се държат тогава?
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Понеделник, 20.10.2014, 02:17:56 | Message # 85 |
 Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Случвало ми се е с Акорда и Бмв323 да остана без спирачки след като прегреят. Предполагам че се дължи на ефекта че при прегряване се оделя газ който става като въздушна възглавница. Незнам дали е възможно в следствие на прегряването на апаратите да е кипнала спирачната течност ,да се е разширила и за това да е затегнало колелото. Спирачната течност е хидроскопична и поема от влагата което сваля темперетурата на кипване . От сега нататък ще ти е като обица на ухото всяка година да се раздвижват апаратите и поне веднъж на 2 години смяна на течноста.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Понеделник, 20.10.2014, 09:57:07 | Message # 86 |
 Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Да, това е интересна теория, аз също си мислех, че може да е станало нещо такова, като се има предвид , че не съм сменял спирачната течност, а за ревизирането- напълно съгласен! Това беше малкото зло!
|
|
| |
persssi | Дата: Четвъртък, 13.11.2014, 18:34:24 | Message # 87 |
 Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| Реших да си отговоря в тази тема, а именно, какво точно сътворих по спирачките.
Дискове предни: http://www.ebay.co.uk/itm....DX%3AIT
Дискове задни: от колегата Мкила, Благодаря! EBC
Накладкни предни и задни: от общите поръчки. OEM.
Спирачни маркучи http://www.ebay.co.uk/itm....DX%3AIT
Спирачна течност: има я в Проспиид MOTUL 660
Апарати: купени преди много време от Гущеров, почистени на ръка (не на пясъкоструйка) и боядисани с (не го препоръчвам, изтрива се лесно поне при мен) http://www.ebay.co.uk/itm....DX%3AIT
и ребилднати с оригинални ОЕМ гумички и 16 вида грес .
Редактирано от persssi - Четвъртък, 13.11.2014, 18:35:34 |
|
| |
persssi | Дата: Четвъртък, 13.11.2014, 18:44:38 | Message # 88 |
 Хачидан (8)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 549
Статус: Офлайн
| и работният процес. Голямо мазане падан с 3 вида грес. Аз така и не разбрах коя точно за какво е. Имаше силиконова за буталцата, грес за пиновете и грес за гумичките. Малко прекалено ни се стори, в крайна сметка те доста се омешват в апаратите, но сложихме по малко от всяка на указаното място. Иначе сглобяването беше най готината част, благодарение на Биската и Момчи, които ми обясниха методът с компресора по телефона.
Редактирано от persssi - Четвъртък, 13.11.2014, 19:01:27 |
|
| |
|
NightRider | Дата: Четвъртък, 13.11.2014, 19:12:37 | Message # 90 |
 Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Супер . Браво .
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |