Какви спирачни маркучи бихте избрали ОЕМ или Goodridge Green
|
|
|
|
nightfighter | Дата: Събота, 18.10.2014, 22:53:31 | Message # 46 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote VIPER-CH ( ) Един пример -Ф20 и Н22 еднакви купета,едни кг Килограмите им не са еднакви! Двигателя Х22 или Х23 е по тежък от Ф20, като вземеш в предвид че повечето ,,Екстри" се предлагат фабрично само за големите двигатели, тежеста още нараства.Затова и предните пружини са различни,щангите са различни(по-мощен мотор=>още тежест) ,следователно и сцеплението на предните гуми е различно (тежест х площ) ,когато цялата тази допълнителна тежест я сложиш многократно увеличена при спиране само на предните гуми разликата става значителна, затова и само предните спирачки са различни.Защото те вършат основната работа.
А многобуталните спирачни апарати ги правят с целта след като сложиш едни широки гуми с висока степен на сцепление, да имат нужната сила да ги заковат на асфалта.Вие не искате да сменяте гумите,от които зависи сцеплението,затова ви казвам че няма и да има промяна в спирането.Фабричните апарати на Х22 имат достатъчна сила да заковат гуми 235х40х17 на сух асвалт(лично съм го пробвал многократно), естествено в момента на приплъзването ABS ги освобождава.При по тесни (или калпави) гуми момента на приплъзване ще бъде по рано, ABS ще освободи спирачките по-рано-ефекта по-дълго спиране.Ако нямаш ABS гумите почват да се хлъзгат,получава се ефекта на ските,сцеплението пада още повече-ефекта е: освен че колата е неуправляема, и по-дълъг спирачен път отколкото с ABS. Примерно сега като карам с 215х40х17 колата спира по-лошо отколкото когато бях с 235х40х17.
Слагането на спортни спирачни апарати,спортни дискове и накладки се прави с основна цел да могат да се ползват при многократно и често интензивно спиране,за което фабричната система не е предвидена.Пример: агресивно каране на писта или планинско.При първите няколко спирания няма да има разлика с фабричната и тунинг спирачна система,но след това фабричната ще прегрее и значително и рязко ще влоши работата си, тунинг(спортната) системата ще запази работоспосоноста си много по-дълго и няма да има рязко влошаване на параметрите и. Така че ако ще карате на писта, има файда от подобна скъпа инвестиция,но при ежедневно ползване файдата ще ви е единствено красиво изглеждащите спирачни апарати:) Освен това има много голяма вероятност да влошите работата на фабричната система,и въпреки че сте похарчили една значителна сума, колата ви да спира по-лошо отколкото със стандартните спирачки.
Редактирано от nightfighter - Събота, 18.10.2014, 23:15:21 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Събота, 18.10.2014, 23:25:43 | Message # 47 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Кажи сега,колко тежи твоята с мощния мотор,че да я съпоставим с моята Ф20.Аз съм с климатик,абс.Да не говорим,че на холандеца няма абс а и има и хора с Н23 без абс. За кви писти говорим,акорда е с двубутални апарати.Не казвам,че не е сметнато,казвам,че може и да е по-добре но пък май ще дигне цената на производството. За гумите е пределно ясно,то две мнения няма.Нещата станаха на обратно и при производителите.Понижават се килограмите а спирачките се модернизират повече.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NightRider | Дата: Събота, 18.10.2014, 23:38:02 | Message # 48 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| имам АБС бре ама не бачка щото помпата е капот . Ама за туй съм си взел нова .
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 19.10.2014, 00:05:45 | Message # 49 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Климатик бре,обърках се ...ама са си килограми все пак
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
eDaniel | Дата: Неделя, 19.10.2014, 00:07:55 | Message # 50 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Според книжката европейската 2.0 MT w/ABS е 1235 кг. Европейската H22-ка би трябвало да е 1305 кг. Отворете на "Design Specifications" в менюъла и ще може да сравните сами.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 19.10.2014, 00:10:05 | Message # 51 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote VIPER-CH ( ) Кажи сега,колко тежи твоята с мощния мотор,че да я съпоставим с моята Ф20 Нямам си на идея, вероятно в нета лесно може да се намери информация и като я намериш какво би променило това?Като са произвеждали колите тези неща са били изчислявани,и са сложени такива апарати които да покрият изискванията за да бъде разрешено колата да се движи по пътищата. Quote VIPER-CH ( ) Понижават се килограмите а спирачките се модернизират повече. Да така е, цолажа и ширината на гумите също расте.Не разбирам за какво спориш?Казвам ти че ако не промениш силата на сцепление каквито и спирачки да сложиш колата ще спира с еднакъв спирачен път.Защото това което спира колата е сцеплението на гумата с пътя.Сцеплението зависи от: Тежест,площ, материал на триещата се повърхност- в конкретния случай ти не можеш да промениш тежеста, можеш да променяш площа и материала Така че кола обута с широки маркови гуми ще спира по добре от кола с тесни китайски писалки Искате да подобрите спирането-първо се насочете към гумите!
|
|
| |
eDaniel | Дата: Неделя, 19.10.2014, 00:14:11 | Message # 52 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Quote nightfighter ( ) Искате да подобрите спирането-първо се насочете към гумите! Най-голямата истина за спирачният път. Пише я навсякъде, но масово се ингорира. И 8-бутални апарати с 330мм дискове да се сложат, няма ли хубави гуми нищо не правим.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 19.10.2014, 00:19:24 | Message # 53 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Ама то си е просто и логично бе Дани Като искате направете си следното тестче: На заснежен път пробвайте кой ще спре по бързо, прелюдка с зимни гуми и серийна спирачна система или такава с летни гуми +300мм дискове и колкото си искате бутални апарати На сух път нещата пак са си същите,само че на заснежения по явно си проличава
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 19.10.2014, 00:21:46 | Message # 54 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Не споря бе Веско,казах,че си прав и това ,че може да бъде и по-добре.Значи,две еднакви коли с еднакви кг.,еднакви,нови гуми няма да имат еднакъв спирачен път ако едната е с по-големи дискове,апарати и контактна повърхност на феродото.Отделно конфигурацията на апарата и спирачното налягане на гл. спир. цилиндър.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NightRider | Дата: Неделя, 19.10.2014, 00:28:05 | Message # 55 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Quote eDaniel ( ) Европейската H22-ка би трябвало да е 1305 кг. Така е, ама като свалиш оригиналната генерация и я замениш с неръждавейка нещата стават коренно различни . Да не говорим за амортесъорите . Д2 ките 4 те ги носех под мишница а Оемските в една торба ги сложих дето едвам я вдигах с двете си ръце и то на 10 санта от земята и в общи линии я влачих до вкъщи . А и аз както нямам климатик и съм с едни от възможно най леките джанти прави сметка колко съм под тия 1305 кг. Другата седмица ако имам време след работа ще ида да я замеря колко тежи .Забравих да кажа ,че и любимата система на чичо Заппа ми седи в шкафа .
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
Редактирано от NightRider - Неделя, 19.10.2014, 00:32:35 |
|
| |
NightRider | Дата: Неделя, 19.10.2014, 00:29:54 | Message # 56 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Quote VIPER-CH ( ) Значи,две еднакви коли с еднакви кг.,еднакви,нови гуми няма да имат еднакъв спирачен път ако едната е с по-големи дискове,апарати и контактна повърхност на феродото.Отделно конфигурацията на апарата и спирачното налягане на гл. спир. цилиндър. и на ен тъй ми се чини
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 19.10.2014, 00:33:48 | Message # 57 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote VIPER-CH ( ) нови гуми няма да имат еднакъв спирачен път ако едната е с по-големи дискове,апарати и контактна повърхност на феродото Е,аз пък точно това ти казвам При еднакви килограми,еднаква площ на гумите сцеплението ще е еднакво.Щом спирачната система има нужната сила да блокира колелото (да се хлъзне по асфалта) двете коли ще спират еднакво.
За нашия случай е без значение че едните спирачки ще се нагреят до 100 другите до 180 градуса, естествено при по-малките спирачки способността им да блокират колелото ще изчезне по-рано и вече при второто спиране колата с по-големите дискове ще спира по-добре.
Ей сега се сетих за едно примерче Ходи до детския магазин и си купи две еднакви камиончета и едно малко кантарче.На едното камионче му залепи гумите така че да не се въртят с една капка каноколит,на другото с 10 капки. Вържи ги с едно въженце към кантарчето и почни да ги теглиш по мокета,първо едното после другото.Сравни показанията на кантарчето
п.с. Кантарчето трябва да е доста фино,ако не ти се дават пари за големи камиончета
Редактирано от nightfighter - Неделя, 19.10.2014, 00:44:37 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 19.10.2014, 00:41:12 | Message # 58 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| E аз пък с това не съм съгласен.Има ама за колко време???Усилията са коренно различни спрямо налягането и площта.Там вече е до време. Можем да си спорим за това до утре...за всичко останало съм съгласен с теб
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NightRider | Дата: Неделя, 19.10.2014, 00:42:48 | Message # 59 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| е чек ся ,ние като си караме колите по веднъж ли само спираме ?
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
Mkilla | Дата: Неделя, 19.10.2014, 00:44:40 | Message # 60 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Не знам колко ще е точен примера но със старите летни галоши "KumHo" , уж добър модел ABS-са се включваше доста често а от както карам с Michelin да е зацепил ABS-са 2-3 пъти за доста дълъг период от време.Карам по един и същи начин и ми се налага от време на време да ковна спирачките като бързам и някой кретен спре на зелено примерно.Не знам кой не харесва спирачките на Ф20 но аз съм много доволен от тях и ако се ревизират редовно не виждам какъв е проблема.Нямам идея как е ако имам в коша Х22 но един ден ще проверя и това
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Неделя, 19.10.2014, 00:45:06 |
|
| |