Помощ за х22
|
|
ggushterov | Дата: Събота, 09.11.2013, 22:02:19 | Message # 136 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Абе снимай и пусни някоя снимка бе алооооооооооооооооооооо Само слушам по телефона за тоя двигател и пращам части ама нищо не виждам тук, ще взема да дойда аз да те видя, теб кат те мързи да снимаш
|
|
| |
marfi_9093 | Дата: Неделя, 10.11.2013, 02:44:18 | Message # 137 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 157
Статус: Офлайн
| Quote ggushterov ( ) теб кат те мързи да снимаш Станал съм като фотограф има мн снимки но няма кой да си провери вайбъра!!! Утре ако намеря време ще постна няколко снимки, най късно понеделник като съм на работа ще кача, обещавам!!!
|
|
| |
marfi_9093 | Дата: Сряда, 13.11.2013, 21:59:35 | Message # 138 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 157
Статус: Офлайн
| Quote marfi_9093 ( ) Утре ако намеря време ще постна няколко снимки, най късно понеделник като съм на работа ще кача, обещавам!!!
Мислите че съм много не сериозен, просто грешите, много съм! Нещо става с памет картата на тела и немога да кача снимките, но ще се справя обещавам!!!
п.п От днеска съм с генерация на 60мм с едно средно и крайно гърне.
Вчера ръчках колата до 180км и светна чека веднага спрях и всичко беше 6, и стартирах отначало но колата не вървеше така както до преди да светне чека, и загасих колата и запалих отново и чека загасна и колата върви си нормално. На какво се дължи това? Благодаря!
|
|
| |
|
ggushterov | Дата: Сряда, 13.11.2013, 22:09:39 | Message # 140 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| п.п Прати ми ги на Вайбъра аз ще ги кача снимките
|
|
| |
marfi_9093 | Дата: Сряда, 13.11.2013, 22:13:41 | Message # 141 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 157
Статус: Офлайн
| Quote ggushterov ( ) Ето малко папарашки снимки с леки компромати Стърчат кабели, делка, колектори, ракии....абе страшна работа
Браво бе готин смях се с сълзи
Quote ggushterov ( ) А ето това е след тежкия работен ден явно А тук почерпих че запали звяра
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Сряда, 13.11.2013, 23:35:31 | Message # 142 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Quote marfi_9093 ( ) Вчера ръчках колата до 180км и светна чека веднага спрях и всичко беше 6, и стартирах отначало но колата не вървеше така както до преди да светне чека, и загасих колата и запалих отново и чека загасна и колата върви си нормално. На какво се дължи това? Благодаря! Няма кой да знае защо ти е светнал чека. Сложи кламера на клемата за диагностика и кажи коя грешка е записана в паметта на компа. Поздравления че сте запалили двигателя И тая ракия дето е снимал Гущеров вярно много стьрчи от коша Дане не е светнал чека че е свьршила ракията :))
А как се оправихте сьс дьлжината на полуоските? Нали неставаха ? Много е дьлга темата и за това питам че ми е интересно за тия полуоски.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
Редактирано от mom4i74 - Сряда, 13.11.2013, 23:38:26 |
|
| |
marfi_9093 | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 11:22:10 | Message # 143 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 157
Статус: Офлайн
| Quote mom4i74 ( ) А как се оправихте сьс дьлжината на полуоските? Нали неставаха ? Много е дьлга темата и за това питам че ми е интересно за тия полуоски.
Полуоските се направиха хибридни, рязах полуоските на сивика и на прелюда ползвах външните на сивика а вътрешните на прелюда, после 1мм от прелюдовата махнахме че беше 26мм а сивиковата 25мм, мястото който заварихме се направи в конус на двете полуоски за да може да се наслои заварката а като ги заваряхме полуоските бяха центровани на струга за да няма нятания и подобни, заварихме ги двете в едно и после направихме една втулка циментована дълга 6см и я сложихме върху заварката и отново я заварихме на двете полуоски и после ги боядисах да не раздясат заварките, а заварките бяха с агрегат и нещо от сорта на електрод но специална за стомана няква, моя приятел разправяше ама няма кой да го слуша че той ги разбира и само с заварки и подобни се занимава. За сега направих към 20-30 старта и няма проблем, дано да държат
А колко малко гори нямате си на идея, бензин нямах грам взех за 10 кинта и до тук съм изминал 25км селско и само в лютеницата, много съм доволен от вървежа и горенето на Х22-то
Quote mom4i74 ( ) Дане не е светнал чека че е свьршила ракията :)) Нашия на скоро свари 60-70 литра чиста ракия без захар. Аз по принцип не пия, и да пия, пия само за мухабета, като давам пари за нещо което не е за колата боли ме сърцето.... всички спестявания ми отиват за колата, от април месец до сега някаде около 7 бона, егати и кокошарника
|
|
| |
ggushterov | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 11:35:14 | Message # 144 |
Кудан (9)
Град/Държава: Panagyurishte/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 1123
Статус: Офлайн
| Quote marfi_9093 ( ) много съм доволен от вървежа и горенето на Х22-то Ти сигурно си единственият човек който смята Х22 за икономичен мотор
|
|
| |
marfi_9093 | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 11:49:39 | Message # 145 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 157
Статус: Офлайн
| Quote ggushterov ( ) Ти сигурно си единственият човек който смята Х22 за икономичен мотор :D За 2.2 и 200коня мисля че е доста добре, Д15-ката с 10лв само в лютеницата минавах 35км, а разликата в вървежа е от тук до небето, за това смятам че е икономичен, нито съм богатаж нито нищо просто съм обикновен селянин
|
|
| |
mom4i74 | Дата: Четвъртък, 14.11.2013, 21:26:43 | Message # 146 |
Джудан (10)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2166
Статус: Офлайн
| Все пак Сивика е по лек от Прелюда а и той го е олекотил още така че ще е доволен от разхода сравнение сьс сьщия двигател на Прелюд.
HONDA PRELUDE 5,97, H22A5,4WS
|
|
| |
marfi_9093 | Дата: Събота, 16.11.2013, 00:19:20 | Message # 147 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 157
Статус: Офлайн
| Прясни гонки от преди малко, с една ВТИ-ка уж сток и една селика 210кс турбо за съжаление препаднаха.... а с останалите нямаше смисъл да си хабя горивото...... при положени гумите са галош, просто нямах време да сложа сликовете.....
Много въм напреднал с работата по колата, и много готина гъзария съм направил предполагам ще ви хареса, пък може и да го знаете, а как ви се струва да си овиличаваш звука на колата колкото ти е кеф или да ти е супер тиха както останалите коли......?
п.п В нащо село одеве като го демострирах и всичките до един ахнаха, как става как става с мерак и желание...!
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Събота, 16.11.2013, 00:28:13 | Message # 148 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Момчи искаше този ефект с клапа на ауспуха но не да го увеличава безцелно а да го отпушва във витека.Я кажи ти ,кво си спретнал?
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
marfi_9093 | Дата: Събота, 16.11.2013, 00:36:52 | Message # 149 |
Рокудан (6)
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 157
Статус: Офлайн
| Quote VIPER-CH ( ) Я кажи ти ,кво си спретнал?
Ще кача подробни снимки тези дни като се осводя малко, просто и лесно е, може даже да се върже към педала на газта при определен натиск клапата да се отвори, но за мен така е подре да си го пускам колко и когато си искам.
Редактирано от marfi_9093 - Събота, 16.11.2013, 00:37:35 |
|
| |
NightRider | Дата: Събота, 16.11.2013, 00:41:30 | Message # 150 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Каде се гонкате в Пловдив по Асеновградското шосе ли ?
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |