Премеждия с BB2
|
|
TG_Fan | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 23:34:59 | Message # 151 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| След много безсънни нощи , реших, че сега не е момента да набивам толкова грешни пари в това начинание и тези дни чакам една Х23 глава от доверен човек
Въпроса ми е , така и така мотора е отворен, какво бихте ми препоръчали да направя по главата , дросел, смукател и тн. ? Като цяло не искам и не си представям драматични разлики, но би било добре да стане малко по-повратлива, чух ,че махането на пеперудите и полиране на смукателя имат добро отражение над представянето.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 23:49:35 | Message # 152 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Не махай нищо! Почисти, измий, има доста инфо тук в форума как се почистват клапаните (Цък1 ; Цък2) и единствено ако ти се занимава, може да полираш. Ама не мисли че ще усетиш някаква, разлика след полирането!Не че няма,но се съмнявам да може да се усети. Това е моя съвет! Вероятно, някой няма да са съгласни с мен, ама после на тях ще се сърдиш По-главата - смени си гумичките и пришлайфай клапаните (дай на някой да ти го направи, ако не си го правил преди)
Редактирано от nightfighter - Понеделник, 14.10.2013, 23:55:18 |
|
| |
TG_Fan | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 23:49:55 | Message # 153 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Quote nightfighter ( ) Това на снимката пукнатина ли е? Лошо,наистина Вземай друга глава, друго няма какво да се направи. Доволна при това, майстора ми каза, че вероятно е била малка, което е било вероятна причина за разхода и на масло при натискане, като накрая е цъфнала и е направила бозата в мотора и радиатора....
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 23:52:48 | Message # 154 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Quote nightfighter ( ) Не махай нищо! Почисти, измий, има доста инфо тук в форума как се почистват клапаните и единствено ако ти се занимава, може да полираш. Ама не мисли че ще усетиш някаква, разлика след полирането!Не че няма,но се съмнявам да може да се усети.Това е моя съвет! Вероятно, някой няма да са съгласни с мен, ама после на тях ще се сърдиш punish По-главата - смени си гумичките и пришлайфай клапаните (дай на някой да ти го направи, ако не си го правил преди) А защо да не махам пеперудите? Няма ефект ли, или не си заслужава? А за почистването на клапаните ще прочета, не съм се интересувал по темата
|
|
| |
eDaniel | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 23:53:18 | Message # 155 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Ще си вкараш автогол с махането на пеперудите. Те са сложени там с определена цел, и махането им на мотор, на който не е правено нищо не е оправдано. Работата е там, че при ниски обороти не е необходимо толкова голямо количество въздух. По-важна е скоростта, с която този въздух минава през вмукателя. Отваряйки пътя на допълнителните рънъри се увеличава количеството въздух и съответно пада скоростта. Това ще спъне колата ти в ниските обороти. H23 си върви толкова плавно във всички обороти, не му причинявай това.
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
eDaniel | Дата: Понеделник, 14.10.2013, 23:58:06 | Message # 156 |
CULTIST 4G BB2 H22A MT
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
| Веско ме е изпреварил. Съгласен съм на 100% с това, което казва. Полирай ако си мераклия, но пеперудите не пипай. Ако искаш модове слагай олекотени маховици, шайби и т.н. Може и да бутнеш аванса на запалването малко (в горния край на допустимите норми).
プレリュード 夢のカ
|
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 15.10.2013, 00:00:08 | Message # 157 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Ъпдейтнах си горния пост и ти качих два линка, да не ровиш Това е добре да го направиш.За пеперудите Дани ти е казал защо.
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Вторник, 15.10.2013, 00:01:48 | Message # 158 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Ахаа, така ми се изясни всичко, мерси за for dummies обяснението , Дани :). Значи ще мисля за полиране само и както Иво ми препоръчва сваляне от главата за сгъстяване и малко разпилване на дросела. А аванса как се настройва? Освен с филтър и маховик има ли и друг начин да подобря развъртането на мотора, че доста бавно набира обороти..поне в сравнение с Д14
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Вторник, 15.10.2013, 00:05:32 | Message # 159 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Quote nightfighter ( ) Ъпдейтнах си горния пост и ти качих два линка, да не ровиш Това е добре да го направиш.За пеперудите Дани ти е казал защо. Благодарско!
|
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 15.10.2013, 00:19:43 | Message # 160 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote TG_Fan ( ) доста бавно набира обороти Е,той досега работил ли е нормално?? Аде, първо го направи да работи перфектно,покарай малко, пък после пристъргвай Дросела се сваля лесно по всяко време. Не пили главата! Как ще оправиш газоразпределението после?? С раздвижени ролки,ще кажеш,кой ще ти ги настрои,имаш ли ги? Не мислиш ли че ще си вкараш автогол отново,и пак ще има продължение на темата ,,Премеждия с ВВ2"
п.с. Прекаленото престараване,и пишман тунинга те правят абонат на сервизчето,ама все пак колата си е твоя,аз мога само да дам съвет,дали ще ме послушаш си е твоя работа!
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Вторник, 15.10.2013, 00:25:03 | Message # 161 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| Абе имаше кратък период , в който му се случи да върви добре . При предишния ремон пак отнехме от главата и колата тръгна доста по-добре от преди това, като нямаше прекъсвания и проблеми. Иначе тези неща ми минават през главата, защото така и така е отворен мотора, иначе не бих се занимавал за 2-3-4 коня да свалям глава и да се вкарвам във филми. Идеята ми е да направя само неща , които са смислени, мерси за мнението
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Вторник, 15.10.2013, 00:30:41 | Message # 162 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Не пили главата.Можеш да я занесеш само да и пуснат проверка изравняване ако е нужно.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
murdera | Дата: Вторник, 15.10.2013, 00:31:19 | Message # 163 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
| ...
Редактирано от murdera - Вторник, 15.10.2013, 02:09:41 |
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 15.10.2013, 00:47:01 | Message # 164 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Колега трябва да приемеш, че тунинга на двигателя и надежността му, са две противоположни и изключващи се понятия. Не мисли че съм противник на тунинговането, не е вярно, правил съм доста и най различни модификации, по много и различни двигатели. Досега от темата ти, съм останал с впечатлението, че си човек на път да намрази колата си, от непрекъснатите проблеми възникващи къде ли не. Много от тези проблеми са в резултат на подобни интервенции, каквито на теб ти минават през главата. Двигателя Х23 е един супер мотор,работещ безотказно хиляди километри,преди естествено някой да реши зорлен да го потроши. В това няма нищо лошо,ОБАЧЕ когато е направено с някаква цел.Ти състезател ли си? Пет или шест конски сили в + , ще оправдаят ли следващите ти харчове за ремонт или нов двигател? Има безопасни модове, които може да направиш,генерация, леки ролки,различни спортни интейци и много други.Не те съветвам да бъзикате нищо, пряко свързано с работата на двигателя.
|
|
| |
nightfighter | Дата: Вторник, 15.10.2013, 00:48:10 | Message # 165 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Quote murdera ( ) Моята е сгъстена на 10.7-8 и карам с оригиналните валове и р.ролки... Проблеми няма... Засега
|
|
| |