Forum moderator: ZAPPA, batkosio, NSBOP  
Премеждия с BB2
TG_FanДата: Понеделник, 14.10.2013, 23:34:59 | Message # 151
Нанадан (7)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
След много безсънни нощи , реших, че сега не е момента да набивам толкова грешни пари в това начинание и тези дни чакам една Х23 глава от доверен човек :)

Въпроса ми е , така и така мотора е отворен, какво бихте ми препоръчали да направя по главата , дросел, смукател и тн. ?
Като цяло не искам и не си представям драматични разлики, но би било добре да стане малко по-повратлива, чух ,че махането на пеперудите и полиране на смукателя имат добро отражение над представянето.
 
nightfighterДата: Понеделник, 14.10.2013, 23:49:35 | Message # 152
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Не махай нищо! Почисти, измий, има доста инфо тук в форума как се почистват клапаните (Цък1Цък2) и единствено ако ти се занимава, може да полираш. Ама не мисли че ще усетиш някаква,  разлика след полирането!Не че няма,но се съмнявам да може да се усети.
Това е моя съвет! Вероятно, някой няма да са съгласни с мен, ама после на тях ще се сърдиш  punish
По-главата - смени си гумичките и пришлайфай клапаните (дай на някой да ти го направи, ако не си го правил преди)


Редактирано от nightfighter - Понеделник, 14.10.2013, 23:55:18
 
TG_FanДата: Понеделник, 14.10.2013, 23:49:55 | Message # 153
Нанадан (7)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
Quote nightfighter ()
Това на снимката пукнатина ли е? Лошо,наистина :( Вземай друга глава, друго няма какво да се направи.

Доволна при това, майстора ми каза, че вероятно е била малка, което е било вероятна причина за разхода и на масло при натискане, като накрая е цъфнала и е направила бозата в мотора и радиатора....
 
TG_FanДата: Понеделник, 14.10.2013, 23:52:48 | Message # 154
Нанадан (7)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
Quote nightfighter ()
Не махай нищо! Почисти, измий, има доста инфо тук в форума как се почистват клапаните и единствено ако ти се занимава, може да полираш. Ама не мисли че ще усетиш някаква, разлика след полирането!Не че няма,но се съмнявам да може да се усети.Това е моя съвет! Вероятно, някой няма да са съгласни с мен, ама после на тях ще се сърдиш punish
По-главата - смени си гумичките и пришлайфай клапаните (дай на някой да ти го направи, ако не си го правил преди)
А защо да не махам пеперудите? Няма ефект  ли, или не си заслужава? А за почистването на клапаните ще прочета, не съм се интересувал по темата :)
 
eDanielДата: Понеделник, 14.10.2013, 23:53:18 | Message # 155
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Ще си вкараш автогол с махането на пеперудите. Те са сложени там с определена цел, и махането им на мотор, на който не е правено нищо не е оправдано. Работата е там, че при ниски обороти не е необходимо толкова голямо количество въздух. По-важна е скоростта, с която този въздух минава през вмукателя. Отваряйки пътя на допълнителните рънъри се увеличава количеството въздух и съответно пада скоростта. Това ще спъне колата ти в ниските обороти. H23 си върви толкова плавно във всички обороти, не му причинявай това.


プレリュード 夢のカ
 
eDanielДата: Понеделник, 14.10.2013, 23:58:06 | Message # 156
CULTIST
4G BB2 H22A MT

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Администратори
Съобщения: 3030
Статус: Офлайн
Веско ме е изпреварил. Съгласен съм на 100% с това, което казва. Полирай ако си мераклия, но пеперудите не пипай. Ако искаш модове слагай олекотени маховици, шайби и т.н. Може и да бутнеш аванса на запалването малко (в горния край на допустимите норми).


プレリュード 夢のカ
 
nightfighterДата: Вторник, 15.10.2013, 00:00:08 | Message # 157
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Ъпдейтнах си горния пост и ти качих два линка, да не ровиш :) Това е добре да го направиш.За пеперудите Дани ти е казал защо.
 
TG_FanДата: Вторник, 15.10.2013, 00:01:48 | Message # 158
Нанадан (7)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
Ахаа, така ми се изясни всичко, мерси за for dummies обяснението , Дани :). Значи ще мисля за полиране само и както Иво ми препоръчва сваляне от главата за сгъстяване и малко разпилване на дросела. А аванса как се настройва? Освен с филтър и маховик има ли и друг начин да подобря развъртането на мотора, че  доста бавно набира обороти..поне в сравнение с Д14 :D
 
TG_FanДата: Вторник, 15.10.2013, 00:05:32 | Message # 159
Нанадан (7)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
Quote nightfighter ()
Ъпдейтнах си горния пост и ти качих два линка, да не ровиш :) Това е добре да го направиш.За пеперудите Дани ти е казал защо.
Благодарско! :)
 
nightfighterДата: Вторник, 15.10.2013, 00:19:43 | Message # 160
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote TG_Fan ()
доста бавно набира обороти
Е,той досега работил ли е нормално?? Аде, първо го направи да работи перфектно,покарай малко, пък после пристъргвай :) Дросела се сваля лесно по всяко време.
Не пили главата! Как ще оправиш газоразпределението после?? С раздвижени ролки,ще кажеш,кой ще ти ги настрои,имаш ли ги? :) Не мислиш ли че ще си вкараш автогол отново,и пак ще има продължение на темата ,,Премеждия с ВВ2" ;)

п.с. Прекаленото престараване,и пишман тунинга те правят абонат на сервизчето,ама все пак колата си е твоя,аз мога само да дам съвет,дали ще ме послушаш си е твоя работа!
 
TG_FanДата: Вторник, 15.10.2013, 00:25:03 | Message # 161
Нанадан (7)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
Абе имаше кратък период , в който му се случи да върви добре :D . При предишния ремон пак отнехме от главата и колата тръгна доста по-добре от преди това, като нямаше прекъсвания и проблеми. Иначе тези неща ми минават през главата, защото така и така е отворен мотора, иначе не бих се занимавал за 2-3-4 коня да свалям глава и да се вкарвам във филми. Идеята ми е да направя само неща , които са смислени, мерси за мнението :)
 
VIPER-CHДата: Вторник, 15.10.2013, 00:30:41 | Message # 162
BIKER

Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
Не пили главата.Можеш да я занесеш само да и пуснат проверка изравняване ако е нужно.

"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
 
murderaДата: Вторник, 15.10.2013, 00:31:19 | Message # 163
Нанадан (7)

Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 372
Статус: Офлайн
...

Редактирано от murdera - Вторник, 15.10.2013, 02:09:41
 
nightfighterДата: Вторник, 15.10.2013, 00:47:01 | Message # 164
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Колега трябва да приемеш, че тунинга на двигателя и надежността му, са две противоположни и изключващи се понятия.
Не мисли че съм противник на тунинговането, не е вярно, правил съм доста и най различни модификации, по много и различни двигатели.
Досега от темата ти, съм останал с впечатлението, че си човек на път да намрази колата си, от непрекъснатите проблеми възникващи къде ли не. Много от тези проблеми са в резултат на подобни интервенции, каквито на теб ти минават през главата. Двигателя Х23 е един супер мотор,работещ безотказно хиляди километри,преди естествено някой да реши зорлен да го потроши.
В това няма нищо лошо,ОБАЧЕ когато е направено с някаква цел.Ти състезател ли си? Пет или шест конски сили в + , ще оправдаят ли следващите  ти харчове за ремонт или нов двигател?
Има безопасни модове, които може да направиш,генерация, леки ролки,различни спортни интейци и много други.Не те съветвам да бъзикате нищо, пряко свързано с работата на двигателя.
 
nightfighterДата: Вторник, 15.10.2013, 00:48:10 | Message # 165
4G H22A 4WS MT

Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
Quote murdera ()
Моята е сгъстена на 10.7-8 и карам с оригиналните валове и р.ролки... Проблеми няма...
Засега :)
 
Search:

Being second is to be the first of the ones who lose.

- Ayrton Senna

I have no idols. I admire work, dedication and competence.

- Ayrton Senna

Success is 99 percent failure.

- Soichiro Honda

We only have one future, and it will be made of our dreams, if we have the courage to challenge convention.

- Soichiro Honda

Some dream to escape reality, some to change it forever.

- Soichiro Honda

Wherever I go, everyone is a little bit safer because I am there. Whenever I return home, everyone is happy I am there.
Wherever I am, anyone in need has a friend. It's a better life!

- Robert L.Humphrey

It is difficult to understand the universe if you only study one planet.

- Miyamoto Musashi

Our greatest glory is not in never failing, but in rising each and every time we fail.

- Confucius

It does not matter how slowly you go so long as you do not stop.

- Confucius

When it is obvious that the goals cannot be reached, don't adjust the goals, adjust the action steps.

- Confucius

The only true wisdom is in knowing you know nothing.

- Socrates

A jug fills drop by drop.

- Buddha

Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.

- Buddha

Teachers open the door, but you must enter by yourself.

- Chinese Proverb

Soichiro Honda
Success is 99% failure.
Many people dream of success. To me success can be achieved only through repeated failure and introspection. In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure.
Научете повече
Soichiro Honda