Премеждия с BB2
|
|
VIPER-CH | Дата: Неделя, 08.09.2013, 20:54:58 | Message # 106 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Ама хич не си на ясно!1-всички сервизи имат еднаква и различна политика.2-Гаранция на приказки е лесна и после кво?Ще ги съдиш ли ако не ти оправят колата?Ще чакаш с години.3-каква гаранция искаш за смяна на гарнитура?Нова глава ли слагаш.В юби-ко рентген ли и правят?Главата е свързана със целия процес на работа на двигателя а ангренажа само с едно предаване на движението. Ако ще ти давам гаранция,няма ли да те накарам да си купиш всичко ново от мен като започнем от водачи,кобилици,клапани,легла и т.н. за да си вържа гащите и да ти одера кожата???А стиа с тез гаранции на думи,че съм ги чувал.Утре ще спукам съединение,ще прегрея колата,ще духна гарнитурата,ЩЕ СМЕНЯ СЪЕДИНЕНИЕТО,ЩЕ Я НАПЪЛНЯ С АНТИФРИЗ И ЩЕ ИМ Я ЗАКАРАМ ЗА БЕЗПЛАТНА СМЯНА ОЩЕ ВЕДНЪЖ а стига сме осирали темата на човека.ГАРАНЦИЯ ИМА НА СЪЕДИНИТЕЛ,АНГРЕНАЖ-ТОЛКОЗ И НА ВСИЧКО КОГАТО КОЛАТА Е ОТ МАГАЗИНА!
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Mkilla | Дата: Неделя, 08.09.2013, 21:12:29 | Message # 107 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Окс де , това ми беше въпроса , защото си нямам идея дали дават или не гаранции при такива ремонти.Значи ти можеш да му занесеш оригинални части , мотора да ти е наред и просто да искаш да го ребилднеш като хората а майстора да ти насере колата и да ти каже "Еми това е , не става":) Значиии правим си сметката къде ходим и така.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
nightfighter | Дата: Неделя, 08.09.2013, 21:37:28 | Message # 108 |
4G H22A 4WS MT
Град/Държава: Plovdiv/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 2035
Статус: Офлайн
| Вайпара много точно е обяснил,ако искате му вярвайте ако не искате недейте. Никой сериозен майстор не би се наел да ти даде гаранция на целия двигател, само след смяна на гарнитура,човека няма как да знае какво е състоянието на останалата част от мотора.За да получиш такава гаранция, трябва да направиш пълен ребилд на двигателя,със оригинални части,да смениш всички водни съединения , радиатор и още една камара неща.Кой ще го направи? При нашите условия почити никой.А дори и да има някой такъв,ако пък попаднеш на калпав майстор,върви после са разправяй , гаранцията ще важи за някой дребни проблеми,ама ако се окаже нещо сериозно вече си зависи,от майстора сервиза и т.н. Стига сте шашкали човека,веднага друг двигател взехте да му предлагате,все едно ще вземе някой нов на 0км.Определено няма да е така,ще си вземе мотор на 300 000 + км какъвто е и неговия, и отново ще е в подобно положение.Аз не знам какво си правил по двигателя,нито какво е състоянието му,ако наистина има непоправими повреди смяната с друг е наистина едно добро и най-евтино решение,но ако проблема е в това че е издухал гарнитурата на главата,преди да я смените се опитайте да откриете причината за това. Въобще не е задължително да сменяш болтовете на главата,те не са от каучук че да се разтягат,наистина е препоръчително,понеже с времето може да се прояви така наречената умора на метала,но колко от вас си сменят болтовете на гумите примерно? Блока на Хонда е алуминиев,главата не се стяга зверски като на Форд,Лада,Москвич с 10-12кг, момента на затягане е доста по малък, спазвай го,независимо какво мисли по въпроса кварталния майстор! Мога да ти го потвърдя и от личен опит,2 гарнитури смених на старата ми CRX, понеже и даваха да се стага с 6кг,ама на мен все ми се виждаше че е малко,аде поне на 8-9кг да бъде,да ама не,след 2 месеца гарнитурата беше издухана.От пренатягане се беше сплескала и сцепила.На третия път си направих ремонта така, както го даваха в техническото описание и колата я карах безаварийно 8 години и над 60 000км. Конструктора на двигателя най-добре знае кое,как и колко, доверете му се
Редактирано от nightfighter - Неделя, 08.09.2013, 21:40:56 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Неделя, 08.09.2013, 22:24:54 | Message # 109 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Не знам колко мм са болтовете на прелюда и колко са дълги но на сивика няма как да ги стегнеш на 10кг тези тънки дълги болтове! Нормално повечето глави почват с Nm от 30 до към 60 и после на градуси.Като стягам с градусомера и динамометричния ключ,настройвам над 100-110Nm за да видя кога ще изключи и повечето глави с 10-12мм резба подминават 110Nm.Мани ги тия сивици,то там едни гарнитури с гумички и едни 8мм болтове.... Абсолютно задължително е да се сменят болтовете при такова голямо усилие.Просо усещам ,как болта почва да охлабва а още не съм направил и 40 градуса от вторите 90.Рядко има коли които им дават да се загреят и после при изстинал мотор да се донатегне главата.
Са погледнах на колегата главата-Н23 се стяга на три стъпки-10болта. 40Nm 70Nm 100Nm Като се замисля,10кг не е толкова много но както каза колегата -препоръчителна е смяната спец. за прелюда. пп.При Н22 и при Ф20 е същата история
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
Редактирано от VIPER-CH - Неделя, 08.09.2013, 22:40:33 |
|
| |
NightRider | Дата: Понеделник, 09.09.2013, 01:22:59 | Message # 110 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| Quote (VIPER-CH) ЩЕ Я НАПЪЛНЯ С АНТИФРИЗ
тук при нас мангалите така купуват бусове зимат го да го пробват сипват му 5-6 литра вода и после при продавача ,ама той е смесил маслото бля ,бля и му смъкнат една камара кинти после го източат ново масло и си свиркат Андро гледам ,че всеки път като стане дума за сервизи споменаваш Бултрако , с други думи да ти имам и сервиза
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
Редактирано от NightRider - Понеделник, 09.09.2013, 01:29:49 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 09.09.2013, 01:28:11 | Message # 111 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Ми да гледат дали и водата е там.Не може да има 5литра вода в картера а водната с-ма да е пълна
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NightRider | Дата: Понеделник, 09.09.2013, 01:30:28 | Message # 112 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| не бре те сипват от магазина минерална вода в мотора бре
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 09.09.2013, 04:50:00 | Message # 113 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| За това говоря.Ако е влязла в маслото,защо водата си е в системата?Ама то западняци...тъпи са 90%
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Mkilla | Дата: Понеделник, 09.09.2013, 11:38:12 | Message # 114 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Дадох пример с Бултрако , защото са официалните ни представители Ако карахме VW щях да пиша Порше примерно.Ставаше въпрос , че при смяна с оригинални ремъци и ролки те ти дават гаранция 100 000км.Друга е бирата , че частите са по-скъпи Кофти за колегата но...като гледам не е единствен.Във фейса друг колега е постнал пак H23 избушен мотор.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
|
|
| |
TG_Fan | Дата: Понеделник, 09.09.2013, 18:51:55 | Message # 115 |
Нанадан (7)
Град/Държава: Sofia, Sofiya/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 368
Статус: Офлайн
| 1.Не съм сменял болтове, никой от десетте търговеца, предлагащи ми ремонтен комплект, включително иМони от Велико Търново, от който в крайна сметка взех чарколяците. 2.Възможно ли е да е духнала само гарнитурата, при положение, че има масло в радиатора, при антифриза? 3.Ако излезе, че мотора е за смяна, се чудя какво да я правя, тъй като да дам 1500 лв за 'нов' на 300+к км мотор и после да излезе , че трябва да дам още толкова за ремонт чак ме ужасява като идея. Нашите коли са юркани, юркани, докато им излезе всякаква душичка, вече се чудя , колкото и да ми е болно на сърцето, дали ако не я разкарам няма да направя най-добре...
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 09.09.2013, 20:03:55 | Message # 116 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Преди да решиш,трябва да отвориш и да видиш къде е проблема.Нова гарнитура няма как "сама" да духне.Шлаф има ли главата,ако не,проверявана ли е за кривини?Имам случаи на крив блок ама там говорим за 6цилиндъра редови,т.е. дълъг... Що не взема да отворя един сервиз само за прелюди...... Гаранция на стар двигател никой не дава ,така че ако го сменяш си е котка в торба-бяла,черна??? Аз бих го сменил заради повечето коне и настоящия проблем и така ще направя като моя Ф20 се окоти ама не ще да се чупи пустата му ярмомелка ,хем редовно по 110км магистрала минавам без да го пускам под 180км/ч пу,пу,пу
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
NightRider | Дата: Понеделник, 09.09.2013, 20:09:35 | Message # 117 |
Aristocrat
Град/Държава: Cole Bay/Netherlands Antilles
Група: Приятели
Съобщения: 3685
Статус: Офлайн
| едно е да си пазаруваш в Бултрако друго е да ти подържат колата там. а според мен колегата има избор от 2 проблема или нестегната глава или прецакани резби на блока при презатягане а болтовете ( аз лично имах 2 рия проблем навремето ) купих си кид ама и с него не стана и накрая смених блока . Дано да е 1 вия проблем .
The Flying Dutchman FOR SALE Продава се
|
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 09.09.2013, 20:11:09 | Message # 118 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Преди да решиш,трябва да отвориш и да видиш къде е проблема.Нова гарнитура няма как "сама" да духне.Шлаф има ли главата,ако не,проверявана ли е за кривини?Имам случаи на крив блок ама там говорим за 6цилиндъра редови,т.е. дълъг... Що не взема да отворя един сервиз само за прелюди...... Гаранция на стар двигател никой не дава ,така че ако го сменяш си е котка в торба-бяла,черна??? Аз бих го сменил заради повечето коне и настоящия проблем и така ще направя като моя Ф20 се окоти ама не ще да се чупи пустата му ярмомелка ,хем редовно по 110км магистрала минавам без да го пускам под 180км/ч пу,пу,пу
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |
Mkilla | Дата: Понеделник, 09.09.2013, 20:20:52 | Message # 119 |
5th gen F20A4
Град/Държава: Sofia, Sofiya/
Група: Приятели
Съобщения: 2171
Статус: Офлайн
| Така , има майстори има и търговци и са в 2 отделни графи.Майстора е човека който ти казва какво му трябва да ти ремонтира колата а търговеца ти го доставя.Няма как да знае съответният търговец какво ще прави майстора и какво му трябва като части.Клиента в 99.9% от случаите идва и казва:
-"Трябва ми това , това и това"
и ти го даваш.Я върви да питаш в който и да е магазин за авточасти в които продават и жени и то не малко и ги питай какво ще ти трябва за основен ремонт ?! Търговеца може единствено да ти препоръча марки или масло и нищо повече.Марките ги препоръчва според търсенето от майсторите и клиентите.Ти си човека или по-точно твоят майстор който знае какво му трябва.И такова чудо като ремонтен комплект също няма.Оригинален комплект на Хонда с всички гарнитури ( има такъв ) не включва болтове , гайки и тн..Както каза VIPER-CH , обикновенно добрите майсторите си връзват гащите при тежки ремонти като те сами ти дават части т.е те ти ги купуват.Ако ти е познат обаче и не те лъже и знае какво прави, ще ти каже какво точно му трябва.
Honda Prelude 5th gen F20A4 - sold Honda Civic FN2 Type R - now Honda Civic Aerodeck - now
Редактирано от Mkilla - Понеделник, 09.09.2013, 20:26:49 |
|
| |
VIPER-CH | Дата: Понеделник, 09.09.2013, 20:25:53 | Message # 120 |
BIKER
Град/Държава: Sliven/Bulgaria
Група: Приятели
Съобщения: 4176
Статус: Офлайн
| Quote (Mkilla) И такова чудо като ремонтен комплект също няма. На някои модели коли има от гарнитурата на главата нагоре всичко ама за японките мисля е цял само или по отделно каквото ти требе.
"Човек преживява повече за 5 минути на мотор , отколкото някои за цял живот "-Бърт Мънро
|
|
| |